نقاشی دیواری و دیوارنویسی تبلیغاتی در کرمان

در کرمان ، کرمان

معرفی نقاشی دیواری و دیوارنویسی تبلیغاتی در کرمان

🔴 محسن جوادی

🔹 محسن جوادی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه نقاشی دیواری و دیوارنویسی تبلیغاتی در کرمان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات محسن جوادی :

✅ زیبا سازی ادارات و مدارس و شهرداری ها

✅ دیوارنویسی تبلیغاتی

✅ نقاشی دیواری

و…

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۳۶۴۴۷۲۵۴۲

🔸 آدرس  کرمان

 

دیوارنویسی چیست؟

دیوارنویسی یا به عبارتی نقاشی دیوار هنری است که در آن فرد هنرمند و نقاش و خطاط به خلق یک اثر بر روی دیوار در سطح بسیار وسیع و در مقیاس های بزرگ می‌پردازد. در حقیقت دیوارنویسی ایجاد یک اثر هنری اعم از نقاشی یا خطاطی یا ترکیب این دو بر سطح دیوار بجای بوم یا کاغذ می‌باشد. دیوارنویسی در هر مکانی می‌تواند انجام شود. گاها بر روی دیوار مدرسه دیده ایم که اشعار یا احادیث یا نقاشی هایی نقش بسته است و یا برای هدف های تبلیغاتی نیز از این هنر استفاده می شود.گاها دیوار نگاری در برخی مواقع برای نشان دادن محدوده تبهکاران نیز انجام می‌گردد.

در هر صورت دیوارنویسی از زمان پارینه سنگی که هنوز زبان اختراع نشده بود تا به امروز و به صورت مدرن وجود داشته و در زبان لاتین به آن گرافیتی نیز گفته می‌شود.
کاربرد دیوار نویسی

دیوارنویسی کاربردهای مفیدی در حیطه های مختلف تبلیغاتی و اشاعه فرهنگ داشته است. مثلا با خطاطی دیوار تمامی احادیث یا آیه‌های قرآنی را در مکان‌های عمومی می‌نویسند تا به این ترتیب در حیطه مذهبی از این هنر استفاده نمایند. همچنین طرح‌های بسیار زیبای گرافیکی و مفهمی که یک فرهنگ یا یک ایده را تبلیغ می‌کنند در اتوبان‌ها یا حتی در جاده های شهری می‌توان مشاهده نمود که همگی از هنر دیوارنویسی پدید آمده‌اند.

از دیگر کاربردهای مفید دیوارنویسی برای دیزاین داخل مغازه، بوتیک‌ها و رستوران‌ها و حتی کافه‌ها می‌باشد که معمولا از نقاشی‌های بخصوصی که مرتبط با فضای داخلی و چیدمان باشد و ترکیب رنگ های تیره و روشن استفاده می‌کنند. در مهد‌‌‌‌‌های کودک و مدارس نیز جایگاه بسیار مهمی برای شاد کردن فضا و در عین حال آموزش دادن به کودکان داشته است.
مزایا و اهمیت دیوارنویسی

یکی از روشهای تبلیغ در حوزه فضاسازی ارزشی، دیوارنویسی می‌باشد که هر ساله این امر توسط سپاه بصورت گسترده برای ترویج فرهنگ شهادت و ترویج دین و آیین ها در سطح شهر بر روی دیوار ساختمان‌ها انجام می‌شود. در ایران دیوارنویسی در اماکن عمومی بدون مجوز ممکن نیست اما برای داخل فضاهای شخصی اعم از اماکن خصوصی این حرفه توسط افراد هنرمند انجام می‌گردد و احتیاج به مجوز ندارد. اهمیت هنر دیوار نویسی ترویج ارزشهای دینی و قومی و ملی می‌باشد.

مزیت این هنر در زیبا نمودن فضاهای بی روح و شکیل نمودن دیوارهای بد نما مانند سازه های بتنی و آهنی و سیمانی می‌باشد و جلوه بصری زیبا تری به محیط پیرامون می‌بخشد. استفاده از رنگ‌های متنوع و شاد در نگارش دیوار باعث ایجاد روحیه‌ای شاد و با نشاط در جامعه می‌شود لذا تلاش می‌شود تا شهرداری‌ها در آستانه بهار از گرافیتی با تم های شاد و رنگارنگ در سطح دیوارهای بزرگ و وسیع شهر بهره بگیرند تا روحیه بهاری را به مردم و اجتماع تزریق نمایند و فضای شادتری را برای آغاز سال جدید ایجاد نمایند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران