تبلیغات در شبکه اجتماعی آپارات ،اینستاگرام و واتساپ در شیراز و سراسر کشور

در تهران ، تهران

معرفی تبلیغات در شبکه اجتماعی آپارات ،اینستاگرام و واتساپ در شیراز و سراسر کشور

🔴 علیرضا بهرامی

🔹 علیرضا بهرامی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تبلیغات در شبکه اجتماعی آپارات ،اینستاگرام و واتساپ در شیراز و سراسر کشور می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات علیرضا بهرامی :

✅ خدمات تبلیغات در شبکه اجتماعی آپارات ،اینستاگرام و واتساپ

✅ تبلیغات در این شبکه ها در سطح کشوری خاورمیانه جهانی.

✅ مناسب تمام کسب کارها

و…

 

🔸 شماره تماس 09358161409

🔸آدرس شیراز.خیابان ملاصدرا

 

مزایای تبلیغات در آپارات چیست؟

در ابتدای ساخت این سرویس به دلیل تازه ساخت بودن، تنها یک قابلیت بیشتر نداشت و آن اشتراک‌گذاری ویدیوهای افرادی بود که مایل بودند آن را به اشتراک بگذارند و توسط افراد دیگر دیده شوند. اما همانطور که می‌دانید، به مرور زمان بر میزان قابلیت‌های آن نیز افزوده شد. به طوری که امروزه استفاده از این بستر برای اکثر کسب و کارها پیشنهاد می‎شود و می‌تواند به خوبی بر روی درآمد مجموعه شما تاثیر داشته باشد. در ادامه قصد داریم به بررسی مهم‌ترین مزایای تبلیغات در آپارات بپردازیم.
کمک به دیده شدن

اگر مهارت خاصی ندارید و یا در حرفه‌ای با تجربه هستید، می‌تواید با ساخت ویدیوهای آموزشی خود در آپارات به سرعت دیده شوید و به موفقیت‌های بیشتری دست پیدا کنید، زیرا همانطور که می‌دانید برخی از افراد با استعداد، به دلیل دیده نشدن استعداد خود نتوانسته‌اند موفق باشند اما امروزه دیگر به وسیله آپارات این نگرانی وجود ندارد چون می‌توانید به سرعت مهارت خود را به سایر افراد نشان دهید.

قابلیت زیر نویس

یکی دیگر از جدیدترین قابلیت‌های آپارات، امکان الصاق زیر نویس است. این قابلیت بیشتر برای افرادی مناسب است که علاقه‌مند به دیدن ویدیوهای زبان اصلی دارند.
تاثیر مثبت بر زندگی اجتماعی

این سرویس اشتراک‌گذاری به قدری قدرتمند و کارآمد است که در سالیان اخیر توانسته جایگاه خود را به خوبی در میان مردم پیدا کند. در طی سالیان اخیر، آپارات به دلیل امتیاز مثبت کاربران به درجه‌های بالایی رسیده و امروزه نه تنها در ایران بلکه در بسیاری از کشورهای همسایه نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. به همین دلیل ایرانی‌ها می‌توانند از این طریق فرهنگ و اصالت ایرانی را به کشورهای دیگر نشان دهند. یا با استفاده از ساخت ویدیوهای آموزشی و فرهنگی، در این سیستم، باعث بالا رفتن سطح فرهنگی کشور شوند.
در دسترس بودن

همانطور که در بخش‌های قبلی بیان شد، امروزه سرویس‌های اشتراک گذاری ویدیوی بسیار زیادی در سراسر جهان وجود دارد که بنا به دلایل مختلف، توسط دولت ایران مسدود شده‌اند. اما آپارات یک سرویس ایرانی است و هر ایرانی در کجای این کشور، می‌تواند به راحتی به آن دسترسی داشته باشد.

فرصت‌هایی که تبلیغات در آپارات برای شما به وجود می‌آورد؟

به طور کلی، تبلیغات ویدویی می‌تواند فرصت‌های بسیار زیادی را برای شما به وجود بیاورد. البته باید دقت داشته باشید که زمانی می‌توانید از تمامی این فرصت‌ها به خوبی استفاده کنید، که بستری مناسب را برای به اشتراک گذاشتن آن انتخاب کنید. آپارات در ایران به عنوان یکی از بهترین بسترها برای تبلیغات ویدیویی است. در ادامه این بخش از مطلب مزایای تبلیغات در آپارات قصد داریم فرصت‌های که در این مسیر برای شما به وجود می‎آیند را نیز بررسی کنیم.

امکان تعریف داستان و یا سرگذشت برندتان
دیده شدن و شنیده شدن به صورت همزمان که این امر می‌تواند تاثیر بیشتری بر روی مخاطب داشته باشد
وایرال کردن تبلیغات
اعتماد سازی
برانگیختن احساسات مخاطبین
درگیر کردن مخاطبان
توضیح مفاهیم پیچیده به ساده‌ترین شکل ممکن
تبلیغ در جایی که مشتری با تمرکز به آن نگاه می‌کند
معرفی کامل محصول

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران