سیم کشی و برقکاری ساختمان در اردبیل

در اردبیل ، اردبیل

معرفی سیم کشی و برقکاری ساختمان در اردبیل

🔴 مهندس مجید شهبازی

🔹 مهندس مجید شهبازی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه سیم کشی و برقکاری ساختمان در اردبیل می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مهندس مجید شهبازی :

✅ سیم‌کشی و برقکاری ساختمان صفر تا صد

✅ رفع عیب و اشکال یابی

✅ انواع نصبیات اعلان حریق ، آیفون ، لوستر ، هالوژن و ریسه ، جت لایت و…

✅ نور پردازی نمای ساختمان و تزئینات داخلی

و….

 

🔸 شماره تماس 09145998779

🔸آدرس اردبیل

  برق کشی ساختمان به چه منظوری انجام می شود ؟

برق کشی یکی از مراحل تکمیلی ساخت و ساز به شمار می رود که لازم است با دقت بالایی انجام شود. این فرآیند پیش از مرحله دیوار کشی شروع و تا روزهای پایانی پروژه ادامه می یابد. توجه داشته باشید که به دلیل احتمال خطر برق گرفتگی این پروسه حتما باید توسط یک برقکار باتجربه و حرفه ای انجام گیرد.

برق کاری ساختمان بیشتر برای استفاده از تلفن، اینترنت، سیستم روشنایی منزل انجام می شود. شایان ذکر است که در برق کشی ساختمان باید قوانین و نکات ایمنی مربوط به آن را رعایت کرد

فرآیند برق کشی ساختمان شامل چه مواردی می شود ؟

فرآیند برق کشی ساختمان در ابتدا با طراحی یک نقشه اولیه شروع می شود. داشتن یک طرح کلی از محل رد شدن سیم ها، محل نصب و قرارگیری لامپ ها و کلیدپریزها کمک می کند که انجام پروسه برق کاری سریع تر و بی دردسرتر انجام شود. اقداماتی که طی این فرآیند انجام می شود، شامل موارد زیر هستند:

متوازن سازی محل قرارگیری قوطی کلیدها
شیار زدن محل عبور لوله ها
جایگذاری لوله های و پوشاندن آنها
جایگذاری جعبه فیوز تلفن، آنتن و…
قراردهی سیم در لوله های پولیکا
کابل کشیدن برای برق، آنتن، تلفن، آیفون
متصل سازی سرسیم ها و عایق کاری اتصالات
نصب کلید و پریزها روی دیوار
نصب و راه اندازی آنتن، آیفون و…
نصب نمودن پایه سینی برق

درضمن انجام تمامی خدمات برقی مانند برق کشی ساختمان به عهده برقکار است و توصیه می کنیم که حتما انجام آن را به افرادی بسپارید که تخصص و تجربه کافی در این زمینه را دارند.

چه روش هایی جهت برق کشی ساختمان وجود دارد ؟

یکی از موضوعات بااهمیت در برق کاری ساختمان ها، روش انجام این کار است. به صورت کلی، برای برق کشی سازه های ساختمانی دو روش روکار و توکار وجود دارد. در برق کشی توکار تمامی سیم ها و لوله ها از داخل دیوار رد می شود و هیچگونه اثری از آنها بر روی دیوار باقی نمی ماند اما در برق کشی به روش روکار، تمام سیم های به کار رفته در سیستم از روی دیوار عبور داده می شوند و کاملا قابل مشاهده هستند. لازم است بدانید که برای پوشاندن سیم ها در برق کاری روکار و جلوه بخشیدن به محیط داخلی از داکت استفاده می کنند و سیم ها را از داخل آنها عبور می دهند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران