نمایندگی تعمیر تردمیـل در قم

در قم ، قم

معرفی نمایندگی تعمیر تردمیـل در قم

🔴 جوادشاهملکی

🔹 جوادشاهملکی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تعمیر تردمیـل در قم می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات جوادشاهملکی :

✅نصب وراه اندازی

✅تعمیر برد و پنل تردمیل

✅خرید و فروش تردمیل

✅تعمیر دوچرخه ثابت

✅تعمیرات تخصصی انواع تردمیل در قم، پردیسان و تمامی روستاهای اطراف قم

🔚توسط کادر مجرب و متخصص👨🏼‍🔧

🔚مشاوره تلفنی، عیب یابی و رفع ایرادات جزئی

🔚فروش تسمه نقاله با بهترین کیفیت و قیمت و ضمانت یکساله

🔚رفع اِرور های e7,e03,e2,e1

و…

 

🔸 شماره تماس  09127593945

🔸 آدرس  قم

دلایل عمده خرابی تردمیل چیست؟

نوع استفاده از تردمیل:
نکته‌ای کاملا پیش پا افتاده اما به شدت حائز اهمیت! آن هم اینکه قبل از روشن‌کردن دستگاه‌تان، کف پای خود را بر روی آن قرار دهید و سپس دکمه‌ی شروع را فشار دهید و با قدم‌زدن اجازه دهید دستگاه از سرعت کم به زیاد پیش برود. خیلی وقت‌ها مشاهده شده رعایت نکردن همین موضوع سبب خرابی تردمیل شده است.

تمام‌شدن ذغال موتور:
یکی از دلایلی که می‌تواند منجر به سوختن موتور شود، سهل‌انگاری و عدم رسیدگی به میزان ذغال موجود در موتور یا جاروبک است. با رسیدگی و توجه به این موضوع، می‌توانید از خسارت بزرگی جلوگیری نمایید.

وزن بالا:
توجه داشته باشید هر کدام از تردمیل‌ها یک “حداکثر وزن مجاز” دارند. چنانچه به این موضوع توجه نفرمایید، ممکن است شخصی با وزنی بیشتر از وزن توصیه‌شده بر روی دستگاه قرار گیرد که همین امر باعث سوختن موتور می‌شود.

عدم رسیدگی و روغن‌کاری:
تردمیل همانند سایر وسایل برقی و الکترونیکی نیازمند رسیدگی و سرویس است. برای آنکه دستگاه شما طول عمر بیشتری داشته باشد بهتر است هر شش ماه یکبار نسبت به سرویس آن اقدام نمایید. برای سرویس و روغن‌کاری آن توصیه می‌شود از روغن سیلیکون استفاده نمایید.

عدم نظافت:
چنانچه قسمت نوار نقاله در دستگاه کثیف شود و بر روی آن جرم بنشیند، ممکن است این آلودگی‌ها به قسمت پایین رفته و برد تردمیل را از کار بیاندازد. پس بهتر است برای جلوگیری از چنین اتفاقی، هر چند روز یکبار با یک دستمال خیس و شیشه پاک‌کن آن را تمیز کنید.

سنسور سرعت تردمیل:
و اما مهم‌ترین عامل خرابی‌ها، سنسور سرعت است. سنسور سرعت از آن دست قطعاتی است که هر گونه خللی در آن باعث خرابی دستگاه خواهد شد. سنسور سرعت در تردمیل برای شمارش مقدار گردش موتور استفاده می‌شود، به طوری که بروز هرگونه اشکال در فرایند فعالیت آن، باعث توقف دستگاه و نمایش کد خطا بر روی صفحه‌نمایش می‌شود. این خطا عموما با ارور E1 یا E5 یا E3 نمایش داده می شود (بستگی به سازنده‌ی برد آن دارد).

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران