مرجع کالا دیجیتال – مرکز فروش نرم افزار سخت افزار کنسول بازی آموزشی لوازم جانبی در کرج – رجایی شهر

در البرز ، کرج

معرفی مرجع کالا دیجیتال – مرکز فروش نرم افزار سخت افزار کنسول بازی آموزشی لوازم جانبی در کرج – رجایی شهر

🔴 محمدعلی پایکاری

🔹 محمدعلی پایکاری یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش نرم افزار سخت افزار کنسول بازی آموزشی لوازم جانبی در کرج – رجایی شهر می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات محمدعلی پایکاری :

✅ پخش و فروش انواع نرم افزار سخت افزار

✅ کنسول بازی آموزشی لوازم جانبی و غیره

و…

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۹۰۵۵۹۵۰۱۱

🔸 آدرس  کرج – رجایی شهر نرسیده به فلکه اول

 

کنسول بازی چیست به چه نکاتی هنگام خرید دقت کنیم؟

کنسول بازی وسیله ای است که تنها برای اجرای بازی ویدئویی کاربرد دارد. این وسیله ی سرگرمی کامپیوتری این امکان را برای کابران فراهم خواهند کرد تا بازی مورد علاقه ی خود را بر روی مانیتور و یا تلویزیون پخش کنند و به صورت تکی و یا گروهی مشغول بازی شوند. پیشرفت در کنسول بازی و ارائه ی نسخه هایی از نسل اول تا نسل هشتم کارایی و کیفیت بالایی را در نسل های جدید پدید آورده است.

امکان دسترسی به سیستم عامل، امکان ذخیره سازی، اینترنت، پخش موسیقی و دیدن فیلم از قابلیت های پیشرفته ایست که در محصولات جدید شاهد آن هستیم. از معروف ترین و کاربردی ترین کنسول های موجود در حال حاضر می‌توان به ایکس باکس وان، ایکس باکس ۳۶۰، پلی استیشن ۳ و ۴ و … اشاره کرد. این مدل ها دارای امکانات پیشرفته ای هستند که سرگرمی را به سبک نوین برای کاربران فراهم خواهند کرد.

 

چه کنسولی برای من مناسب است
کمپانی‌های زیادی در این بخش از بازار فعالیت می‌نمایند و تقریبا هر ساله شاهد دیوایس‌های جدیدی هستیم که سردرگمی کاربران را در حین خرید بیش‌تر می‌کنند. اما کافی‌ست با سلایق خود آشنا باشید تا سریعا کنسول مورد نظر خود را پیدا کنید. به‌طور کلی برندهای مطرح این مارکت سونی، مایکروسافت و نینتندو هستند که بر قسمت بزرگی از بازار حکم‌فرمایی می‌کنند و محبوبیت بالایی در بین یوزرها دارند.

به دلیل موفقیت عظیم نینتندو سوییچ و رشد فزاینده‌ی بازی‌های پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان می‌توان گفت کنسول‌های بازی این سه شرکت بزرگ در دوران اوج خود به سر می‌برند. کنسول نینتندو سوییچ نه‌تنها از بازی‌های جذاب نینتندو بهره می‌برد، بلکه از آن می‌توان به‌عنوان یک کنسول قابل حمل هم استفاده کرد. پلی استیشن ۴ بازی‌های اختصاصی فراوانی دارد که بیشتر آن‌ها مورد استقبال زیادی قرار گرفته‌اند و همچنین از واقعیت مجازی هم پشتیبانی می‌کند؛ و ایکس باکس وان هم از لحاظ سخت ‌افزاری یک سر و گردن از باقی کنسول‌ها بالاتر است.

 

به چه نکاتی هنگام خرید باید دقت کنیم
قبل از خرید یک کنسول بازی باید مواردی را مد نظر داشته باشید. باید با توجه به قیمتی که برای کنسول خود می‌پردازید، انتظارات خود را از آن مشخص کنید.

توجه به قیمت کنسول بازی
فاکتوری که در راهنمای خرید، به آن پرداخته می‌شود، ارزش خرید دستگاه است. ارزش خرید تنها به هزینه ای که پرداخت می‌کنید گفته نمی‌شود، بلکه قیمت را با ویژگی های دستگاه و امکانات آن مقایسه می‌کند. در میان کنسول های بازی مطرح شده، پلی استیشن و ایکس باکس از ارزش خرید بالاتری برخوردار هستند.

شما می‌توانید با قیمتی حدود ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان یکی از مدل های مختلف پلی استیشن را خریدرای کنید. اما در میان تمامی دستگاه های کنسول بازی می‌توان ایکس باکس را بهترین گزینه برای خرید و بهترین کنسول بازی سال ۲۰۱۹ از لحاظ ارزش خرید عنوان کرد. با توجه به راهنمای خرید کنسول بازی، برند سوئیچ در این مقایسه در جایگاه پایین تری قرار می‌گیرد. این برند در مقایسه با امکاناتی که در اختیار شما قرار می‌دهد که قیمت بالاتری نسبت به دو کنسول بازی دیگر دارد.

کیفیت نمایش در کنسول بازی
واقعیت مجازی
گرافیک کنسول بازی

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران