انجام تمامی خدمات بازسازی ساختمان در تهران

در تهران ، تهران

معرفی انجام تمامی خدمات بازسازی ساختمان در تهران

🔴 یونس زرقانی

🔹 یونس زرقانی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه انجام تمامی خدمات بازسازی ساختمان در تهران  می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات یونس زرقانی :

✅  طراحی و اجرای محوطه

✅  اجرای سفت کاری و نازک کاری

✅  اجرای تاسیسات الکتریکی و مکانیکی

✅  اجرای نازک کاری

و…

 

🔸 شماره تماس  09159703844

🔸 شماره تماس  02177975637

🔸 آدرس  تهران خیابان دماوند چهارراه آیت. ضلع شمال غربی ساختمان شیرین عسل پلاک ۵۹۷طبقه سوم واحد ۱۱

بازسازی ساختمان چیست؟

بازسازی ساختمان از روش‌های متداول بهبود کیفیت محیط کار و زندگی است. در ابتدا اجازه دهید دو کلمه‌ای را که عموماً به جای هم به کار می‌روند ولی در عمل دو مفهوم کاملاً جدا از هم هستند را توضیح دهیم. وقتی به دنبال یافتن مفهوم بازسازی ساختمان هستیم در می‌یابیم بازسازی و نوسازی عموماً به جای هم به کار می‌روند.

نوسازی به معنای تخریب کلی بنای قدیمی و ساخت بنایی جدید به صورت کامل است در حالی که بازسازی یا مرمت، به معنای رفع مشکلات، خرابی‌ها و زیباسازی بناهای فرسوده‌ایست که قسمت‌های اصلی آن مانند: سقف، دیوار‌ها، ستون‌ها، کف و … همچنان سالم هستند و با یک مرمت خوب تا سال‌ها می‌توانند عمر کنند. مزیت بازسازی ساختمان نسبت به نوسازی هزینه کمتر، سرعت انجام بیشتر و دخالت کمتر در ترکیب بنا به خاطر عملیات ساختمانی سبک‌تر است
برای برآورد هزینه‌های بازسازی ساختمان یک چک لیست تهیه کنید. بررسی کنید که قسمت‌های آسیب‌دیده کدام است و چه تعمیراتی باید روی آن انجام شود. یا در وضعیت کدام بخش‌های بنا می‌خواهیم تغییر ایجاد کنیم و حجم این تغییرات چقدر است. یکی از مهم‌ترین نکات در برآورد هزینه بازسازی ساختمان این است که پروژه چند روز طول می‌کشد و دستمزد مهندسین، کارگران و … چقدر می‌شود. با توجه به متغیر بودن قیمت‌ها و ریزه‌کاری‌های موجود در امر بازسازی ساختمان، حتماً با یک فرد مجرب مشورت کرده و یا از خدمات مشاوره‌ای شرکت‌های ارائه دهنده این خدمات استفاده کنید. علاوه‌بر این استفاده از متریال منتخب شما برای بازسازی المان مورد نظر نیز به طور مستقیم در هزینه‌ها تاثیر خواهد گذاشت.

قوانین بازسازی ساختمان چیست؟

یکی از مهم‌ترین مسائل در هر پروژه ساختمانی، اطلاع از قوانین سازمان‌ها و نهاد‌های ناظر بر امر ساخت و ساز، مانند شهرداری و سازمان نظام مهندسی ساختمان است. در قوانین بازسازی ساختمان آمده است اگر قصد انجام تغییرات جزئی در نما یا وضعیت داخلی ساختمان را دارید، نیاز هیچ‌گونه مجوزی نداریم، در حالی که اگر تغییرات مورد نظر ما کلی‌تر و در قسمت‌های اصلی سازه یا ترکیب بنای اصلی باشد، باید از شهرداری برای این تغییرات مجوز بگیریم. برای مثال انجام هرگونه تغییر در دیوار‌های اصلی، وضعیت راه پله‌ها، وضعیت پارکینگ و … نیازمند اخذ مجوز از شهرداریست.
گروه بازسازی ساختمان از چه نفراتی تشکیل شده است؟

یک گروه حرفه‌ای بازسازی ساختمان، حتماً یک طراح دکوراسیون داخلی دارد. این هنرمند، در ابتدا به بررسی وضعیت موجود پرداخته و ایده‌های کلی برای اصلاح وضعیت موجود را ارائه می‌دهد. سپس یک مهندس معمار به طراحی فضا‌ها و تهیه نقشه‌ها و طرح‌های اولیه و اصلی می‌پردازد. نفر بعدی این تیم حرفه‌ای، یک مهندس سازه است که برنامه تخریب بخشی از دیوار‌ها، نحوه ساخت قسمت‌های جدید و … را زیر نظر دارد. از اعضای دیگر گروه بازسازی ساختمان، می‌توان به مهندس برق و مهندس تاسیسات ساختمانی اشاره کنیم.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران