نصب کاشی و سرامیک و تعمیرات و تغییرات ساختمان در اهواز

در خوزستان ، اهواز

معرفی نصب کاشی و سرامیک و تعمیرات و تغییرات ساختمان در اهواز

🔴 احمد شیرمردی

🔹 احمد شیرمردی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه نصب کاشی و سرامیک و تعمیرات و تغییرات ساختمان در اهواز می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات احمد شیرمردی :

✅ نصب کاشی وسرامیک به صورت چسبی برسطوح صاف همانند سرامیک رو موزائیک کاشی رو کاشی

✅ نصب کاشی سرامیک بصورت چسبی رو گچ . سیمان. آجرنما. سنگ غیره

✅ انجام تعمیرات و تغییرات منزل و مغازه و …

و…

 

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس اهواز

 

مزایا و معایب سرامیک چیست؟

سرامیک را می توان به نوعی تنها کفپوشی دانست که در همه اتاقها و فضاهای یک ساختمان قابلیت استفاده و نصب دارد. سرامیکها معمولا در آشپزخانه ها و سرویسها استفاده شده، و به همان خوبی در لابی ساختمانها، ورودیها و فضاهای پرتردد هم نصب می شوند. در منازل و به خصوص در مناطق با آب و هوای گرم، سرامیک را به دلیل خواص و تاثیر مطلوب در اتاق خواب و فضای نشیمن استفاده می کنند. به عبارت دیگر، شما با به کار بردن سرامیک به اشتباه نمی روید! تنها کار و فکری که باید به آن توجه شود اینکه شاید نیاز باشد تا فضاهای خاصی از خانه با کفپوش نرم تر و گرم تر پوشانده شود و می توان یک کفپوش حرفه ای تر و نرم تر روی سرامیک نصب کرد و برای آن از موکت، قالیچه و … استفاده کرد.

مقاومت در برابر آب

تایلهای کفپوش سرامیکی لعابدار، یک لایه محافظ رویه دارند که سرامیکها را در برابر آب غیر و بسیاری از لکها قابل نفوذ می کند، و آنها را به صورت طبیعی در برابر خرابکاری محیطهای با رطوبت بالا مقاوم می سازد. این عامل مهمترین دلیلی است که استفاده از سرامیک در محیط های مرطوب و فضاهای تر همانند سرویسهای بهداشتی و حمام ها، آشپزخانه ها و خشکشویی ها در اولویت می باشد.

دوام

کفپوش سرامیکی به شدت سفت است و سرامیکها به سختی ترک می خورند. با نصب خوب و با کیفیت، سرامیکها برای سالها باقی می مانند با این نکته که کف ها باید به خوبی نگهداری شوند. اگر در شرایط و ضربه سخت، یک تایل سرامیکی ترک بخورد و یا بشکند، تعویض آن به آسانی امکانپذیر است.
نگهداری آسان

کفپوش سرامیکی در برابر کثیفی، لک، مایعات و دیگر مواد مضر روی سطح به نسبت دارای نگهداری ساده ای است و به شما این اجازه را می دهد خیلی ساده روی آن را با جارو، پارچه و … پاک و تمیز کنید. سطوح سرامیکی را باید به صورت منظم و دوره ای نگهداری و تمیز کنید. اگر روی سطح لکه و رنگی شود، می توانید از تمیزکننده های شیمیایی برای پاک کردن لک ها استفاده کنید و نیاز به نگرانی از آسیب دیدن سطح سرامیک در برابر این مواد نباشید.

هزینه

سرامیک یکی از مقرون به صرفه ترین مصالح کفپوش ساختمانی می باشد و قیمت آن با توجه به بودجه از متری حدود ۱۵ هزارتومان به ازای هر مترمربع و نحوه نصب آن شروع می شود. با این حال، برای ظاهر و کیفیت بهتر و استفاده از سرامیک های مهندسی و حرفه ای تر، کفپوش سرامیک می تواند هزینه ای برابر چوبهای سخت و یا موکت با کیفیت بالا داشته باشد. همه موارد فوق به مرغوبیت سرامیک و سختی نصب آن بستگی دارد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران