بهترین مرکز تولید و فروش چادر ماشین در مشهد

در خراسان رضوی ، مشهد

معرفی بهترین مرکز تولید و فروش چادر ماشین در مشهد

🔴 محمدچوپانی

🔹 محمدچوپانی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید و فروش چادر ماشین در مشهد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات محمدچوپانی :

✅ تولید و پخش چادرماشین پارچه ای شعمی و ضدآب

✅ تولید و پخش چادر مسافرتی و چادرماشین

✅ تک فروشی وعمده

❇️ آماده همکاری با چادردوزی ها وروکش ولوکس فروشان

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۳۵۷۳۱۷۶۷۱

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۵۰۶۶۱۴۷۷

🔸 آدرس  مشهد

چادر مناسب خودرو شما چیست؟

پاسخ این سوال به میزان زیادی به بودجه شما بستگی دارد. قطعا نخستین نکته‌ای که در هنگام خرید یک کاور خودرو در نظر می‌گیرید آن است که بودجه شما تا چه میزان است و چه انتخاب‌هایی در دسترس شماست. تلاش کنید که با توجه به بودجه‌ای که در اختیار دارید نکاتی که در ادامه با شما اشتراک خواهیم گذاشت را در نظر بگیرید.

جنس مناسب چادر ماشین چیست؟
در خصوص کاور خودرو جنس پارچه مورد استفاده اهمیت زیادی دارد. پارچه چادر باید به گونه‌ای باشد که بتواند از بدنه خودرو در مقابل عوامل محبطی مانند باران، گرد و خاک و همچنین اشعه آفتاب محافظت کند. داشتن مقاوت بالا برای پارچه چادر خودرو یک پارامتر مهم است. یک چادر ماشین مناسب قابلیت انعطلاف‌پذیری بالایی داشته و می‌تواند به شکل خودرو درآید.

نکته‌ای که کمتر در زمان خرید کاور ماشین به آن توجه می‌شود این است که جنس کاور باید به نحوی باشد که هوا بتواند در زیر کاور در جریان باشد. این موضوع سبب می‌شود که در مواقع خاص مانند زمان بارندگی رطوبت در زیر کاور به دام نیفتاده و به رنگ بدنه آسیبی وارد نشود.

علاوه‌بر دوخت جنس پارچه دوخت آن نیز اهمیت بالایی دارد. نمونه‌هایی از چادر ماشین که ضدآفتاب هستند خط دوخت ندارند. به همین دلیل نیز آب از روزنه‌های دوخت آن‌ها به درون چادر نفوذ نمی‌کند. این چادرها یک آستر داخلی پنبه‌ای دارند که به واسطه آن امکان گردش هوا میسر شده و مابین کاور و بدنه خودرو کپک زده نمی‌شود.

شاید بد نباشد بدانید که بهترین کاورهای ماشین ضدآب بازار نیز ۱۰۰ درصد ضد آب نیستند. به همین جهت نیز اگر بیشتر چند روز متوالی بر روی بدنه خودرو قرار گیرند می‌توانند به بدنه آسیب برسانند چرا که رطوبت بدون جریان داشتن هوا بین بدنه خودرو و کاور به دام می‌افتد و در طولانی مدت سبب بلند شدن رنگ بدنه خودرو و ایجاد کپک می‌شود.

به‌طورکلی فروشندگان چادر خودرو از برزنت، کنف، شمع و کتان برای دوخت کاور ماشین استفاده می‌کنند. تمامی این پارچه‌ها برای کاور انتخاب مناسبی هستند و تاحد زیادی می‌توانند به بهترین نحو ممکن نیاز شما را پاسخ‌گو باشند.

جالب است بدانید کارشناسان توصیه می‌کنند هنگام بارندگی هرگز خودرو خود را با کاور نپوشانید و تنها به مکانی مسقف هدایت کنید. هر چند در هنگام بارندگی کاور خودرو می‌تواند از آسیب‌های احتمالی فشار آب و برخورد سنگ جلوگیری کند اما به بدنه خودرو چسبیده و ممکن است سلامت رنگ بدنه را به خطر اندازد.

به‌علاوه چادر در زمانی کارایی لازم را دارد که بتواند بر روی بدنه خود را حفظ کند. کاوری که باد و باران آن را جابجا می‌کند عملا تاثیری در راستای محافظت از خودرو ندارد. بعضی از کاورهای خودرو دارای قفل ضد سرقت هستند. این قفل علاوه‌بر آنکه چادر را از دسترس دزدان در امان نگه می‌دارد از جابجایی آن نیز جلوگیری می‌کند.

رنگ و سایز مناسب چادر خودرو چگونه انتخاب می‌شود؟
نکته دیگری که باید در نظر بگیرید انتخاب رنگ مناسب است. یک پارچه مناسب چادر از رنگی برخوردار است که می‌تواند در مقابل تابش شدید نور مقامت از خود نشان داده و ثبات داشته باشد. به‌علاوه رنگ انتخابی بهتر است به نحوی باشد که توجه دیگر افراد را کمتر به خود جذب کند. این کار علاوه‌بر آن که سبب می‌شود سارقان کمتر به سمت خودرو شما جذب شوند کمک می‌کند که خودرو خود را از دید کنجکاوان نیز دور نگه دارید.

کاور خودرو برای هر خودرو خاص همان خودرو است. شما نمی‌توانید کاور یک هاچبک را بر تن یک تیگو ۷ کنید. بنابراین نوع خودرو شما به طور قطع در انتخاب‌های در دسترستان تاثیر به سزایی دارد.

هرچند چادر ماشین فضای زیادی را اشغال می‌کند و با توجه به جنس پارچه‌ای که دارد ممکن از وزن زیادی نیز برخودار باشد اما مزایای این وسیله جانبی کاملا به معایت آن می‌ارزد. کیف نگه‌دارنده می‌تواند تا حد زیادی به شما در نگه‌داری و جابجایی کاور خودرویتان کمک کند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران