سیستم گیل سبز در گیلان

در گیلان ، سنگر

معرفی سیستم گیل سبز در گیلان

🔴 مجموعه سیستم گیل سبز

🔹 مجموعه سیستم گیل سبز یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ارائه انواع خدمات آنلاین و اینترنتی و خدمات نرم افزاری و سخت افزاری کامپیوتر و پنل پیامکی در استان گیلان و شهر سنگر می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه سیستم گیل سبز :

✅ ارائه خدمات انلاین و ثبت نام اینترنتی

✅ عیب یابی و تعمیرات سخت افزار و ویندوز

✅ بازیابی اکانت های مجازی

✅ ارائه وب سرویس های اینترنتی و پنل پیامکی

و…

با تشکر از حسن انتخاب شما،برای دریافت EBC لطفا با ارسال کد 890890را به سامانه 10008590
کد sgs را به سامانه 10005000707 پیامک کنید و با شماره گیری #890890890*1*6655* بصورت افلاین در همه جا دسترس شما باشد.

کد ۸۹۰۸۹۰ به سامانه ۱۰۰۰۸۵۹۰ پیامک بزنید

 

🔸 با مدیریت  قاسم میرزاعلیزاده

🔸 شماره تماس  ۰۹۳۳۸۳۴۳۸۴۲

🔸 شماره تماس  ۰۹۳۵۰۶۵۴۹۲۷

🔸 شماره تماس  ۰۱۳۳۴۵۲۶۷۷۱

🔸 آدرس  گیلان-سنگر

 

پنل پیامکی چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

سرویس پیام کوتاه (SMS) سرویسی از شبک‌های تلفن همراه برای ارسال و دریافت پیام کوتاه با کمک شبکه‌های تلفن همراه است که یکی از بزرگترین دستاوردهای صنعت و فناوری بشر در دهه‌های اخیر بوده است. با پیشرفت تکنولوژی، روش‌های زیادی در اینترنت برای تبلیغات فراهم شد. روش‌هایی که امکان برقراری ارتباط سریع، دقیق و حرفه‌ای را در ابعاد بزرگ برای مشاغل ایجاد می‌کند. یکی از مفیدترین این سیستم‌ها سرویس ارسال پیام کوتاه است. سرویس ارسال پیامک یک سامانه پیشرفته و هوشمند است که برای مدیریت و ارسال پیامک انبوه از طریق یک صفحه وب و اهداف تجاری استفاده می‌شود.

اکثر پنل های پیامکی نرم افزار تحت وب دارند یعنی جهت استفاده از سامانه ارسال پیامک باید به اینترنت متصل باشید ولی در برخی از سامانه ها علاوه بر نرم افزار تحت وب، نرم افزار ویندوزی نیز ارائه می‌دهند که به اتصال اینترنت نیازی ندارند.

ویژگی‌های پنل‌های پیامکی
در گذشته برای ارسال انبوه پیامک از موبایل استفاده می‌شد. ارسال پیامک با موبایل کاری بسیار زمان‌بر بود، ولی امروزه سامانه ارسال و دریافت پیامک یا همان پنل پیامکی کار را بسیار آسان کرده و به راحتی می‌توانید به حجم بالایی از شماره‌ها در یک لحظه ارسال پیامک انجام دهید.

با کمک چنین سیستمی می‌توانید صدها و هزاران پیام کوتاه را بدون کوچکترین تلاشی و فقط در چند لحظه برای مخاطبین خود ارسال کنید. پنل اس ام اس راهی فوق‌العاده برای شرکت‌هایی است که می‌خواهند در کمترین زمان با بیشترین تعداد تماس و مشتری ممکن ارتباط برقرار کنند و اطلاعات مهم خود را به آن‌ها بفرستند.

پنل اس ام اس چگونه کار می‌کند؟
در مجموع، دو نوع پنل پیام کوتاه وجود دارد:

پنل پیامکی کاربری
پنل پیامکی خدماتی
پنل پیام کوتاه به کاربرانی محدود می‌شود که می‌توانند پیامک‌های تبلیغاتی یا پیام‌های گاه و بیگاه را ارسال کنند. اما پنل پیامکی خدماتی یکی از روش‌های کسب درآمد است. با استفاده از این پنل و امکانات آن می‌توانید به کاربران نامحدودی پیامک ارسال کنید و از ارسال‌های انبوه کسب درآمد داشته باشید.

برخی از پنل‌ها ارسال و دریافت را با هم ندارند و فقط ارسال پیامک انجام می‌شود. دیگر پنل‌ها تنها ارسال انبوه دارند و ارسال تکی را پشتیبانی نمی‌کند. در مواردی پنل اس ام اس فقط امکانات پایه را دارد و ماژولی در سامانه وجود ندارد. برخی از پنل‌ها فقط با یک اپراتور به خصوص کار می‌کنند و قدرت انتخاب شماره اختصاصی را به کاربر نمی‌دهند. قیمت پنل پیامکی و تعرفه پیامک در هر سامانه با سامانه دیگر متفاوت است. همچنین سرعت ارسال پیامک نیز در هر سامانه با سامانه دیگر تفاوت دارد. ممکن است اختلال در یک سامانه کم باشد و در پنل دیگر اختلال زیادی وجود داشته باشد و ….

 

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران