خرما جامی – فروش انواع خرما سطلی و کارتنی در اهواز

در خوزستان ، اهواز

معرفی خرما جامی – فروش انواع خرما سطلی و کارتنی در اهواز

🔴 شرکت خرما جامی

🔹 شرکت خرما جامی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش انواع خرما سطلی و کارتنی در اهواز می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات شرکت خرما جامی :

✅ فروش انواع خرما جامی

✅ خرما سطلی

✅ خرما کارتنی

و…

 

🔸 شماره تماس  09169992797

🔸 آدرس  دفتر فروش مرکزی اهواز مجتمع بنکدران خیابان ناصر خسرو

براي چه جن و شيطان از خرما بدشان مي آيد و نفرت دارند؟!

رسول الله (ص) وصيت كرده اند كه هر روز خرما بخوريم به خصوص صبح 3 و يا 5 و يا 7 دانه بخوريم.

چرا پيامبر (ص) وصيت كرده اند كه خرما را به شكل فرد بخوريم نه زوج؟

فايده ي خوردن خرما به شكل فرد چيست و چرا وصيت كرده اند به خوردن خرما و نه ميوه ای ديگر؟!!!

تحقيقات علمي نشان داده است كه خوردن خرما باعث توليد انرژي در بدن ميشود كه بصورت طيف آبي رنگ و نامرئي تمام اطراف بدن را فرا ميگيرد و بدن را از ورود جن و شيطان و سحر و چشم درامان نگاه مي دارد؛ به شرطي كه ما خرما را بصورت فرد مصرف كنيم. ( 3 یا 5 یا 7 عدد)

اما چه اتفاقي مي افتد اگر خرما را بصورت دانه هاي زوج مصرف كنيم؟

در اين صورت خرما بصورت شكر در بدن ذخيره شده و باعث بيماري قند ميشود.

🌺 دانشمندان جهان شگفت زده اند كه پيامبر (ص) چگونه از زمانهاي قديم راه حلي برای دفاع از ورود شيطان و جن را به ما داده است.
وجود نازنین پیامبر اکرم، رحمت العالمین، خیر خلق الله صلوات
واقعا خرما دارویی عجیب است

اگر کم‌خونی دارید نیاز نیست قرص و کپسولهای شیمیایی استفاده کنید فقط روزی چند عدد خرما بخورید، کم‌خونی شما برطرف خواهد شد.

کبدتان چرب یا بزرگ است روزی هفت عدد خرما صبحانه میل کنید چربی شما، قطعا آب می‌شود.

“اگر سرد مزاج هستید حتما روزی سه عدد خرما بخورید”

سرطان تهدیدی جدی برای هر مسلمانی است آیا میدانید راه پیش گیری و علاج آن خرما است.

در روایت داریم رسول الله ﷺ فرمودند: خانه‌ای که در آن خرما نیست، قطعا آن خانواده گرسنه هستند.

تجربه نشان داده:
مصرف هفت عدد خرما قند خون را افزایش نمیدهد
تا میتوانید این متن را انتشار دهید تا گرهی از مشکل مردم را حل کنید

نصایحی سودمند برای همه:

◼ نصیحت اول:
ازصبح که بیدار میشوید هرکاری. هرکاری. هرکاری چه کوچک چه بزرگ با بسم الله الرحمن الرحیم شروع کنید که موفق شوید

◼ نصیحت دوم:
همواره آب بنوش اگر چه که احساس تشنگی نمی کنی … زیرا بیشتر بیماریها به علت کمبود آب بدن می باشند.

◼ نصیحت سوم:
همواره ورزش بکن اگرچه در اوج مشغولیت بودی … بدن همواره باید تحرک داشته باشد. با پیاده روی، شنا و یا هر ورزشی دیگر.

◼ نصیحت چهارم:
خوراک خود را کم کن
«غذا برای انسان به اندازه ای کمرش راست شود، کفایت می‌کند»(حدیث)
پرخوری را رها کن زیرا هیچ فایده ای برایت ندارد … خودت را در سختی نینداز بلکه خوردن را کم بکن.

◼ نصیحت پنجم:
تا حد امکان از ماشین فقط در مواقع ضروری استفاده بکن. سعی کن برای رفتن به مسجد، مغازه، دید و بازدید و بقیه کارهایت پیاده بروی.

◼ نصیحت ششم:
عصبانی نشو
عصبانی نشو
عصبانی نشو
ناراحت نباش … سعی کن چشم پوشی کنی … خودت را در پریشانی نینداز … همه ی اینها سلامتی ات را به خطر می اندازند و شادابی ات را از بین می برند. با کسانی مجالست کن که با آنها احساس آرامش می‌کنی

◼ نصیحت هفتم:
همانطور که میگویند «مال خودت را در زیر آفتاب بزار و خودت زیر سایه بنشین» … بر خود و بر اطرافیانت زندگی را تنگ نکن … مال برای آن هست که با آن زندگی کنیم نه برای آن‌

◼ نصیحت هشتم:
بر هیچ کس و هیچ چیزی که نمیتوانی آن را بدست بیاری حسرت نخور.
خود را به فراموشی بزن بلکه اصلا فراموشش کن. اگر قرار باشد به تو برسد حتما میرسد اگرچه در تخت خود باشی و هرچه را که تقدیر تو نیست خداوند او را از تو منع میکند. هیچ چیزی را از تو منع نمیکند مگر بخاطر ضرری که برایت دارد … همه ی ما اینها را میدانیم اما انسان فراموش کار است لذا نیاز به همچین یادآوریهایی داریم تا از آن نفع ببریم‌.

◼ نصیحت نهم:
تواضع اختیار کن… تواضع اختیار کن… مال و جاه و قوت و قدرت همه با تکبر و غرور از بین می روند.
تواضع تو را در نزد انسانها محبوب می کند و درجه ات را نزد خداوند بالا می برد.

◼ نصیحت دهم:
سفیدی موی سر نشانه ی پایان عمر نیست بلکه نشانه ی این هست که زندگی بهتری شروع شده. خوش بین باش، سفر کن و از مال حلال خود بخور و لذت ببر‌.

◼ و یک نصیحت دیگر:
زود بخواب و شب نشینی نکن

◼ آخرین و مهمترین نصیحت:
نمازت را به هیچ عنوان ترک نکن زیرا که نماز برگه ی سود تو در دنیا و آخرت است. آن روزی که نه فرزند فایده میدهد و نه مال و نه…

◼ اگر از این نوشته خوشت آمد و خواستی سبب خیر باشی آن را نشر بده، و اگر خوشت نیامد پس دیگران را محروم نکن شاید که وسیله ی نفع آنها شدی ان شاءالله. یاحق

 

مزایای مصرف خرما چیست؟

۱. سطح کلسترول خون را تنظیم می‌کند
یک مطالعه به این نتیجه رسید که مصرف خرما ممکن است اثرات مثبتی روی میزان کلسترول خون و استرس اکسیداتیو داشته باشد. خرما هیچ کلسترولی ندارد و غنی از آهن است. میزان فیبر موجود در خرما بیشتر از موز است. باید درباره‌ی اینکه خرما چطور به تنظیم سطح کلسترول خون کمک می‌کند، تحقیقات بیشتری انجام شود.

۲. سلامت استخوان‌ها را بهبود می‌بخشد
خرما منبع غنی مس، منیزیم، سلنیوم و مگنز به شمار می‌رود. تمام این مواد مغذی برای حفظ سلامت استخوان‌ها و پیشگیری از بیماری‌های مرتبط با استخوان‌ها مثل پوکی استخوان ضروری هستند. خرما همچنین سرشار از ویتامین کا است که به انعقاد خون کمک می‌کند. خرما حاوی بور (Boron) هم است. تحقیقات به این نتیجه رسیده‌اند که بور یک ماده‌ی مغذی مهم برای حفظ سلامت استخوان‌ها است.

۳. به بهبود سلامت مغز کمک می‌کند
بین مصرف منظم خرما و کاهش خطر ابتلا به زوال عصبی و عملکرد شناختی بهتر در افراد مسن ارتباط وجود دارد. یک مطالعه‌ی حیوانی به این نتیجه رسید که مصرف خرما می‌تواند سرعت پیشرفت بیماری آلزایمر را کاهش دهد. در یک مطالعه‌ی دیگر روی موش‌ها نشان داده شد خوردن خرما برای مدت طولانی به پیشگیری از التهاب در مغز کمک کرد.

۴. از التهاب جلوگیری می‌کند
یکی از خواص خرما، پیشگیری از التهاب محسوب می‌شود. خرما دارای خواص ضدالتهابی است. این ماده‌ی غذایی منیزیم دارد که ممکن است به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک کرده و با التهاب مبارزه کند. اگر در رژیم غذایی خود منیزیم کمی مصرف ‌کنید، سیستم ایمنی بدنتان نمی‌تواند به‌خوبی با التهاب مبارزه کند. هرچند مطالعات انجام شده در این زمینه محدود هستند.

۵. برای زنان باردار مفید است
زنان باردار باید تقریبا ۳۰۰ کالری بیشتر از سایر افراد مصرف کنند. بیشتر خانم‌های باردار برای تأمین کالری لازم بدن خود، مواد غذایی حاوی کالری بالا را می‌خورند که مواد مغذی کمی دارند.

این موضوع می‌تواند در بلندمدت منجر به مشکلاتی شود. خرما می‌تواند یک گزینه‌ی سالم برای دریافت کالری لازم بدن باشد. اگرچه کالری خرما بالا است، اما مواد مغذی زیادی دارد و به تأمین ویتامین‌ها و مواد معدنی لازم بدن زنان باردار کمک می‌کند.

شواهد نشان می‌دهند که فیبر موجود در خرما ممکن است از بواسیر در بارداری جلوگیری کند. یک مطالعه به این نتیجه رسید که مصرف خرما چهار هفته قبل از فارغ شدن ممکن است برای زنان باردار مفید باشد. به مطالعات بیشتری در این زمینه نیاز است. همچنین بعضی از شواهد عنوان می‌کنند که خرما ممکن است عضلات رحم را در ماه‌های آخر بارداری تقویت کند.

۶. به درمان یبوست کمک می‌کند
در مطالعات انجام شده روی موش‌های صحرایی نشان داده شد که عصاره‌ی خرما فعالیت دستگاه گوارش را بهبود می‌بخشد و در درمان یبوست مفید است. فیبر موجود در خرما هم از سرطان‌های دستگاه گوارش جلوگیری می‌کند. خوردن روزانه حداقل ۲۰ تا ۳۵ گرم فیبر ممکن است سلامت دستگاه گوارش را بهبود ببخشد.

همچنین ممکن است مدفوع را نرم کرده و از یبوست پیشگیری ‌کنید. سعی کنید مصرف مواد غذایی که هیچ فیبری ندارند را محدود کنید. البته توجه داشته باشید که در بعضی از موارد، کاهش مصرف فیبر ممکن است به درمان یبوست کمک کند. بنابراین اگر مشکلات گوارشی دارید، قبل از مصرف خرما با پزشک مشورت کنید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران