بهترین مرکز انجام خدمات جوشکاری ساختمان در زنجان

در زنجان ، زنجان

معرفی بهترین مرکز انجام خدمات جوشکاری ساختمان در زنجان

🔴 حسن پیری

🔹 حسن پیری یکی از بنام ترین فعالان در زمینه انجام خدمات جوشکاری ساختمان در زنجان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات حسن پیری :

✅ راویز کاری نبشی کشی نور مخفی دور لامپ وآلپوس

✅ انواع جوشکاری که به ساختمان مربوطه

و…

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۲۶۴۱۸۸۷۵

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۲۶۴۱۶۱۰۷

🔸 آدرس  زنجان شهرک الهیه فاز ۲ خیابان۱۸ متری جمیل قطعه ۲۹۲۵

 

جوشکاری چیست؟

اگر بخواهیم به طور خلاصه بگوییم جوشکاری چیست، باید بگوییم جوشکاری (welding) فرآیندی است که طی آن دو یا چند قطعه با گرما و فشار قطعات بوسیله سرد شدن به یکدیگر جوش می‌خورند. جوشکاری برای اتصال دو قطعه فلزی یا غیرفلزی است که با کمک گرم کردن محل اتصال یا ذوب کردن قطعات به یکدیگر انجام می شود.

جوشکاری با لحیم کاری که یک اتصال موقت است متفاوت است. جوشكاري استحکام بالاتری دارد و استفاده از روش های جوشکاری خیلی سریعتر هستند، بنابراین به مرور زمان بسیار پایدارتر هستند.

نکته جالب در جوشکاری این است که جوشکاری فقط در خشکی انجام نمی شود، بلکه جوشکاری زیرآب هم انجام می شود.

انواع جوشکاری
همانطور که اشاره شد جوشکاری بوسیله گرم کردن اتفاق می افتد، گرم و ذوب کردن مواد بوسیله روش های گوناگونی انجام می شود که کاربرد هر روش، تجهیزات و ادوات جوشکاری و روش ایجاد گرما در انتخاب روش تعیین کننده هستند. برای اینکه بدانید کدام یک از روش های جوشکاری مناسب کار شماست باید انواع روش های جوشکاری را بشناسید، با مزایا و معایب هر کدام آشنا شوید.

فرآیند جوشکاری انواع مختلفی دارد که به صورت کلی دارای دو نوع است، جوشکاری ذوبی و جوشکاری جامد.

انواع جوشکاری ذوبی (fusion welding)
در جوشکاری ذوبی یا به اختصار FW لبه های اتصال دو قطعه را به نقطه ذوب می رسانند و پس از انجماد اتصال دائمی بین دو قطعه صورت می گیرد. با توجه به نیاز و شرایط ممکن است از یک ماده به عنوان پرکننده نقطه اتصال (Filler) استفاده شود. ماده پرکننده همراه با فلز پایه ذوب‌ می شود و پس‌ از سرد شدن روی سطح جوش قرار می‌گیرد.

این جوشكاري مزایای بسیاری دارد که کاربردهای استفاده از این روش را افزایش داده است، از جمله مزیت های این روش آن است که می‌توان قطعاتی از جنس سرامیک و پلاستیک و یا قطعاتی که ضخامت زیادی دارند را به هم متصل کرد. جوشکاری حالت مایع (ذوبی) از لحاظ منبع انرژی می تواند به دو نوع الکتریکی و شیمیایی تقسیم شود.

جوشکاری قوس الکتریکی (AW)
در جوشکاری با قوس الکتریکی (Arc Welding) از انرژی الکتریکی (قوس الکتریکی) برای تامین حرارت لازم برای حوضچه مذاب استفاده می شود، در این روش از یک منبع تغذیه جوشکاری (welding power supply) برای ایجاد قوس بین الکترود و ماده پایه و ذوب کردن فلزات در محل اتصال استفاده می شود. قوس ها انواع مختلفی دارند که بر همین اساس جوشکاری قوس الکتریکی به انواع مختلفی تقسیم شده است.

 

جوشکاری قوسی با الکترود روکش‌دار (SMAW)
پر استفاده ترین جوشکاری در ایران و خیلی از کشورهای دیگر جوشکاری با الکترود دستی روکش دار (Shielded Metal Arc Welding) است. برخی به آن جوش برق، جوش قوس الکتریکی SMAW یا جوشکاری الکترود دستی هم می گویند.

الکترود مورد استفاده در این جوشکاری از نوع روکش دار است که به الکترود شاخه ای، قدی یا قلمی معروف است و اندازه آن معمولا 19 الی 49 سانتی متر است. روکش الکترود نقش محافظت از حوضچه مذاب ایجاد شده را بر عهده دارد.

استفاده از جوشکاری قوس الکتریکی دستی در دکل های مخابرات، تاسیسات نفتی، کشتی سازی و به طور کلی در انواع جوشکاری فلزات سنگین و ضخیم کاربرد دارد. انعطاف بالا و حمل و نقل راحت در این روش باعث محبوبیت این روش جوشکاری نسبت به دیگر روش ها شده است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران