لوله بازکنی و تخلیه چاه بندرعباس فوری شبانه روزی

در هرمزگان ، بندرعباس

معرفی لوله بازکنی و تخلیه چاه بندرعباس فوری شبانه روزی

🔴 نوین پارس

🔹 نوین پارس یکی از بنام ترین فعالان در زمینه انجام خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه در بندرعباس می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

★★★★خدمات لوله بازکنی نوین پارس★★★★
;✔ارزان
✔منصفانه
✔و تمیزی کار را با ما تجربه کنید

♉سرویس دهی شبانه روزی
♉درسریع ترین زمان ممکن
♉بدون استفاده از مواد اسیدی
♉با رعایت اصول بهداشتی ★★★★★
◀مزیت های ما نسبت به سایرین ـ
❎داشتن نیروی با تجربه و کارآزموده
❎ابزارآلات نوین و به روز
❎لوله بازکن حرفه ای
❎تمیز بودن کار
❎آرامش خاطر
❎اعتمادواطمینان
❎قابلیت مقایسه کیفیت خدمات رسانی ❎دریافت خدمات فوری اورژانسی درمحل
★★★‡‡‡‡‡‡‡‡
❎لوله بازکنی کاملاًبهداشتی و۱۰۰درصد تضمینی
❎رفع گرفتگی کلیه ی لوله های مجاری فاضلاب

❕از قبیل
✳آشپزخانه✳ ظرفشویی✳ لباسشویی♉سرویس بهداشتی ❇حمام ❇ پشت بام ❇حیاط✳ تراس ✳ کف شورهای پارکینگ✳ رایزرهای اصلی ❇ منحول ❇
❎رفع بوهای نامطبوع ازلوله های فاضلاب ❎
❎درآوردن اشیاء با ارزش و قیمتی از فاضلاب❎
⚠️آماده ارائه خدمات به تمام نقاط بندرعباس⚠️

 

🔸 شماره تماس  09176546461

 

تخلیه چاه چیست؟

چاه فاضلاب پرشده را که دیگر هیچ کاری برای آن نمی شود کرد را باید به یک تخلیه چاه سپرد.کاری که آنها انجام می دهند به وضوه می توان فهمید که کاری سخت است و از پس هر کسی بر نمی آید.فرآیند تخلیه چاه به چند روش انجام می شود و جالب است بدانید که این کار در گذشته توسط یک شخصی که با طناب به اخل چاه فرستاده می شد انجام می شده . ولی امروزه این کار توسط انواع دستگاه های مختلفی که به لطف تکنولوژی در اختیار انسان ها قرار گرفته انجام می شود.

این امر یک مورد انتناب نا پذیر است و هرچقدر که از عمر چاه فاضلاب شما می گذرد شما یک قدم به این کار نطدیک تر می شوید.تمام خانه ها برای دفع فضولات خود نیاز به یک خروجی فاضلاب دارند که در شهر های پیشرفته دیگر این خروجی متصل به یک شبکه گسترده فاضلاب شده است و در مکان هایی که از شبکه فاضلاب خانگی برخوردار هستند نگرانی از بابت پر شده چاه فاضلاب خود ندارند.

شبکه فاضلاب شهر از یک سیستم بسیار پیچیده و مهم تشکیل شده است که در موضوعات بعدی بع آن اشاره خواهیم کرد .اما هنوز هم جاهای زیادی در شهر ها و روستاها وجود دارد که از این نعمت نرخوردار نیستند و مجبورند برای دفع فضولات خانگی به حفر چاه بپردازند. چاهی که یک روز پر خواهد شد… البته روش های جدیدتری هم در این مورد مثل حفر چاه سپتیک نیز وجود دارد که در مطالب قبلی به آن پرداخته ایم باید در دوره های مشخص عملیات بررسی وضعیت چاه صورت گیرد تا زمان نیاز چاه به تخلیه تخمین زده شود با این کار چاه سالم مانده و از ریزش چاه فاضلاب جلوگیری خواهد شد.

تخلیه چاه به وسیله دستگاه
در مطالب گذشته راجب دلایل پر شده چاه فاضلاب صحبت کردیم و در اینجا به یکسری نکات جدید و جزئی دیگر می پردازیم. هرچه عمر چاه بیشتر می شود و فاضلاب بیشتری به آن وارد می شود به مرور زمان فضولات،چربی ها،مواد حل نشدنی مثل مو در چاه کمک به ایجاد یک لایه نفوظ ناپذیر در کف و دیواره چاه می کنند که هرچقدر هم که چاه ما در یک زمین شنی و چذب پذیر قرار داشته باشد دیگر راهی برای نفوظ آب به درون زمین باقی نمی ماند.

فرض را براین بگیرید که شما 10 یا 15 سال است که یک چاه فاضلاب با عمق مناسب دارید که میزان استفاده شما در روز هم از این چاه به صورت متوسط و معقول بوده باشد. در روز که میزان ورود فاضلاب و لجن همراه با آب به داخل چاه زیاد می شود چاه شما همه آن را می پذیرد و در هنگام شب که میزان ورود مواد به آن کم کی شود و در اصطلاح چاه آرام می گیرد،فضولات و جامدات و مواد حل نشدنی به کف چاه و انباره ان می رود و مایعات آن توسط دیواره به محیط اطراف پس زده می شود ولی باز هم مقداری از آن در چاه و روی دیواره می ماند.

پس از سالها و ادامه این فرایند دیگر لایه ای کلفت و سفت از مواد ضاید سطح دیواره را می گیرد ، انباره چاه پر می شود و نفوض آب به محیط کم می شود.و در مدت کوتاهی چاه فاضلاب شما پر می شود.در اینجا است که شما نیاز به یک شرکت تخلیه چاه پیدا می کنید.

با حضور نیروهای تخلیه چاه و بررسی آن و ارائه پیشنهادات اگر قرار بر تخلیه چاه باشد باید مواد و مایعات موجود در چاه به وسیله پمپ های کفکش و مکنده قوی از چاه تخلیه شوند و در تانکر های مخصوصی که برای نگهداری این مواد ساخته شده اند وارد شود و در یک مکان امن و مورد تعیید شهرداری تخلیه شود.

 

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران