بهترین مرکز قبول سفارشات طراحی سیاه قلم در تهران و کرج

در البرز ، کرج

معرفی بهترین مرکز قبول سفارشات طراحی سیاه قلم در تهران و کرج

🔹 یکی از بنام ترین فعالان در زمینه انجام سفارشات طراحی سیاه قلم در تهران و کرج می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات :

✅ یه هدیه متفاوت یه یادگاری در ابعاد مختلف غزیزانو با یه هنر جذاب خوشحال کن ارسال سراسر کشور

و…

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

 

نقاشی سیاه قلم چیست چیست؟

یکی از سبک های هنری بصری و شیوه هنرنمایی که مورد توجه بسیاری از افراد هنردوست است، شیوه نقاشی سیاه قلم است. در این مقاله قصد داریم به بررسی انواع مدل های سیاه قلم بپردازیم. اما پیش از آن که بخواهیم وارد جزئیات این معقوله شویم بهتر است به یک سوال بسیار بنیادی تر پاسخ دهیم :

نقاشی سیاه قلم چیست
نقاشی سیاه قلم یکی از زیر مجموعه های نقاشی است که البته، ابزار های آن با ابزار های طراحی مطابقت دارد. این هنر زیبا که روی کاغذ و مقوا انجام می‌شود با اینکه بین مردم محبوبیت فراوانی دارد، اما تحصیلات آکادمیکی در دانشگاه ها برای آموزش آن وجود ندارد.

تاریخچه نقاشی سیاه قلم
برخی از افراد نام این هنر را منصوب به محمد بن محمود شاه خیام می‌دانند که در دوران بایسنقر میرزا نقاشی نام آور بود. البته دلیل این نام گذاری به خاطر لقب این فرد که محمد سیاه قلم است باز می‌گردد.

البته بعضی افراد نیز بنیان گذار آن را یکی از شاگردان استاد بزرگ نقاشی، کمال الملک می‌دانند که در آن زمان با استفاده از قلم مو، با ترکیب ذغال و مل روی کاغذ را نقاشی می‌ کردند.

تاریخچه نقاشی سیاه قلم و زمان شروع آن را می‌توان تقریبا با شروع نگارگری ایرانی هم زمان و هم دوره دانست و این یعنی تقریبا از زمان قرن هفتم هجری قمری این شیوه هنری میان هنرمندان رواج داشته است.

ابزار نقاشی سیاه قلم
همان طور که گفته شد ابزار نقاشی سیاه قلم بر خلاف انتظار با توجه به نامی که دارد، بیش تر از آن که با ابزار های نقاشی سر و کار داشته باشد با ابزار ها و لوازم مورد نیاز در طراحی مطابقت دارد.

نقاشان این سبک از هنر با ترکیب مل و زغال روی کاغذ یا مقوا به خلق اثر هنری می‌پردازند اما شیوه های اجرایی این سبک از نقاشی به هیچ وجه به طراحی ربطی ندارد و زیر گروه طراحی به شمار نمی‌رود.

در این جا لازم به ذکر است که زغال ها خود انواع مختلفی دارند و از آن ها می‌توان به شکل های متفاوتی استفاده کرد. در ادامه این مقاله به بررسی انواع زغال های موجود و مخصوص برای طراحی سیاه قلم و بیان کاربرد های هر یک از آن ها پرداخته ایم.

تفاوت طراحی با مداد و سیاه قلم
یکی از مهم ترین تفاوت های طراحی با مداد و سیاه قلم، تفاوت در استفاده از تناسبات است.

یکی از مهم ترین مهارت هایی که یک طراح برای طراحی کردن ایده یا محصول باید کسب کند این است که چگونه ابعاد و اندازه های درست طرح خود را به دست آورده و در مقیاس های مناسب آن را به کار ببرد.

اما در نقاشی سیاه قلم این موضوع هیچ ارزشی نداشته و صرفا ایجاد تنالیته سفید تا مشکی و طیف خاکستری و استفاده کردن از سایه روشن هاست که حائز اهمیت است و از این جهت است که زیر مجموعه نقاشی قرار می‌گیرد و نه طراحی.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران