تعمیرات تخصصی دسته و کنسول های بازی در اهواز

در خوزستان ، اهواز

معرفی تعمیرات تخصصی دسته و کنسول های بازی در اهواز

🔴 شاهرخ پیلوران

🔹 شاهرخ پیلوران یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تعمیرات تخصصی دسته و کنسولهای بازی دراهواز میباشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

🔴 معرفی اجمالی خدمات شاهرخ پیلوران :

✅ تعمیرات تخصصی دسته و کنسولهای بازی

✅ نصب اکانتهای قانونی و هکی بازی

✅ تعمیرات

 

🔸 شماره تماس 09166009790

🔸آدرس  اهواز کیان پارس بازارمرو انتهای بازار کلوپ لوح سفید

 

معرفی تکمیلی تعمیرات کنسول بازی

کنسول بازی چیست؟ ( تعمیرات کنسول های بازی )

کنسول های بازی وسیله ای هستند که توسط آن ها گیمر ها و کاربران بازی های کامپیوتری می توانند بازی ها و سرگرمی های مختلف را با کیفیت خوب و با پخش بر روی مانیتور و ال ای دی انجام دهند و در واقع سیستم کامپیوتری ای می باشند که برای ویدئو گیم ها طراحی شده اند..

از قدیم تا به امروز کنسول های مختلفی با سیستم عامل های گوناگون و با کیفیت های متفاوت در بازار وجود داشته است،

اما امروزه از پرکاربرد ترین ، بهتری و معروف ترین کنسول های بازی می توان به پلی استیشن های مدل 3 و 4 و 5،( PS3 -PSP-PS2-PS1) (ایکس باکسXBOX360) ، و … که هر چند وقت یک بار سری های جدید آن ها تولید می شود، اشاره کرد.

کنسول های بازی ای که در نسل هشتم ارائه می شوند از کیفیت بهتر و بالاتری نسبت به نسل های اول تا هفتم برخوردارند و کارایی ویژه تری نیز دارند. در سری های نسل هشتم، ویژگی و قابلیت های کنسول های بازی بسیار پیشرفته هستند و در زمان کار کردن با آن ها می توانید لحظات خوشایندی را تجربه کنید. دارا بودن قابلیت اینترنت، پخش موزیک ویدئو، داشتن رم برای ذخیره سازی فایل ها و دسترسی به سیستم عامل از ویژگی های مهم این کنسول های بازی می باشد.

کنسول های ویدئویی به دو نوع تقسیم می شوند:

کنسول هایی که دارای سیم هستند؛ و نوع دوم کنسول های بی سیم هستند.

از زمان اختراع کنسول ها که با هدف بازی و سرگرمی تولید شده اند بیش از 10 سال می گذرد و روند تولفید آن ها به شکل تکاملی بوده و طی این مدت پیشرفت زیادی را در اجزا و نوع کارکردشان شاهد بوده ایم.

کنسول های بازی از CPU یا واحد پردازش اصلی، RAM یا حافظه و GPU یا واحد پردازش گرافیکی تشکیل شده اند که از قطعات اصلی برا یکار کردن یک کنسول به شمار می روند.

اگر به یاد داشته باشید در گذشته از اولین دستگاه های بازی آتاری ها بودند که همزمان با آن از میکرو و سگا استفاده می شده است که بازی های آن ها به صورت نوار هایی بود که روی دستگاه قرار می گرفت.

اگر بخواهید از کامپیوترهای خانگی و رومیزی یا لپ تاپ برای بازی استفاده کنید، سیستم شما حتما باید دارای کارت گرافیک بسیار قوی و بالا، داشتن RAM 8G، پردازنده قوی (CORE I 7) باشد و برای اینکه بتوانید تصویر بزرگتری داشته باید باید یک کابل HDMI نیز تهیه کنید تا بتوانید از بازی ها به صورت آپدیت روز با تصویر فول اچ دی استفاده کنید و از بازی کردن با تصاویر عالی و با کیفیت واقعی لذت ببرید.

اما کنسول های بازی تمامی این موارد را در دستگاه خود جای داده اند و شما با یکبار هزینه می توانید بازی های مورد علاقه خود را انجام دهید.

 

 

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران