بهترین مرکز پیمانکاری حفاری چاه و تخریب ساختمان در اصفهان

در اصفهان ، اصفهان

معرفی بهترین مرکز پیمانکاری حفاری چاه و تخریب ساختمان در اصفهان

🔴 غلام کربلایی

🔹 غلام کربلایی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه پیمانکاری حفاری چاه و تخریب ساختمان در اصفهان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات غلام کربلایی :

✅ حفاری چاه فاضلاب

✅ گوم گذاری سفالی یا سیمانی

✅ چاه ارت

✅ سازه نگهبن

✅ چاله اسانسور

✅ استخر

✅ تخریب کلی و جزئی ساختمان

✅ کانال

✅ خاکبرداری دستی

✅ با 20سال تجربه

و…

 

🔸 شماره تماس  09199741979

🔸 آدرس  زینبیه ،کوچه پروین55

 

منظور از تخریب ساختمان چیست؟

هر اقدامی که باعث بشه مصالح یا قطعاتی از ساختمان حذف و یا بازسازی و نوسازی، تعمیر و مرمت بشن، زیر مجموعه تخریب قرار می‌گیره. همونطور که در بالا گفتیم تخریب‌های جزئی برای بازسازی و کلی مخصوص نوسازی است. تشخیص اینکه چه زمانی باید تخریب جزئی یا کلی صورت بگیره به چند عامل بستگی داره:

فرسودگی ساختمان در چه حده؟ آیا امکان بازسازی داره؟ آیا بازسازی اون صرفه و ایمنی داره؟
از لحاظ هزینه‌ها، بهتره بازسازی انجام بشه یا نوسازی؟
منطقه‌ای که ساختمان در اون واقع شده، اجازه نوسازی داره؟

گاها پیش میاد که ساختمان به حدی فرسوده است که انجام بازسازی استحکام کافی رو تامین نمی‌کنه یا هزینه‌های تامین اونقدر بالاست که ترجیح به نوسازی یا تعویض ساختمان هست. پس شناخت فضا و سازه قبل از انجام تخریب اهمیت زیادی داره. از اونجایی که تخریب و نوسازی به مجوز احتیاج داره، پس باید قبل اقدام به تخریب تحقیق کنید که در منطقه امکان نوسازی وجود داره یا نه و به شما مجوز تعلق می‌گیره یا نه. اگر هم هدف بازسازی باشه، تخریب می‌تونه از کندن چند تا کاشی تا جابه‌جایی دیوارها رو شامل بشه.

تخریب کلی چیست؟
تخریب کلی معمولا برای ساختمان‌های کلنگی انجام میشه و به جای اون‌ها ساختمان‌های جدید ساخته میشن. در ایران معمولا ساختمانی با عمر 20 سال به بالا تقریبا کلنگی محسوب میشه اما در کشورهای دیگه حتی ساختمان‌های 80 ساله رو هم بازسازی و مجددا استفاده می‌کنن. در هر صورت اگر فرسودگی ساختمان در حدی باشه که استفاده از اون ناایمن، سخت و هزینه بازسازی به‌صرفه نباشه، اون رو تخریب می‌کنن. معمولا ارزش این ساختمان‌ها بسیار بیشتر از ساختمان‌های غیرکلنگی هست.

تخریب جزئی چیست؟
تخریب جزئی که بیشتر در بازسازی انجام میشه می‌تونه ابعاد متفاوتی داشته باشه؛ کندن کف و دیوار برای لوله‌کشی و تاسیسات، تعویض کاشی و سرامیک و … و یا بازکردن فضا. چون معمولا در نقشه‌های قدیمی اکثر خانه‌ها از اتاق‌های متعدد ساخته می‌شدن و فضاها اکثرا محصور و بسته بودن، طراحی داخلی امروزه مایل هست که فضاهایی با نقشه باز و آزاد داشته باشه، برای همین میشه دیوارها رو برداشت یا جابه‌جا کرد. البته این موضوع به تخصص نیاز داره، چرا؟

در هر ساختمان دو نوع دیوار وجود داره؛ باربر و غیرباربر. دیوارهای باربر وزن سقف و طبقات رو تحمل می‌کنه و اون رو به پی منتقل می‌کنه، پس تخریب اون‌ها می‌تونه منجر به فروپاشی ساختمان بشه. تمامی دیوارهای خارجی بنا و بعضی از دیوارهای داخلی باربر هستن. پس اگر قراره دیوار باربری رو تخریب کنین، اول باید با کمک محاسبات سازه‌ای و فرد متخصص برای این دیوارها پشتیبان بسازید؛ تیرهای افقی و ستون عمودی. تخریب دیوارهای غیرباربر دردسر کمتری داره چون نقش مهمی در سازه ندارن. میشه به راحتی ظرف یکی دو ساعت با پتک و … اون‌ها رو تخریب کرد اما نکته‌ای که وجود داره باید قبل تخریب دیوارها و قسمت‌های مدنظرتون رو مشخص کنید تا از تخریب اضافی جلوگیری بشه. این هم یادتون باشه که معمولا سیم‌کشی‌ها و لوله‌کشی‌هایی در این دیوارها وجود داشته باشه و نباید موقع تخریب آسیب ببینن.

روش‌های تخریب ساختمان چیست؟
تخریب رو میشه به روش‌های مختلفی انجام داد که به شرایط محیطی سازه و ساختمان‌های اطراف، سیستم سازه‌ای، تجهیزات قابل دسترس و بودجه و مهم‌تر از هر چیز نظر متخصص بستگی داره؛ موارد زیر از جمله مهمترین روش های تخریب ساختمان است:

تخریب دستی،
تخریب با استفاده از ماشین‌آلات،
تخریب انفجاری،
تخریب با خردکننده بازوبلند هیدرولیکی،
تخریب با مواد غیرانفجاری،
تخریب با اره و گوی.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران