طراحی و ساخت سوله و اسکلت فلزی ساختمان در اردبیل و تهران

در اردبیل ، اردبیل

معرفی طراحی و ساخت سوله و اسکلت فلزی ساختمان در اردبیل و تهران

🔴 شرکت آیلار صنعت سبلان

🔹 شرکت آیلار صنعت سبلان یکی از بنام ترین فعالان در زمینه طراحی و ساخت سوله و اسکلت فلزی ساختمان در اردبیل و تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات شرکت آیلار صنعت سبلان :

✅ طراحی ساخت و نصب انواع سوله

✅ طراحی ساخت و نصب انواع اسکلت فلزی ساختمان

✅ بهره مندی از کادری مجرب و حرفه ای

و…

 

🔸 بامدیریت مهندس همرنگ

🔸 شماره تماس 09142946319

🔸 آدرس تهران و اردبیل

 

اسکلت فلزی چیست؟

اسکلت سازه ای فلزی یک گزینه بادوام، قابل اطمینان، مقرون به صرفه و پایدار برای پروژه های ساختمانی کوتاه مرتبه، میان مرتبه و بلند مرتبه است و به طور معمول به سیستم های اسکلت ساختمان اشاره دارد که در آن عناصر سازه‌ای عمودی و افقی توسط سیستمی از تیرها و ستون‌های فلزی شکل داده شده‌اند. فاصله ستون‌ها به طور معمول ۲۵ تا ۴۵ فوت در مرکز است، که بسته به نیازهای معماری، تغییرات فاصله کمتر و بیشتر می شود. طیف اشکال و اندازه های موجود اجازه می دهد تا تقریباً هرگونه نیاز معماری برآورده شود.

تیرهای فلزی اعضای سازه ای افقی هستند که در برابر بارهایی که به طور جانبی به محور خود وارد می شوند مقاومت می کنند.
ستون های فلزی اعضای سازه‌ای عمودی هستند که بارهای فشاری را منتقل می کنند.

در این صورت می‌توان از این شبکه تیرها و ستون ها برای حمایت از کف ساختمان، سقف، دیوارها، روکار و غیره استفاده کرد.

مزایای اسکلت فلزی

۱) مقاومت و دوام

اجزای سازه ای فلزی سبک تر و مستحکم تر از محصولات چوبی یا بتنی تحمل کننده وزن هستند. یک ساخت فلزی معمولی تحمل کننده وزن ۳۰ تا ۵۰ درصد سبک تر از یک معادل چوبی است. این امر باعث می شود ساخت و ساز اسکلت فلزی به مراتب مستحکم تر و با دوام تر از اسکلت چوبی باشد.

۲) ساخت آسان در اندازه های مختلف

گل‌میخ های فلزی در اندازه های مختلفی موجود است و می توان آنها را به سفارش ساخت. این بدان معناست که می توان آنها را سفارشی کرد تا بارهای خاصی را در ساختمان هایی با انواع و اندازه های مختلف، تحمل کنند.

۳) مقاومت در برابر آتش

ساخت و سازهای اسکلت فلزی در برابر آتش بسیار مقاوم هستند، در صورت بروز آتش سوزی در یک ساختمان خطر آتش سوزی کاهش می یابد و گسترش آتش سوزی را عقب می اندازد. پوشش های خاص بازدارنده شعله برای افزایش این خاصیت سازه فلزی عمل می کنند.

۴) مقاومت در برابر رطوبت و هوا

سازه فلزی بسته به میزان کربن خود می تواند دارای ویژگی های مقاوم خوب در برابر رطوبت باشد. پوشش روی داغ و عملیات پودر اضافی برای افزایش مقاومت در برابر زنگ زدگی باعث می شود که یک جزء سازه فلزی حتی در برابر اثرات آب مصونیت بیشتری داشته باشد – این یک ملاحظه مهم برای اجزای در معرض هوا است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران