آبتین گلس – آینه کاری مدرن،طراحی دکوراتیو در تهران

در تهران ، تهران

معرفی آبتین گلس – آینه کاری مدرن،طراحی دکوراتیو در تهران

🔴 آبتین گلس

🔹 آبتین گلس یکی از بنام ترین فعالان در زمینه آینه کاری مدرن،طراحی دکوراتیو در تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات آبتین گلس :

🔸 اجرای انواع آیینه کاری با رنگ و طرح دلخواه شما

🔹نصب سکوریت

🔸آینه های طرح دار و دور لامپی

🔹با بهترین کیفیت

🔸 دکوراسیون منزل و محل کار خود را زیبا کنید

🔹دیزاین مدرن محل کار و منزل

🔸برش و طراحی با بروز ترین دستگاه ها

🔹با جدید ترین متد روز دنیا

و…

 

🔸 با مدیریت فرزاد رمضانی

🔸 شماره تماس 09122504176

🔸 آدرس تهران،بلوار دلاوران ،خیابان سراج،سی متری دوم(جهانشاهلو),بین والاییان و سروش شیشه و آینه آبتین

 

ضرورت آینه کاری مدرن در دکوراسیون چیست؟

اگر با کمی دقت به کشور های پیشرفته جهان نگاهی بیندازیم در می یابیم که این کشور ها به طراحی دکوراسیون داخلی به شدت اهمیت می دهند. آن ها معتقدند که دکوراسیون محلی که در آن زندگی می کنیم، مستقیما با روح ما سروکار دارد و اگر اصول طراحی دکوراسیون رعایت شود، آرامش بیشتری را در فضای خانه خواهیم داشت. علاوه بر منزل، دکوراسیون ادارات نیز می تواند در اثربخشی و بازده تاثیر بسزایی داشته باشد. بنابراین انتخاب دکوراسیون داخلی مناسب برای این اهداف بسیار مهم است؛ یکی از موارد مهم طراحی دکوراسیون، آینه کاری مدرن است. آینه کاری مدرن در حقیقت یک هنر است که پیشینه و سابقه ی طولانی مدت داشته است و اکنون با تغییر فرم و شکل در دکوراسیون روز دنیا مورد استفاده قرار می گیرد. اساسا استفاده از آینه کاری مدرن به منظور زیبایی و لوکس شدن خانه و یا ادارات است. اما کاربردش تنها به زیبایی محدود نمی شود و می تواند خانه های کوچک را از نظر ابعادی بزرگتر جلوه دهد و فضا را دلبازتر کند.

انواع آینه در آینه کاری مدرن

آینه ها از لحاظ ساختاری به دو دسته تقسیم می شوند؛ آینه های دسته اول از جیوه نیترات نقره و دسته دوم از جیوه نیترات آلومینیوم تشکیل می شوند که پشت این نیترات ها یک لعاب مس می خورد و بعد از آن برای اینکه خورده نشود، یک ماده به اسم فنزو به آن افزوده می شود.

شرکت مه جام شیشه یکی از ارائه دهندگان انواع آینه ها و خدمات آینه کاری مدرن با بهترین کیفیت است و شما می توانید با مراجعه به سایت مهجام شیشه انواع آینه ها از جمله دکوراتیو را به همراه قیمت مشاهده کنید و اگر تمایل به خریداری آینه دکوراتیو و یا هر محصول موجود در سایت داشتید با اضافه کردن محصول به سبد خرید و پرداخت وجه، محصول را در سریع ترین زمان تحویل بگیرید و اگر از محصول ناراضی بودید تا ظرف مدت هفت روز ضمانت بازگشت خواهید داشت تا شما این اطمینان را داشته باشید که محصولات این شرکت چه از لحاظ کیفیت و چه از لحاظ زیبایی درجه یک است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران