بهترین مرکز نقاشی ساختمان با رنگ روغن ، پلاستیک و اکریلیک در تهران و حومه

در تهران ، تهران

معرفی بهترین مرکز نقاشی ساختمان با رنگ روغن ، پلاستیک و اکریلیک در تهران و حومه

🔴 رامین اسدی

🔹 رامین اسدی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه نقاشی ساختمان با رنگ روغن ، پلاستیک و اکریلیک در تهران و حومه می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

🔹 اعتبار ما کیفیت ماست 🔹 

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات رامین اسدی :

✅ اجرای رنگ روغنی پلاستیک آکرولیک

✅ با بهترین کیفیت با بهترین برند رنگ های موجود در بازار

✅ درزگیری و ماستیک کناف

✅ نقاشی ویلا مدارس شرکت های سازمانی رنگ زندگیتان را از ما بخواهید

✅ با بیش از ۱۰ سال سابقه کار در تهران و حومه

و…

 

🔸 شماره تماس  09213224153

🔸 آدرس  تهران

اهمیت نقاشی ساختمان در چیزی است؟

نقاشی ساختمان می تواند در داخل یا خارج ساختمان و خانه شما انجام شود. این کار علاوه بر افزایش زیبایی منزل شما در محافظت از آن نقش مهمی دارا می باشد. با نقاشی شما می توانید علاوه بر زیبایی داخلی بر روی زیبایی خارجی آن نیز تاثیر گذاشته و اینکار به بهتر دیده شدن نمای خارجی ساختمان منجر می شود. نقاشی باعث می شود تا دیوارها و سقف های خانه شما در مقابل آسیب هایی مانند زنگ زدگی و خوردگی و حشرات و رطوبت محافظت نیز شود.

مورد بعدی که باید آن را برای شما باز کنیم بحث ارزش ملک می باشد. گاهی پیش می آید که شما بخواهید خانه ای را فروخته یا اجاره دهید حال با کمک نقاشی ساختمان می توانید آنرا با قیمت بالاتری اجاره یا به فروش برسانید در کنار آن نیز این کار سبب می شود تا احتمال انتخاب خانه شما توسط مشتری افزایش نیز پیدا کند. بنابراین پیشنهاد می کنیم برای فروش آپارتمان یا ساختمان خودحتی ساختمان های قدیمی از نقاشی کمک بگیرید زیرا سبب می شود تا خانه شما نو و تازه دیده شود.
بحث بعدی در مورد زیبا شدن خانه و آپارتمان شما می باشد. نقاشی کردن خانه می تواند به تغییر روحیه اعضای خانواده منجر شود و این با انتخاب رنگ های مورد علاقه شما در اتاق خواب ها تا حد زیادی افزایش پیدا می کند. کودکان می توانند رنگ های دلخواه خود را در اتاق داشته باشند و با این رنگ ها نیز بزرگ شوند. برای بهتر شدن کار نیز پیشنهاد می شود تا از رنگ های جذاب و ایده های جالب و خلاقانه برای رنگ آمیزی استفاده کنید تا این حس زندگی دوچندان شود.

چه زمانی نقاشی ساختمان را انجام دهیم؟
برای آنکه یک کار نقاشی با کیفیت داشته باشید لازم است زمان درست را برای آن بدانید. البته اکثرا نقاشان ساختمانی بر اساس وضعیت آب و هوایی شهر و بررسی خانه و موارد دیگر بهترین زمان برای انجام کار نقاشی را می دانند. اما به طور کلی در فصل های بهار و تابستان کار نقاشی خانه و ساختمان بیشتر انجام می شود و دلیل آن هم به دو مورد بسته است. اولی مربوط می شود که وضعیت آب و هوایی که سبب آسان شدن کار نقاشی شده و رنگ نیز سریعتر خشک می شود. و دومی نیز به این مربوط است که بازار خرید و فروش و اجاره خانه در فصل ها بیشتر می شود و مالکان می خواهند خانه ها را با قیمت بیشتری فروخته یا اجاره دهند. دو ماه بهمن و اسفند هم حجم کار نقاشی ساختمان به خاطر عید و سال جدید بیشتر می شود و اصولات بخش های مشاع مانند راه پله و لابی و پارکینگ هم نقاشی می شود.

برای آنکه زمان درست نقاشی را برآورد سازید لازم است تا زمان انجام خود نقاشی را نیز بررسی کنید تا بدانید این کار ممکن است چقدر طول بکشد. برای این کار نقاشان خانه را بازدید و بر اساس خرابی ها و تعمیراتی که دیوار ها قبل از نقاشی لازم دارند زمان را تخمین می زنند. از این رو مهمترین عواملی را که باید در این باره دقت نمود شامل ترک خوردگی ها و پوسته پوسته شدن رنگ دیوار می باشد که باید قبل از شروع نقاشی برطرف شود. گاهی نیز باید بعد از بازسازی مدتی صبر نمود تا رطوبت دیوار خشک شده و آماده برای اجرای نقاشی باشد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران