خدمات ابزار هیلتی – تعمیرات ابزار و قطعات هیلتی ، دریل ، تفنگی در تهران

در تهران ، تهران

معرفی خدمات ابزار هیلتی – تعمیرات ابزار و قطعات هیلتی ، دریل ، تفنگی در تهران

🔴 بهروزبخشی

🔹 بهروزبخشی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خدمات ابزار هیلتی – تعمیرات ابزار و قطعات هیلتی ، دریل ، تفنگی در تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 تعمیرات کلیه ابزارهای:

🔷 تعمیرابزاروقطعات هیلتی،دریل،تفنگی

🔷بوش

🔷متابوماکیتا

💯برای انواع و اقسام ماشین باقیمت مناسب و کیفیت بالا

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۰۹۲۳۱۹۰۸

🔸 آدرس  تهران خیابان امام خمینی جنب بیمارستان سیناپاساژبخشی پاگردجنوبی بهروزبخشی

 

دلایل اصلی خرابی چکش برقی چیست؟

هر چند که دستگاهی بسیار کاربردی باشد؛ ولی چاره ای جزء تعمیر آن پس از مدت زمانی نامشخص نیست. به این صورت که ممکن است بنا به هر دلایلی برای چکش برقی تخریب شما مشکلی به وجود آید که از جمله مهم ترین دلایل خرابی آن می توان به موارد زیر اشاره داشت:

1- نقص فنی

نقص فنی یکی از شایع ترین دلایل خرابی چکش فنی تخریب به شمار می آید که ممکن است پس از یک مدتی ابزار کارآمد شما به یکباره دچار نقص فنی شده و عملکرد و کارایی خود را از دست بدهد. به همین منظور می بایست خیلی زود مراتب را به یک کارشناس و تعمیرکار گزارش داد تا وی بتواند بسته به نیروی تخصص و تجربه خود پس از عیب یابی، ایراد فنی ایجاد شده در چکش برقی تخریب شما را برطرف نماید.

2- عدم کارایی قلم تخریب

با توجه به این مسئله که قلم چکش برقی تخریب می بایست خیلی تیز و بُرنده باشد تا به راحتی بتوان انواع بتن های سخت را از میان بردارد؛ می بایست همیشه پیش از شروع به کار با چکش برقی تخریب به این مسئله توجه شود. البته قلم این نوع از چکش ها ممکن است پس از مدتی بر اثر کثرت ضربه کُند شده و کم کم کارایی خود را از دست دهد که در این صورت می بایست آن را تعمیر یا تعویض نمود.

نکته دیگری که در این راستا وجود دارد؛ این مسئله است که کارایی قلم چکش برقی تخریب فقط در مواردی استفاده می شود که در دستورالعمل آن آمده است. بنابراین در صورت استفاده از آن در موارد خارج از چارچوب دستورالعمل و به صورت نا به جا ممکن است برای شما خطرساز باشد.

3- عدم کشیدن سیم برق از پریز

کار با برق همیشه خطرآفرین بوده است. بنابراین شما می بایست پس از اتمام کار خود از چکش برقی تخریب سیم برق را از پریز بیرون بکشید تا مبادا دستگاه مورد نظر، شما را دچار مشکلی حاد و جبن ناپذیر کند که جبران آن ناممکن باشد.

4- شل بودن پیچ ها و بست ها

ممکن است بر حسب حوادثی پیچ ها و بست های دستگاه مورد نظر شل شده باشند که در این صورت ممکن است آسیب های جدی را روی دستگاه شما ایجاد نمایند. بنابراین به منظور پیشگیری از بروز چنین مشکلاتی می بایست حتما پیچ و بست ها را پیش از شروع به کار سفت و محکم کنید.

5- برخورد آب با موتور دستگاه

همواره باید در نظر داشته باشید که با توجه به اهمیت بالای موتور چکش برقی تخریب می بایست دقت داشته باشید که حتی الامکان با آب تماس نداشته باشد. چرا که در این صورت ممکن است دستگاه مورد نظر از کار افتاده و کارایی خویش را از دست بدهد.

بنابراین هر یک از مشکلاتی که ذکر شد؛ می توانند جزء مهم ترین دلایل خرابی چکش برقی تخریب باشند که رعایت نکات لازم پیشگیرانه می تواند به عمر مفید دستگاه شما کمک کند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران