تخریب و بازسازی ساختمان های قدیمی در شیراز

در فارس ، شیراز

معرفی تخریب و بازسازی ساختمان های قدیمی در شیراز

🔴 کورش انصاری زاده

🔹 کورش انصاری زاده یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تخریب و بازسازی ساختمان های قدیمی در شیراز می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات کورش انصاری زاده :

✅ اجرای کارهای تخریب وبازسازی ساختمان های قدیمی همراه باکلیه کارهای بنایی‌

✅ کاشی کاری

✅ سیمان کاری

✅ دیوارچینی

✅ کچ کاری

✅ سرامیک

✅ موزاییک

✅ اجرای کارهای تاسیسات

✅ اب برق وگاز

✅ نصب فاضلاب شهری

و…

 

🔸 شماره تماس 09175181520

🔸 شماره تماس 09165192334

🔸 آدرس  شیراز دروازه کازرون خیایان قانی کهنه

 

مراحل بازسازی خانه چیست؟

1- تصمیم گیری در اجرا و نوع پوشش دیوارها

در انتخاب نوع پوشش دیوارها که یکی از مسائل و نکات مهم در بازسازی یک ساختمان است، بیشتر به بحث طراحی دکوراسیون داخلی پرداخته می شود. شما گزینه های بسیاری پیش رو دارید که باید یکی از آن ها را به عنوان پوشش دیوار خود انتخاب کنید.

پنل های دکوراتیو سه بعدی، پوستر سه بعدی، دیوار پوش، سنگ دکوراتیو، شیشه تزیینی، تایل آلومینیومی و کاغذ دیواری و بسیاری از گزینه های دیگر، همه از جمله گزینه هایی برای انتخاب هستند که در این مرحله می توانید بهترین نوع پوشش را برای دیوار منزل خود انتخاب کنید.

2- نحوه چیدمان و طراحی منزل

هرچقدر هم که برای بازسازی داخلی منزل خود هزینه کرده باشید، زمانی این هزینه دارای ارزش می باشد که با نحوه چیدمان و طراحی داخلی منزل شما هارمونی مناسبی داشته باشد و باعث زیبایی هرچه بیشتر خانه شما شود. بنابراین تلاش کنید تا در بازسازی داخلی منزل خود طراحی و دکوراسیون داخلی جدید و زیبایی را در نظر بگیرید.

به خاطر داشته باشید که طراحی مبتکرانه در بازسازی داخلی آپارتمان شما بسیار حائز اهمیت می باشد. پس باید برای آن زمان بیشتری را اختصاص دهید. برای این منظور شما باید طراحی های متنوع و سبک های مختلف را به نسبت فضای خود بسنجید.
3- رنگ آمیزی دیوارها و سقف

در این مرحله از بازسازی، دقت کنید که کدام نوع طراحی و نقاشی به سلیقه و نظر شما نزدیک‌تر است. اگرچه معمولا در ایران اغلب کارفرمایان زیبایی و سادگی رنگ سفید را به طرح های مختلف ترجیح می دهند، اما با این حال رنگ‌های قرمز آبی و سبز و… نیز در معماری امروزه توسط بسیاری از کارفرمایان استفاده می شود. با این حال انتخاب رنگ دیوارها در بازسازی از جمله مواردی است که به سلیقه شخصی شما بستگی دارد.

4- نوسازی کف منزل

بعد از مراحل بالا به طور اصولی و درست، باید طرح و جنس کف را برای منزل خود انتخاب کنید و در نظر داشته باشید که هر نوع کف، مشتری منحصر به فرد خود را دارد. بسته به نوع سبک زندگی ممکن است هر فرد پوشش پارکت، سرامیک، سنگ و… را برای منزل خود انتخاب نماید.
5- بازسازی آشپزخانه

آشپزخانه از دید معماران قلب خانه می باشد و معمولا خانم های ایرانی بیشترین زمان را در این فضا می گذرانند و آشپزخانه در زیبایی دکوراسیون داخلی منزل سهم بسزایی دارد. بخصوص امروزه که آشپزخانه ها بصورت اپن می باشند بیشتر در معرض دید هستند. بازسازی آشپزخانه امروزه شامل تعویض کابینت ها، تخریب دیوارها، تخریب آرک های قدیمی و رابیتس کاری ها، نوسازی و یا حتی در صورت لزوم جابه جایی لوله کشی ها، کف سازی، کاشی بین کابینتی و… می باشد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران