مصالح ساختمانی رنجبر – بهترین مرکز فروش و پخش مصالح ساختمان در نسیم شهر

در تهران ، نسیم شهر

معرفی مصالح ساختمانی رنجبر – بهترین مرکز فروش و پخش مصالح ساختمان در نسیم شهر

🔴 مجموعه مصالح ساختمانی رنجبر

🔹 مجموعه مصالح ساختمانی رنجبر یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش و پخش مصالح ساختمان در نسیم شهر می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه مصالح ساختمانی رنجبر :

✅ پخش انواع مصالح ساختمانی سیمان ، گچ ، سفال و …

✅ تحویل سر ساختمان

و…

 

🔸 شماره تماس  09192199087

🔸 آدرس  جاده ساوه – نسیم شهر ، شهرک امام خمینی ، خیابان نواب صفوی ، جنب میدان امام حسین ، پلاک۲۵۰

 

انواع مصالح ساختمانی چیست؟

گرچه در گذشته تنها یک سری مواد خاص برای ساخت‌وساز کاربرد دارند، اما امروزه تنوع مصالح کاربردی افزایش پیدا کرده است. به طور کلی در حال حاضر مواد فلزی و غیر فلزی سبد مصالح ساختمانی را تشکیل می‌دهد و در نهایت هزینه تامین مواد اولیه از جمع قیمت ناودانی، نبشی، لوله، سیمان، گچ و …. به دست می‌آید.

آجر
آجر بلوکی است که از خاک رس یا شیل پخته شده در کوره ساخته می شود، اما ممکن است یک ترکیب کاه‌‌گلی با کیفیت پایین‌تر و مانند آن نیز باشد. خاک رس را قالب می‌زنند و سپس آنها را به اندازه کنار هم می‌چینند. آجر مصالحی مدرن است و به طور گسترده‌ای به عنوان مصالح ساختمانی در دهه‌های 1700، 1800 و 1900 استفاده می‌شد. احتمالا به این خاطر که در شهرهای شلوغ بسیار بیشتر از چوب در برابر آتش مقاوم بود و تولید آن نسبتاً ارزان تمام‌ می‌شد.

نوع دیگری از بلوک در اواخر قرن بیستم جایگزین آجرهای سفالی شد که بلوک آهکی بود و بیشتر آن را با ماسه‌سیمان آهکی می‌ساختند.
در تقلیدی مشابه، یک ماده مهم ارزان قیمت در کشورهای در حال توسعه، بلوک سیمانی است که ضعیف‌تر اما ارزان‌تر از آجرهای رسی پخته شده است. در مناطق شمالی ایران بلوک سیمانی اصلی‌ترین مصالح برای دیوارها و تیغه‌ها است. از نظر قیمت و سازگاری با محیط درواقع این بلوک‌ها بهترین مصالح ساختمانی در مناطق مرطوب محسوب می‌شوند.

بتن
بتن نوعی مصالح ساختمانی ترکیبی است که از ترکیب سنگدانه (کامپوزیت) و مواد چسبنده‌ای مانند سیمان ساخته می‌شود. رایج ترین شکل بتن، بتن سیمانی پرتلند است که از سنگدانه های معدنی (به طور کلی شن و ماسه) ساخته می‌شود. سیمان پرتلند آب زیادی مصرف می‌کند. به این معنی که پس از اختلاط، سیمان هیدراته می‌شود و در نهایت به ماده‌ای سنگ مانند تبدیل می‌گردد.
هنگامی که در کاربرد عمومی‌اش استفاده می‌شود، ماده‌ای است که با اصطلاح بتن به آن اشاره می‌شود. برای ساخت بتن با هر اندازه‌ای و در هر مقیاسی، از آنجایی که این ماده دارای مقاومت کششی نسبتاً کمی است، معمولاً با استفاده از میلگرد یا آرماتورهای فولادی تقویتش می‌کنند.

به این ترکیب مصالح، بتن مسلح می گویند. به منظور به حداقل رساندن هرگونه حباب هوا که باعث تضعیف سازه می‌شود، از یک ویبراتور برای از بین بردن هوای حباب شده در هنگام ریختن مخلوط بتن مایع در اطراف آهن‌آلات استفاده می‌شود که این یعنی بتن‌ریزی. بتن مصلح در جدول مصالح ساختمانی جزو مصالح ساختمانی جدید ارزیابی می‌شود.
بتن به دلیل طول عمر، شکل پذیری و سهولت حمل و نقل، مصالح اصلی ساخت‌وساز در عصر حاضر بوده است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران