شرکت ساختمانی آپولون – بازسازی و دکوراسیون داخلی ساختمان ( از طراحی تا اجرا ) در تهران

در تهران ، تهران

معرفی شرکت ساختمانی آپولون – بازسازی و دکوراسیون داخلی ساختمان ( از طراحی تا اجرا ) در تهران

🔴 شرکت ساختمانی آپولون

🔹 شرکت ساختمانی آپولون یکی از بنام ترین فعالان در زمینه بازسازی و دکوراسیون داخلی ساختمان ( از طراحی تا اجرا ) در تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی شرکت ساختمانی آپولون :

✅ شرکت آپولون با بهره گیری از نیروهای خلاق و متخصص و استفاده از طراحی خاص و برتر معتقد است میتواند طرح و ایده ای خاص و منحصر به فرد را به شما پیشنهاد دهد و با کمترین هزینه رویای شما را واقعی سازد.

✅ شرکت ساختمانی آپولون در زمینه طراحی معماری و سازه و تاسیسات پروژه های مسکونی و تجاری و اداری طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی مدرن و کلاسیک، انجام کلیه امور پیمانکاری : اسکلت – روف گاردن – کابینت – رنگ آمیزی – گچ کاری- لوله کشی و … ویلاسازی و محوطه سازی و استخر و آبنما، طراحی نما و نورپردازی، تعمیر و نگهداری ساختمان و … فعالیت مداوم دارد.

و…

 

🔸 با مدیریت  احسان افروزی

🔸 شماره تماس  ٠٩١٢٧٥٢٧٤٥٥

🔸 شماره تماس  ٠٢١٨٨٢٤٩٦٩٨

🔸 آدرس  تهران – بزرگراه جلال آل احمد بعد از خيابان فروزانفر پلاك ٨٥ واحد ٤

تاثیرات دکوراسیون داخلی بر روان چیست؟

بسیاری از تحقیقات نشان می‌دهد که انسان بیش‌تر تحت تاثیر محیط قرار می‌گیرد و به عنوان عاملی تاثیرگذار بر رفتار انسان شناخته می‌شود ولی با پیشرفت علم روانشناسی مشخص شد که محیط دیگر، عامل موثر در رفتار انسان نیست بلکه بر روند شکل‌گیری محیط اثر متقابل دارند چون شخصیت و رفتار انسان به روانشناسی محیطی مربوط می‌شود و اگر می‌خواهیم واکنش و رفتار انسان را در مقابل محیط بدانیم ابتدا باید ذهن و عین را در منظره درک کنیم. با شناخت خصوصیات فردی و با استفاده از رفتارهای آشکار محیطی می‌توانیم پی ببریم که افراد، رفتار و طبیعت‌هایی دارند که به طور مشخص نتیجه تقابل بین محیط و فرد است.

در بحث روانشناسی منزل، معماری و دکوراسیون داخلی بیشتر از آنکه به چگونگی و نحوه‌ی چیدمان و ساخت و ساز بپردازیم به موضوعاتی ازجمله به آفرینش فضاهای زیبا و آرامش بخش، تامین امنیت روحی و روانی و نیز چگونگی تاثیر آن بر روحیات و شخصیت افراد مختلف می‌پردازیم لذا در طراحی‌ها رعایت نکات روان شناختی اهمیت ویژه‌ای دارد و نباید سبُک شمرده شود بدین ترتیب افراد بسیاری به رشته روانشناسی محیط روی آورده‌اند. نتایج این تحقیقات نشان می‌دهد که طراحی ساختمان و دکوراسیون داخلی بر مبنای تمایلات و روحیه انسان و تاثیر گرفتن آن از محیط و بالعکس است.

روانشناسی محیط
در دهه‌های ۶۰ و ۷۰ تحقیقاتی جهت بررسی تاثیر متقابل انسان و محیط صورت ‌گرفت . آقای گرامان معتقد است در روانشناسی سنتی به محیط و فرهنگ توجه نشده است به همین خاطر نیاز به وجود روانشناسی محیط و اکولوژیک احساس می‌شد که منجر به پیدایش آن شد.

ویژگی روانشناسی محیط
در روانشناسی محیط، انسان را از محیط طبیعی جدا نمی‌کنند و انسان به عنوان بعد غیرقابل تفکیک از محیط به حساب می‌آید. در روانشناسی محیط به آداب و رسوم و فرهنگ جامعه توجه می‌شود. جیفورد معتقد است انسان محیط را دگرگون می‌کند و همزمان رفتار و تجربه‌های وی توسط محیط دگرگون می‌شود. در روانشناسی محیط، رفتار در تعامل با ابعاد فیزیکی-معماری و غیره مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌گیرد.

تاثیر محیط اطراف بر انسان
منظور از محیط اطراف، جنبه‌های مخفی مثل صدا، نور و روشنایی است و تاثیر عمیقی بر کارهای ما دارد. خلق؛ عملکرد کاری و حتی سلامت جسمی ما تحت تاثیرحسی است که ما همیشه آن را از محیط دریافت می‌کنیم. تاثیر و کیفیت هیجانی محیط پیرامون مهم‌ترین بخش رابطه فرد با محیط است همچنین کیفیت عاطفی محیط عامل اصلی در تعیین اخلاق و منش و خاطرات مرتبط با یک موقعیت است و می‌تواند بر سلامت و تندرستی فرد اثر گذارد.

خانه ی هرانسان ، علاوه بر این که پناهگاه و محل زندگی اوست .محلی است که انسان باید در آن به آرامش برسد.در واقع محل زندگی انسان می تواند به طرز چشم گیری در آرامش داشتن یا نداشتن انسان تاثیر بگذارد .به همین دلیل امروزه علم روان شناسی در حیطه ی دکوراسیون داخلی به کار گرفته می شود تا خانه ها به بهترین شکل ممکن بتوانند نیاز های روحی و روانی ساکنان را تامین کنند

دکوراسیون خانه ای که فاقد استانداردهای روان شناسی باشد می تواند تاثیرات مخربی بر زندگی ساکنان آن خانه داشته باشد. و برعکس اگر دکوراسیون یک خانه با توجه به استانداردهای روان شناسی ایجاد شده باشد می تواند جایگزین مناسبی برای بخشی از کمبود های عاطفی و اختلالات روانی ساکنین آن خانه باشد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران