فروش باغ و ویلا در ساری – مازندران

در مازندران ، ساری

معرفی فروش باغ و ویلا در ساری – مازندران

 

🔴 240متر دارای امتیازآب ،برق،گاز،تلفن درخان عباسی قیمت کلی ششصد میلیون

 

🔴 باغ مرکبات هزارودویست متر،داخل بافت،متری دوودویست ،۵۰۰مترهم میتونیم بفروش برسونیم

 

🔴 زمین داخل مهدشت جنب هتل مهر کان ۵ هزارمتر داخل بافت ویو عالی تک تک

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️  بابایی

🔸 آدرس  مازندران ،ساری

 

مزایا خرید زمین در شمال چیست؟

خرید زمین در شمال همیشه یکی از داغ‌ترین و مهمترین بخش‌های اقتصاد کل کشور بوده است. در واقع خرید زمین از اصولی ترین و بهترین فرصت های سرمایه گذاری است.

خرید زمین فکر و ایده ای است که امروزه هر شخصی که سرمایه مشخصی در دست دارد، به این فکر کرده است که با خرید زمین اقدام به سرمایه گذاری کند. خرید زمین به عنوان یک سرمایه گذاری بلند مدت محسوب می شود و می توان چنین گفت که خرید زمین در شمال از بهترین شیوه های درآمد زایی است که با سود بسیاری همراه است.

خرید زمین در شمال با خود مزایای بسیاری را به همراه دارد که سبب شده سرمایه گذاران بسیاری با اهداف گوناگون اقدام به خرید زمین کنند و به سود قابل توجهی برسند.

اگر هدفتان از خرید زمین، کشاورزی باشد و یا ساخت و ساز ویلاها و شهرک‌‌های مسکونی و … باید حتما با آگاهی تمام در این مسیر گام بردارید و همه جوانب را برای داشتن سرمایه گاری موفق در نظر بگیرید تا به موفقیت برسید.

اما در این میان تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که چرا به شما سرمایه گذاری و خرید زمین در شمال کشور را معرفی می کنیم؟ بخش شمالی ایران یک نقطه کانونی برای سرمایه‌گذاری به شمار می‌رود که به علت ویژگی هایی که این منطقه دارد بهترین گزینه برای خرید زمین می باشد.

آب و هوای پاک و طبیعت بکر شمال کشور همیشه یکی از مهمترین عوامل جذب سرمایه گذاران و مردم تمام نقاط کشور به این ناحیه می باشد. به جرئت می‌توان گفت که استان مازندران به علت داشتن موقعیت مناسب، و نزدیک بودن به پایتخت و داشتن آب فراوان، یکی از استان‌های شلوغ و پررونق در خرید و فروش زمین می‌باشد. بنابراین به شما پیشنهاد می کنیم اگر قصد خرید زمین در شمال را دارید به سراغ شهرهای استان مازندران بروید.

خرید زمین در شمال چه مزایایی دارد؟

اولین مزیت خرید زمین در شمال، هزینه‌ و نگهداری کمتر است. خرید زمین در شمال در مقایسه با ویلا و ساختمان، باغ به نگهداری کمتری نیاز دارد. زمین‌های خالی که هنوز هیچ استفاده از آن‌ها نشده است از نظر هزینه‌های جانبی، بسیار مقرون به صرفه هستند. همچنین مالک زمین، نگرانی‌های مربوط به پرداخت آب و برق، لوله‌کشی‌ها و … را ندارند.

دومین مزیتی کهخرید زمین در شمال برای افراد فراهم می‌کند این است که برای آن‌ها حق مالکیت مستقیم به وجود می‌آورد. مشتریان برای خرید یک زمین، پول نقدی که قبلا با قروشنده به توافق رسیدند را به فروشنده ارائه می‌دهند و در مقابل، زمین مناسب را تحت مالکیت خود در می‌آورند.

حق مالکیت مستقیم زمین می‌تواند یک سند معتبر باشد تا مالک زمین بتواند با استفاده از آن اقدام به دریافت وام بانکی کند.

سومین مزیت خرید زمین، افزایش ارزش و قیمت زمین در طول زمان است. با افزایش قیمت بازار املاک، قیمت زمین در شمال کشور نیز افزایش خواهد یافت. علاوه بر این، در شرایط ثبات قیمت مسکن نیز زمین‌ها و ویلاهای شهرهای شمالی افزایش قیمت را تجربه می‌کنند. به این ترتیب با توجه به تورم و نوسانات قیمت با خرید زمین با افزایش قیمت و ارزش ملک خود مواجه می شوید.
یکی دیگر از مزایای خرید زمین در شمال شروع فعالیت ساخت و ساز است. افرادی که قصد سرمایه گذاری را دارند می توانند با خرید زمین و دریافت مجوز های لازم اقدام به ساخت و ساز کنند و سرمایه خود را چند برابر کنند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

  •  ساری مازندران 

اشتراک گذاری آگهی

poster

مالک آگهی تاریخ عضویت: 25 فروردین 1400

تماس با آگهی دهنده

تماس با آگهی دهنده

اگر از آگهی دهنده سوالی دارید ، از طریق فرم زیر برای او پیام شخصی بفرستید .

تخفیف بگیرید

تخفیف بگیرید

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران