انجام صفر تا صد بنایی ساختمان در تهران و بروجرد

در لرستان ، بروجرد

انجام صفر تا صد بنایی ساختمان در تهران و بروجرد

🔴 مجید نصرالهی

🔹 مجید نصرالهی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه انجام صفر تا صد بنایی ساختمان در تهران و بروجرد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجید نصرالهی :

✅ انجام تمامی کارهای بنایی ساختمان

✅ باز سازی و تعمیرات ساختمان

✅ انجام کچ کاری و گچبری جزیی و تخصصی

✅ اجرای کارهای ساختمانی پروژه های بزرگ در کل کشور

و…

 

🔸 شماره تماس  09191378729

🔸 آدرس  تهران و بروجرد

 

خدمات بنایی چه کارهایی را شامل می شود ؟

بنایی که باتجربه می باشد همانند آچار فرانسه می باشد.خیلی از کارهای ساختمانی توسط بنا انجام می گیرد.از تخریب کردن بنا تا خارج کردن نخاله ها توسط بنا صورت می گیرد.

*دیوار چینی و آجر کاری فضای داخلی و بیرونی ساختمان ها

*سفت کاری و نازک کاری دیوارهای قسمت های مختلف ساختمان

*تعمیرات مربوط به خرده کاری های ساختمان ها و بنایی کردن

*گچ کاری کردن و سیمان کاری کردن ساختمان ها

*کاشی کاری و سرامیک کاری ساختمان ها

*مقاوم سازی کردن ساختمان ها

بنای حرفه ای

یک تفکر اشتباه این می باشد که تصور می کنند بنایی کار آسانی می باشد.افراد زیادی کارهایی مانند برق کاری یا لوله کاری را یک رشته ی تخصصی می دانند اما بنایی را کاری آسان و راحت فرض می کنند.کارهای بنایی بسیار حرفه ای می باشد که مقاومت ساختمان ها به بنا بستگی دارد.همچنین در بخش نازک کاری خدمات های بنایی که انجام می شود پایه ی اصلی دکوراسیون داخلی ساختمان ها به حساب می آید.

درنتیجه بنایی کاری تخصصی در صنعت ساختمان سازی به حساب می آید.

سنگ مورد استفاده در بنایی

سنگ هایی را که در بنایی مورد استفاده قرار می دهند باید تمیز و محکم و دوام زیاد و متجانس و بدون داشتن هیچ گونه رگه و هیچ مواد آلی نداشته باشد.سنگ ها را باید از معدن سنگ تهیه کنند و باید از بهترین برش در آن استفاده شود.سنگ ها باید از نظر ترکیب طبیعی و یکنواخت باشد و هیچ شکاف و رگه های خارجی و یا خاکی نداشته باشد.سنگ هایی که سست و متخلخل و مقاومت ندارند نباید در بنایی استفاده شود.

آجر مورد استفاده در بنایی

آجرهایی که در بنایی استفاده می کنند دو نوع می باشد که با نام های توپر و مجوف وجود دارد.که باید نام هرکدام در دفترچه مشخصات فنی خصوصی ذکر شود.اجرهایی را که در بنایی استفاده می کنند بایدمحکم و بادوام و شکل هندسی منظمی داشته باشد.و آجرها باید در برابر یخبندان مقاومت داشته باشد.و آجرها ترد و ترک نداشته باشند.اجرهای مورد استفاده باید دارای ترکیب یکنواخت و بدون وجود آهک و گچ باشد.هنگامی که دو آجر را بهم می زنید باید صدای خوبی بدهد.

آجرهایی که به علت نفوذ آب در ان ها ترک دارند بهتر است استفاده نکنید.آجرهایی را که رنگشان قرمز و سیاه می باشد و کاملا پخته نشده اند بهتر است استفاده نکنید.

آجرهایی را که انتخاب می کنید باید منظم باشند و خللی در آن ها نباشد.

بلوک سیمانی مورد استفاده در بنایی

بلوک های سیمانی که در بنایی استفاده می شود باید به شکل مکعب مستطیل باشد و همچنین سالم و بدون هیچ گونه عیبی باشد.سطح بلوک های سیمانی باید به گونه ای باشد که در صورت اندودکاری روی آن چسبندگی کافی داشته باشد.

ضخامت جداره های داخلی و خارجی بلوک های سیمانی ۳۰و۲۰سانتی متری نباید از ۴سانتی متر کم تر باشد.بلوک های ساختمانی ۱۰سانتی متری باید کمتر از ۳سانتی متر باشد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران