فروش مواد غذایی و آرایشی و بهداشتی و مشاوره طب سنتی در یزد

در یزد ، یزد

معرفی فروش مواد غذایی و آرایشی و بهداشتی و مشاوره طب سنتی در یزد

🔴 سید جعفردهقان

🔹 سید جعفردهقان یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش مواد غذایی و آرایشی و بهداشتی و مشاوره طب سنتی در یزد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات سید جعفردهقان :

✅ محصولات کلینیک سلامتی

✅ مشاوره های طب سنتی

✅ فروش محصولات غذایی و آرایشی بهداشتی سالم و ارگانیک

✅ ارسال محصولات به سراسر کشور

✅ محصولات غذایی شامل عسل،چای ،دمنوش،قهوه و ادویه جات

✅ محصولات آرایشی بهداشتی شامل روغن های تقویت پوست و مو و ناخن،انواع کرم ها،خمیر دندان زغالی،بادی اسپلش ها،شامپو ها

و…

 

🔸 شماره تماس 09133586079

🔸 آدرس یزد

 

مشاوره طب سنتی چیست و چرا لازم است؟

طب سنتی به مجموعه‌ای از مهارت‌ها و دانش‌ها گفته می‌شود که در اثر مرور زمان و بر اساس تجربه‌های افراد به دست آمده باشد. تا پیش از پیدایش طب مدرن، بیماری‌ها بر اساس طب سنتی پیشگیری و درمان می‌شدند اما به گسترش علم و دانش، روش‌های سنتی رفته رفته رنگ باختند و جای خود را به دانش پزشکی نوین دادند.

طب سنتی در تعریف WHO :

سازمان جهانی بهداشت WHO ، طب سنتی را اینگونه تعریف می‌کند:

مجموعه‌ای از دانسته‌ها و مهارت‌ها که بر اساس نظریه‌ها و تجربه‌های بومی و فرهنگی ملل مختلف به وجود‌ آمده و می‌تواند در بهداشت، پیشگیری، تشخیص، بهبود و مداوای بیماران جسمی و ذهنی مورد استفاده قرار بگیرد.

آیا طب سنتی موثر است؟

طب سنتی در طی قرن‌ها و بلکه هزاران سال، مورد استفاده قرار می‌گرفته است و اگر چه نمی‌توانسته برای همه‌ی بیماری‌ها کارساز باشد، اما در روند پیشگیری و شیوع بسیاری از بیماری‌ها موثر بوده است. در واقع اگر بیماری در طبیعت وجود داشته است، درمان آن نیز در طبیعت موجود بوده است و طب سنتی ، در اثر گذر زمان و بر اساس تجربه های فردی، به روش‌هایی برای درمان و پیشگیری بسیاری از بیماری‌ها دست یافته است.

با به وجود آمدن و پیدایش طب نوین ، طب سنتی به شدت ارزش و اعتبار خود را از دست داد و هم اکنون که ثابت شده است علم نوین هم در درمان بسیاری از بیماری‌ها ناتوان است یا عوارض خاص خود را دارد. طب سنتی مجددا دارای اعتبار و ارزش شده است و افراد بسیاری اقدام به درمان بسیاری از بیماری‌ها با روش‌های سنتی و گیاهان دارویی می‌نمایند.

از آنجا که بسیاری از بیماری‌ها محصول جغرافیایی است که مردم همان ناحیه در آن زندگی می‌کنند و همچنین بسیاری از امراض نیز ریشه‌ی فرهنگی دارند، طب سنتی در پاره‌ای موارد و بر اساس تجربه، بسیار بهتر از پزشکی نوین می‌تواند به درمان اینگونه بیماری‌ها بپردازد. بنابراین بسیاری از بیماری‌ها به راحتی با استفاده از گیاهانی که در همان مناطق جعرافیایی رشد می‌کنند و در واقع بومی همان منطقه هستند و خاصیت دارویی دارند، رفع می‌شوند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران