عصاری قطره طلا – مرکز فروش روغن های گیاهی : آرایشی ، درمانی ، خوراکی در کرج – مهرشهر

در البرز ، کرج

معرفی عصاری قطره طلا – مرکز فروش روغن های گیاهی : آرایشی ، درمانی ، خوراکی در کرج – مهرشهر

🔴 مجموعه عصاری قطره طلا

🔹 مجموعه عصاری قطره طلا یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش روغن های گیاهی : آرایشی ، درمانی ، خوراکی در کرج – مهرشهر می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه عصاری قطره طلا :

✅ فروش انواع روغن های گیاهی : آرایشی ، درمانی ، خوراکی
(تولید در حضور شما با هماهنگی )

✅ تولید روغن های گیاهی :

✅ کنجد ، زیتون ، کلزا(کانولا) ، نارگیل ، بادام تلخ ، بادام شیرین ، گردو ، فندق ، سیاه دانه ، کتان ، کرچک و ۱۵۰ دانه ی خوراکی دیگر .

✅ همچنین ارده تهیه شده با کنجد سفید

✅ کره بادام زمینی تهیه شده از بهترین بادام زمینی

✅ کره چهار مغز با بهترین کیفیت مغز ها در حضور مشتری

و…

 

🔸 شماره تماس  09127016523

🔸 آدرس  مهرشهر ، خیابان آزادی ، خیابان عرفان ، (بازار روز کیانمهر)

 

انواع روغن‌های گیاهی چیست؟

· روغن آفتابگردان
این روغن از دانه‌های آفتابگردان استخراج می‌شود، با توجه به اینکه روغن گیاهی آفتابگردان حاوی مواد مغذی چون ویتامین E و اسیدهای چرب بوده و از بروز بیماری‌هایی چون آرتروز، بیماری‌های قلبی و آسم جلوگیری می‌کند و برای رشد مو و سلامت پوست هم مفید است.

· روغن زیتون
روغن زیتون انواع مختلفی همچون؛ بکر، فرابکر و خالص دارد. این روغن گیاهی؛ از تحت فشار قرار دادن و عصاره‌گیری میوه درخت زیتون تهیه می‌شود. روغن گیاهی زیتون مناسب برای افرادی مناسب است که رژیم‌غذایی گیاه‌خواری دارند و نمی‌توانند گوشت و ماهی استفاده کنند، امگا3 موجود در این روغن می‌تواند جایگزین مناسبی برای ماهی باشد. روغن زیتون سرشار از مواد مغذی و پروتئین است و علاوه بر اینکه در پخت‌وپز از آن استفاده می‌شود در بخش‌های درمانی، دارویی هم کاربرد بسیاری دارد.

· روغن کنجد
روغن کنجد طبع بسیار گرمی دارد و برخلاف اینکه روغنی بسیار سالم و غنی از مواد مغذی است،کمتر شناخته شده است. روغن کنجد که از دانه‌های کنجد استخراج می‌شود؛ سرشار از مواد مغذی چون روی، مس، کلسیم، منیزیم و چربی‌های اشباع شده است، با استفاده از روغن کنجد تقویت دهان و دندان و سلامت پوست و موی خود را تضمین می‌کنید، بعلاوه؛ این روغن سوخت و ساز بدن را نیز افزایش خواهد داد.

· روغن سویا
روغن سویا، روغنی چرب و سنگین، سرشار از اسیدهای چرب و ویتامین، مواد معدنی و آنتی اکسیدان است. ازجمله خواص درمانی روغن سویا می‌توان به سلامتی پوست و مو، جلوگیری از ابتلا به بیماری‌های قلبی، از بین برنده سلول‌های سرطانی، کنترل‌کننده کلسترول خون، بازکننده رگ‌های قلب و کاهنده فشار خون اشاره کرد.

· روغن نارگیل
روغن نارگیل یکی از روغن‌هایی است که درجه اشباع بسیار بالایی دارد. این روغن انواع مختلفی چون بکر، فرابکر، پالایش شده و ارگانیک دارد و از مغز میوه نارگیل کال استخراج می‌شود. از جمله خواص روغن گیاهی نارگیل می‌توان به جلوگیری از پیری پوست، جلوگیری از ریزش مو، براق شدن مو، ماساژ دادن، تقویت سیستم ایمنی بدن اشاره کرد.

· روغن گردو
این روغن که رنگ طلایی براق و بوی بسیار ملایم و خوشایندی دارد حاوی امگا3 و اسیدهای چرب اشباع نشده است. با وجود اینکه چربی بسیار بالایی هم دارد اما به هیچ وجه برای سلامتی قلب مضر نیست و در مقابل؛ بازکننده رگ‌های قلبی و عروقی هم می‌باشد و چربی‌های مضر بدن را از بین می‌برد.

· روغن تخم کتان
روغن تخم کتان چربی‌سوز بسیار قوی است، این روغن به دلیل داشتن مواد معدنی و مغذی چون موسیلاژ نرم‌کننده و ملین بسیار کاربردی است و در درمان بیماری‌های دستگاه گوارشی از جمله یبوست، زخم معده و دردهای دستگاه گوارشی بسیار موثر عمل خواهد کرد.

· روغن فندق

روغن بادام‌زمینی

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران