فروش قطعات و تعمیرات موتور سیکلت دو زمانه و چهار زمانه در الشتر – لرستان

در لرستان ، الشتر

معرفی فروش قطعات و تعمیرات موتور سیکلت دو زمانه و چهار زمانه در الشتر – لرستان

🔴 پیام پگولی

🔹 پیام پگولی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش قطعات و تعمیرات موتور سیکلت دو زمانه و چهار زمانه در الشتر – لرستان میباشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات پیام پگولی:

✅ فروش قطعات و تعمیرات موتور سیکلت های دو زمانه و چهارزمانه

✅ تعمیر و قطعات

✅ چهارزمانه و دوزمانه

✅ فروش قطعات اورجینال انواع موتورسیکلت با تضمین کار

و….

خراب کردن از شما درست کردن از ما

 

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸آدرس لرستان .الشتر

تفاوت های موتورهای دو زمانه با چهار زمانه

۱- تعداد چرخش میل لنگ

سیکل کاری در موتورهای چهار زمانه با دو بار چرخش کامل میل‌لنگ همراه است، در حالی که این چرخه در موتور‌ دو زمانه در یک بار چرخش میل‌لنگ رخ می‌دهد. در موتورهای چهار زمانه باید از یک فلایویل سنگین در انتها و یک بالانسر در سر میل‌لنگ استفاده شود تا به این شکل میل‌لنگ همیشه به صورت متعادل و اصطلاحا بالانس به کار خود ادامه دهد.

۲- ساختار و تعداد قطعات موتور

موتور چهار زمانه دارای قطعات بیشتری خصوصا در سرسیلندر هستند که این اتفاق باعث بالارفتن استهلاک، پیچیدگی و همچنین حساسیت کاری و وزن آنها می‌شود. اما موتور‌ دو زمانه دارای ساختار ساده‌تری هستند.
۳- قیمت بالاتر موتورهای چهار زمانه

موتور‌های چهار‌ زمانه همچنین به خاطر مجموع دلایلی که گفته شد، دارای قیمت بالاتری هستند. پیچیدگی بیشتر این موتورها منجر به افزایش قیمت طراحی اولیه و ساخت آنها می‌شود.
۴- قدرت موتور

وجود چهار مرحله جدا در انجام یک سیکل کاری در موتور‌ چهار زمانه باعث می‌شود تا این پیشرانه‌ها دارای خروجی بیشتری باشند چرا‌ که نسبت به موتورهای دو زمانه، هوا و سوخت به طور کامل‌تری وارد سیلندرها می‌شود، دود به شکل کامل‌تری خارج می‌شود و مخلوط‌ شدن سوخت و هوا با دود باقیمانده در سیلندر‌ها به‌مراتب کمتر خواهد بود.

۵- هزینه نگهداری

ویژگی بالا باعث می‌شود تا گرمای تولیدی این موتورهای چهار زمانه در مقایسه با نمونه‌های دوزمانه، کمتر باشد. با این وجود چون اندازه و ابعاد یک موتور چهار زمانه بزرگ‌تر از یک موتور دو زمانه با همان حجم است، پس لازم است تا برای خنک‌شدن آن از رادیاتور و سیستم آبی استفاده کرد. این در حالی است که یک موتور دو زمانه با حجم پایین را می‌توان با افزایش پره‌های اطراف آن و افزایش تبادل دمایی پیشرانه با هوای آزاد، خنک کرد.
۶- مصرف سوخت

چون یک موتور چهار زمانه مصرف سوخت کامل‌تری دارد، پس می‌تواند قدرت بیشتری را با مصرف سوخت کمتری به دست آورد. این اتفاق باعث کاهش مصرف سوخت در یک موتور چهار‌ زمانه می‌شود.
۷- حجم موتورها در وسایل نقیه

حجم و ابعاد بزرگ‌تر پیشرانه‌های موتور چهار زمانه باعث می‌شود تا در مقایسه با انواع دو زمانه، نیاز به حجم بیشتری در یک وسیله نقلیه داشته باشند.
۸- سیستم روانکاری موتورها

همچنین پیشرانه‌های چهار زمانه دارای سیستم روانکاری پیچیده‌تری هستند و این در حالی است که موتور‌های دو زمانه معمولا روغن لازم برای روانکاری را به همراه سوخت مورد استفاده قرار می‌دهند.

۹- آلایندگی موتورها

همچنین مصرف‌کردن مقداری روغن به همراه سوخت در موتور‌های دو زمانه باعث می‌شود تا این پیشرانه‌ها آلایندگی بالاتری داشته باشند و همین نکته در کنار راندمان حرارتی پایین‌تر به بزرگ‌ترین نقطه ضعف این موتور‌ها و در نتیجه کنار گذاشتن تدریجی آنها در وسایل نقلیه شده است.

۱۰- طرز عملکرد موتورها

اما در موتور دو زمانه هرچند مراحل شبیه به موتورهای چهار زمانه است اما هر دو مرحله در واقع در ترکیب با هم انجام می‌شوند. به این معنی که با پایین رفتن پیستون و عبور از مسیر ورودی، مخلوط سوخت و هوا وارد سیلندر می‌شود. با بالارفتن پیستون، دود باقیمانده از مرحله قبل از طریق مسیر خروجی با بالا آمدن پیستون، خارج می‌شود و همزمان مخلوط سوخت و هوا نیز فشرده خواهد شد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران