نمایندگی فروش عمده و جزئی شوینده های نانوسان آلمان در تهران – شهریار

در تهران ، تهران

معرفی نمایندگی فروش عمده و جزئی شوینده های نانوسان آلمان در تهران – شهریار

🔴 رضاحاتمی

🔹 رضاحاتمی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش عمده و جزئی شوینده های نانوسان آلمان در تهران – شهریار می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات رضاحاتمی :

✅ کلیه محصولات شوینده نانو سان المان مخصوص تمیزی خانه ازقبیل چربیزدا، چند منظوره تمیز کننده سطوح سالید مجیک، شامپو فرش ومبلمان ، لکه بر فرش ومبلمان، شیشه شوی اقتصادی،خوشبو کننده گیاهی عطرینه

✅ محصولات مخصوص صفر شوئی ماشین

✅ موتور شو، شامپو صفر شوی کابین،شامپو مخصوص سرامیکی کردن رنگ و شستن بدون آب واترلس، سوپر شامپو مخصوص شستن کل بدنه ماشین،

✅ واکس داشبورد، واکس لاستیک

و…

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۳۶۶۹۰۳۴۳۱

🔸 آدرس  تهران – شهریار

محصولات شوینده نانوسان چیست؟

در این قسمت می توانید با محصولات پاک کننده نانو و ویژگی های آن ها آشنا شوید.

 

موتور شوی نانوسان

موتور خودرو و موتور سیکلت ها بخش هایی دارند که دسترسی به آن ها سخت است، در صورت دسترسی به این بخش ها نمی توان آن ها را به راحتی تمیز نمود. بنابراین به یک شوینده قوی نیاز است. موتور شوی نانوسان دارای فرمولاسیون پیشرفته ای است که بدون آسیب رسانی به موتور، آلودگی، دوده و چربی های سفت شده و مانده را پاکسازی می کند. موتور شوی نانوسان مانع از کثیف شدن موتور در طولانی مدت می شود. این محصول داری خاصیت پاک کنندگی بسیار قوی برای از بین بردن چربی ها و دوده هایی است که نمی توان به راحتی آن ها را پاک کرد. موتور شوی نانوسان با فرمولاسیون پیشرفته خود بدون آسیب به سطح به شکل مطلوبی آلودگی ها را از روی موتور، از بین می برد. از ویژگی های این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

براق کننده
استفاده آسان
تمیزکنندگی بسیار بالا
چربی زدا، برطرف کننده گرد و غبار، بدون آسیب رساندن به سطح

اسپری چربی زدایی نانوسان
اسپری چربی زدایی نانوسان یک محصول برای پاک کردن موتور خودرو است و به دلیل قدرت فوق العاده خود برای استفاده در آشپزخانه و تمیز کردن گاز، هود، چدن و انواع سطوح مناسب است زیرا یک اسپری چربی زدای بسیار قدرتمند و کارآمد است.

اسپری چربی زدایی نانوسان برای تمیز کردن موتور خودرو، گاز، قسمت های چدنی و سایر قسمت هایی که دارای آلودگی سخت مانند چربی و دوده که دسترسی به آن ها سخت است طراحی شده است. این محصول فرمولاسیون پیشرفته ای دارد و بدون آسیب رساندن به سطح می تواند به شکل مطلوبی انواع کثیفی ها و آلودگی ها به خصوص موتور ماشین و همچنین گاز را به راحتی و بدون دخالت دست از بین ببرد. چربی های مانده روی سطوح بعد از مدتی سفت شده و از بین بردن آن ها بسیار سخت می شود. اسپری چربی زدایی نانوسان یک محصول فوق العاده برای از بین بردن چربی است.

شامپو واترلس خودرو نانوسان

آلودگی هایی مانند گرد و خاک باران اسیدی که در هوا وجود دارند، شما را مجبور می کنند که ماشین خود را به کارواش ببرید. اگر نسبت به تمیزی ماشین خود حساس نیز باشید تعداد دفعات بیشتری را باید به کارواش بروید وهزینه های زیادی را برای شستشوی ماشین باید بپردازید. اگر بخواهید ماشین را در پارکینگ خانه خود بشویید، مقدار بسیاری آب بدون گرفتن نتیجه رضایت بخش به هدر می رود. شامپو واترلس نانوسان یک محصول نانو و بی نیاز به آب است. برای استفاده از آن کافی است مقداری از شامپو را روی پارچه بریزید و بدون مصرف یک قطره آب، ماشین خود را برق بیندازید. از این شامپو برای زدودن رینگ های خودرو نیز می توانید استفاده نمایید. از ویژگی های این محصول می توان به موارد زیر اشاره نمود:

براق کننده، چربی زدا، برطرف کننده گرد و غبار
تمیزکنندگی بسیار بالا
استفاده آسان و سازگار با محیط زیست
PH مناسب برای رنگ خودرو

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران