ارزان بیمه قسطی در کرج – خرمدشت

در البرز ، کرج

معرفی ارزان بیمه قسطی در کرج – خرمدشت

🔴 بیمه سعیدی

🔹 بیمه سعیدی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ارائه انواع خدمات بیمه به صورت اقساط در کرج – خرمدشت می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات بیمه سعیدی :

✅ صدور فوری باتخفیفات حداکثری انواع بیمه ثالث

✅ صدور فوری باتخفیفات حداکثری انواع بیمه بدنه،عمر،مسولیت،درمان تکمیلی

✅ صدور فوری باتخفیفات حداکثری انواع بیمه باربری وارداتی،صادراتی،اتشسوزی

✅ صدور فوری باتخفیفات حداکثری انواع بیمه مانده بدهکار

✅ بازنشستگی 5ساله سریع الحقوق المستمری المادام العمر😃

و….

 

🔸 شماره تماس 02634815403

🔸 شماره تماس 09108423670

🔸آدرس کرج – خرمدشت وسط یاسر2/3ساختمان اتحاد

بیمه شخص ثالث چیست؟

تمام افرادی که با خودرو و موتورسیکلت سروکار دارند حتما بیمه نامه شخص ثالث را می شناسند، این بیمه نامه تحت عنوان “بیمه اجباری مسئولیت مدنی دارندگان وسایل نقلیه موتوری زمینی در مقابل اشخاص ثالث” است و به اختصار بیمه شخص ثالث نامیده می شود؛ اجباری بودن این بیمه برای حمایت از همه افرادی است که در حوادث رانندگی دچار زیان جانی و یا ضرر مالی می شوند.

بیمه شخص ثالث متعهد به پرداخت خسارات جانی، یعنی دیه فوت و نقص عضو و همچنین هزینه های پزشکی اشخاص ثالث است، علاوه بر آن بیمه ثالث مسئول جبران خسارات مالی است که به وسیله خودروی بیمه شده به اموال دیگران وارد می شود.این بیمه نامه بخشی به عنوان بیمه حوادث راننده را نیز شامل می شود و خسارات جانی راننده مقصر حادثه را تأمین می نماید، این خسارت ها شامل پرداخت دیه فوت بر اساس سقف دیه ماه عادی، غرامت نقص عضو و پرداخت هزینه های درمانی راننده مسبب حادثه است.

انواع بیمه شخص ثالث

بیمه نامه های بلند مدت (یک ساله)
بیمه شخص ثالث به صورت عادی و مانند تمام بیمه نامه ها به صورت یک ساله صادر شده و شروع و پایان اعتبار بیمه نامه در آن درج می شود. اعتبار این بیمه نامه از ساعت 12 شب صدور آن آغاز شده و به مدت یک ساله اعتبار دارد.

بیمه نامه های کوتاه مدت
بیمه شخص ثالث کوتاه مدت با توجه به درخواست بیمه گذار و شرایط شرکت بیمه از 5 روز تا 270 روز با تعرفه کوتاه مدت محاسبه می شود که در ادامه با ذکر جزئیات حق بیمه به آن خواهیم پرداخت.

مخاطبان بیمه شخص ثالث کوتاه مدت

دارندگان موتورسیکلت ها
آن دسته از دارندگان موتورسیکلت که موتور آنها توسط پلیس راهور توقیف و به پارکینگ منتقل شده است برای ترخیص موتورسیکلت خود نیاز به مدارکی دارند که یکی از آنها بیمه شخص ثالث است؛ اغلب این افراد برای ترخیص موتور خود به بیمه شخص ثالث کوتاه مدت روی می آورند.

افرادی که قصد فروش وسیله نقلیه خود را دارند
اغلب افرادی که قصد فروش خودروی خود را دارند و نمی خواهند هزینه بیمه یک ساله را پرداخت نمایند، برای مدت کوتاهی که وسیله ی نقلیه در اختیار آنهاست به فکر تهیه بیمه شخص ثالث کوتاه مدت هستند.

افرادی که توان پرداخت یکجای حق بیمه بلند مدت را ندارند
اغلب افرادی که پرداخت حق بیمه ثالث به صورت یکجا برای آنها امکان پذیر نیست و برای آنها بارِ مالی زیادی دارد، به دنبال بیمه شخص ثالث کوتاه مدت هستند! اما باید دید خرید بیمه شخص ثالث کوتاه مدت صرفه ی اقتصادی دارد یا خیر؟ در ادامه به معایب و مزایای بیمه شخص ثالث کوتاه مدت می پردازیم.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران