تولید و فروش عسل سبلان در سرعین – اردبیل

در اردبیل ، سرعین

معرفی تولید و فروش عسل سبلان در سرعین – اردبیل

🔴 جواد محمدی

🔹 جواد محمدی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید و فروش عسل سبلان در سرعین – اردبیل میباشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات جواد محمدی :

✅ تولید و عرضه ی مستقیم کلیه محصولات زنبور عسل

✅ عسل .ژله رویال.گرده گل .بره موم

و….

 

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸آدرس اردبیل شهر سرعین

ژل رویال چیست؟

ژل رویال عسل که به نام ژل سلطنتی، ژل ملکه زنبور عسل در میان مردم شناخته شده است، یک ماده شیری رنگ است که فقط غذای ملکه زنبور ها یا زنبور سلطنتی از آن بعنوان غذا استفاده می‌کند پس یک ماده بسیار قوی و محدود و با قیمت بالا می‌باشد.ژل سلطنتی عسل یک ماده بسیار پر انرژی و جزو مواد گرم بوده که دارای خواص درمانی و فواید زیاد است که برای برطرف کردن بسیاری از بیماری ها در طب ایرانی سنتی استفاده می‌گردد.
ژل رویال خالص طبیعی دارای شرایط نگهداری خاصی می‌باشد و تمامی خواص درمان آن در ماندگاری محصول و نگهداری صحیح از آن می‌باشد. ژل رویال هانی ژل را می توان یک معجزه طبیعی نام برد که کمک بزرگی به اقزایش سیستم ایمنی بدن و محافظ بدن در مقابل بیماری ها انجام میدهد.
ژل سلطنتی رویال عسل در واقع ماده‌ای بود که در آن علاوه بر وجود شهد گیاهان مختلف، ترشح غدد زنبورهای عسل نیز وجود دارد لذا دارای ترکیب گیاهی و حیوانی بوده و خاصیت و فواید درمانی آن از عسل بسیار بیشتر و شگفت انگیز تر است.
ژل رویال یک ماده واقعا معجزه آسا است که علاوه بر بالابردن قدرت ملکه زنبور ها در انسان نیز قدرت و توانایی جسمی را بسیار زیاد می‌کند. این ژل حاوی 60 الی 70 درصد آب (ترشح غدد زنبور عسل)، 10 تا 16 درصد قند، 3 تا 6 درصد چربی، 2 الی 3 درصد ویتامین، املاح و اسیدهای آمینه است. این ماده به منظور رشد و نمو زنبور ملکه تولیدمی‌گردد.

خواص ژل رویال

ژل رویال دارای خواص و فواید بیشماری هست که در اینجا به برخی از آنها اشاره می‌کنیم. این ماده خدادادی و خاص برای درمان و یا پیشگیری از خیلی بیماری‌ها و همچنین تقویت سیستم ایمنی بدن مفید است.

تقویت سیستم ایمنی با ژل رویال

پروتئین و ویتامین های موجود در ژل رویال در تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار تاثیر گذار هستند. مصرف ژل رویال به مبارزه بهتر گلبول های سفید با باکتری ها و در نتیجه تقویت سیستم ایمنی می‌شود.

مصرف ژل رویال واکنش های ناشی از ترشح هیستامین (ماده‌ای که در پاسخ به جراحت و آلرژی در بدن آزاد می‌شود) را سرکوب می‌کند، همچنین ژل رویال در تقویت سیستم ایمنی تاثیر بسزایی دارد.

بهبود عملکرد مغزی

ژل رویال با انواع آنتی اکسیدانهایی که دارد از اسید های چرب بافت مغز در مقابل رادیکال های آزاد محافظت می‌کند و این امر در بهبود بیماری آلزایمر نیز تاثیر بسزایی دارد. ژل رویال حاوی مواد مغذی است که مواد شیمیایی موجود در سطح مغز را متعادل می‌کند و باعث کنترل سطح استرس و اضطراب می‌شود. در چند مطالعه انجام شده بیان شده است که ژل رویال در بهبود افسردگی نیز می‌تواند موثر باشد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران