فروش محصولات حجاب و مذهبی در یزد و سراسر ایران

در یزد ، یزد

معرفی فروش محصولات حجاب و مذهبی در یزد و سراسر ایران

🔴 فروشگاه محصولات مذهبی و حجاب بانوی بهشت

🔹 مجموعه محصولات مذهبی. مهدوی.فرهنگی 🌷تنها مسیر آرامش🌷شامل
محصولات مذهبی،قرآنی

🔹 فرهنگی، مهدوی،لوازم التحریر ونوشت افزاراسلامی.. بازی وسرگرمی فکری

🔹 و بخش ویژه حجاب و عفاف🌹بانوی بهشت🌹شامل:

🔹 اقلام مورد نیاز بانوان ازقبیل:

🔹 چادر مشکی در انواع مدلهای عربی جده. بحرینی. لبنانی . دانشجویی.خبر نگاری و..

🔹 چادر نماز ساده و آستین دار

🔹 مقنعه های زیبای دخترانه..

🔹 انواع ساق دست،حجاب کامل و..

🔹 خردسال

🔹 نوجوان

🔹 بزرگسال

🔹 ارسال به سراسر کشور

 

🔸 با مدیریت فاطمه داراب

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس یزد

 

مزیت حجاب چیست؟

عفاف و حجاب موضوعی است که در دین اسلام بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در میان آیات قرآن کریم مشاهده می‌کنیم که خدای متعال نظر صریح و روشنی درباره حفظ عفت و حجاب ارائه فرموده و برای لباس و پوشش اهدافی را تعریف می‌کند.

1. پوشاندن عورات و زشتی‌های بدن: هدف اول طبق آموزه‌های قرآن کریم، پوشاندن عورات و زشتی‌های بدن انسان است که در آیه 26 سوره مبارکه اعراف به این نکته اشاره شده است: «یَا بَنِی آدَمَ قَدْ أَنْزَلْنَا عَلَیْكُمْ لِبَاسًا یُوَارِی سَوْآتِكُمْ؛ ای فرزندان آدم، محققاً ما لباسی که ستر عورات شما کند فرستادیم.»

2. زینت و حسن حال: هدف دوم، زینت، زیبایی و حسن حال است که در ادامه همان آیه می‌فرماید: «وَرِیشًا وَ لِبَاسُ التَّقْوَى ذَلِكَ خَیْرٌ؛ جامه‌هایی که به آن تن را بیارایید برای شما فرستادیم و لباس تقوا نیکوترین جامه است.» در تفسیر نوشته شده که کلمه «ریشا» پری بوده که به انتهای تیر می‌بستند و به سرعت سیر تیر کمک می‌کرد.

مفسرین معتقدند که کلمه «ریشا» وسیله‌ای است که انسان از طریق آن به بلندی و پیشرفت می‌رسد و به ترقی معنوی و روحانی می‌رسد که به عنوان یکی از کارکردهای پوشش در نظر گرفته شده است.

3. محفوظ ماندن در برابر گرما و سرما: هدف دیگر حجاب و پوشش طبق آموزه‌های قرآن کریم، حفظ و نگهداری از گرما و سرما است که هم در آیه 26 سوره مبارکه اعراف به این نکته اشاره شده و هم در آیه 81 سوره مبارکه نحل می‌فرماید که پوشش انسان را در گرما و سرما نگهداری می‌کند: «وَ جَعَلَ لَکُمْ سَرابیلَ تَقیکُمُ الْحَرَّ؛ و برای شما لباس‌هایی قرار داد که شما را از گرما (و سرما) نگه می‌دارد.»

4. محافظت بدن از صدمات، بلاها و خطرات: هدف چهارمی که قرآن کریم در خصوص اهمیت حفظ حجاب بیان می‌فرماید، محافظت بدن از صدمات جنگ، بلاها، سختی‌ها و خطرات است که در آیه 81 سوره مبارکه نحل به آن اشاره می‌فرماید که: «وَ سَرابیلَ تَقیکُمْ بَأْسَکُمْ؛ و لباس‌هایی که شما را از آسیب یکدیگر نگه می‌دارد (مانند البسه جنگی، حفاظت هوایی و دریایی)».

همچنین در آیه 80 سوره مبارکه انبیاء می‌فرماید: «وَ عَلَّمْنَاهُ صَنْعَةَ لَبُوسٍ لَكُمْ لِتُحْصِنَكُمْ مِنْ بَأْسِكُمْ؛ و ما به داود صنعت زره ساختن برای شما آموختیم تا شما را از زخم شمشیر و آزار یکدیگر محفوظ دارد.» این چهار هدفی است که قرآن کریم برای پوشش تعریف می‌کند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران