فروش کاغذ دیواری و پارکت در تبریز

در آذربایجان شرقی ، تبریز

معرفی فروش کاغذ دیواری و پارکت در تبریز

🔴 دکوراسیون داخلی سلین

🔹 دکوراسیون داخلی سلین یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش کاغذ دیواری و پارکت در تبریز می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات دکوراسیون داخلی سلین :

✅ نصب و فروش کاغذ دیواری. پارکت. آینه دکورتیو. و سقف کاذب وغیره

✅ با اقساط 3الی 4 ماهه

و….

 

🔸 شماره تماس 09144062592

🔸آدرس تبریز خیابان رسالت روبروی پارک رسالت دکوراسیون داخلی سلین

استفاده از کاغذ دیواری در دکوراسیون داخلی

استفاده از کاغذهای دیواری نقش بسزایی در دکوراسیون منزل و محل کار دارند و از این رو انتخاب رنگ و طرح مناسب و هماهنگ آن با سایر وسایل و تجهیزات داخل محیط، از اهمیت بالایی برخوردار است. شما می‌توانید کاغذ دیواری را با رنگ مبلمان و رنگ و طرح پرده‌ها ست کنید و تعادل زیبایی را خلق نمایید.

شما در استفاده از کاغذ دیواری، آزادی عمل دارید و می‌توانید برای دیزاین بهتر خانه یا محل کار خود از انواع سبک‌های مدرن، کلاسیک و یا اسپرت بهره بگیرید و دیوارهای اتاق خواب، آشپزخانه و راهروها را با رنگ‌ها و طرح‌های جذاب و متنوع، پوشش دهید.

استفاده از کاغذ دیواری در دکوراسیون داخلی به شما کمک می‌کند تا بر خلاف طرح‌های محدودی که رنگ‌ها بر روی دیوار نقش می‌بندد، بتوانید از بی‌نهایت رنگ و طرح در دکوراسیون فضای مورد نظر خود استفاده کنید.

همیشه سعی کنید در انتخاب رنگ و طرح کاغذ دیواری خلاقانه برخورد کنید تا بتوانید بین سادگی و شلوغی طرح‌ها، تعادل برقرار نمایید. برای مثال اگر کف سالن خانه شما از سرامیک ساده پر شده باشد، باید از کاغذ دیواری که دارای طرح‌ها و رنگ‌های ملایم هستند بهره بیشتری ببرید تا دکوراسیون خانه شما بی‌روح نشود.

کاغذ دیواری پذیرایی

یکی از مهمترین کاربردهای کاغذ دیواری، استفاده از آن بر روی دیوارهای اصلی سالن پذیرایی است که نمای کلی خانه را به شدت تحت تأثیر خود قرار می‌دهد. سالن پذیرایی در واقع نخستین و مهمترین قسمت است که مهمان‌های شما حین ورود، با آن روبرو می‌شوند بنابراین انتخاب یک کاغذ دیواری شیک، سلیقه و شخصیت شما را به مهمان‌ها نمایش می‌دهد.

آنچه در انتخاب طرح و رنگ کاغذ دیواری پذیرایی دارای اهمیت است، توجه به رنگ لوازم دیگر در محیط پذیرایی است. بهتر است رنگ کاغذ دیواری با رنگ وسایل دیگر چندان در تضاد نباشد تا بتواند فضای آرام‌بخشی را تداعی کند.

شما می‌توانید کاغذ دیواری پذیرایی را در کنار دیوارپوش‌های سنگی، چوبی، آجری و یا انواع دیوارپوش ارزان قیمت و مناسب، تلفیق کنید و جذابیت بیشتری به محیط ببخشید.

استفاده از کاغذ دیواری در دکوراسیون دیوارهای سالن پذیرایی به جذابیت محیط می‌افزاید و سبب می‌شود تا مهمان‌ها در طول زمان، خسته و کسل نشوند. شما می‌توانید برای بهتر جلوه دادن دیوارهای پذیرایی، از عکس‌های مورد علاقه خود نیز استفاده کنید و آن‌ها را به صورت ساده و یا سه بعدی بر روی کاغذ دیواری قرار دهید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران