بهترین مرکز نقاشی طرح کاغذ دیواری در اردبیل و سراسر کشور

در اردبیل ، اردبیل

معرفی بهترین مرکز نقاشی طرح کاغذ دیواری در اردبیل و سراسر کشور

🔴 فرهاد قاسمی

🔹 فرهاد قاسمی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه نقاشی طرح کاغذ دیواری در اردبیل و سراسر کشور می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات فرهاد قاسمی :

✅ اجرای نقاشی طرح کاغذ دیواری بدون جمع کردن اساس منزل

✅ اجرای کل خدمات در کمتر از سه ساعت

✅ با ارزان ترین قیمت

✅ در طرح و رنگ های متفاوت مطابق با سلیقه مشتری

✅ به کار بردن روش نقاشی طرح کاغذ دیواری هزینه بسیار کمی نسبت به نصب کاغذدیواری دارد و این روش برای کسانی که از طرح های کاغذدیواری خوششان می آید ولی نمی خواهند هزینه زیادی بپردازند، بسیار گزینه مناسبی است.

✅ در صورتی که مدتی بعد از اجرای نقاشی طرح کاغذ دیواری خسته شدید، به راحتی می توانید فقط با زدن یک رنگ بر روی دیوار، طرح های نقاشی شده را پاک کنید

✅ انجام خدمات در اردبیل و سراسر کشور

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۴۲۸۷۳۱۷۹

 

نقاشی ساختمان طرح کاغذ دیواری چگونه انجام می شود؟

درست است که این روزها با کاغذ دیواری می توان رنگ و نقش های بدیعی به دیوارهای خانه و محل کار داد، اما با متد جدید نقاشی ساختمان طرح کاغذ دیواری می توانید همان زیبایی را با دردسر و بهای کمتر ایجاد کنید.

اینکه دیوارهای خانه چه حسی را تداعی می کنند تاثیر زیادی در اشتیاق به زندگی و گرمای محیط خانه دارد. احتمالا شما هم موافق هستید که بعضی خانه ها روح و جلوه خاصی دارند. به طوری که آدم احساس می کند می‌تواند ساعتها در آن فضا بنشیند و دل به حال و هوای آن بسپارد.

نقاشی ساختمان طرح کاغذ دیواری چگونه انجام می شود؟
این روزها دوست داران طرح و رنگ و نقش و نگار به دنبال ایده های جدید و کارساز برای زیبایی محیط اطرافشان هستند. از آنجایی که نقاشی ساختمان طرح کاغذ دیواری به وسیله غلتک انجام می شود، خیلی طبیعی تر بوده و ظرافت بیشتری نسبت به کاغذ دیواری دارد.

در این شیوه هر گونه طرح و رنگ دلخواه نقاشی ساختمان طرح کاغذ دیواری به کمک غلتک طرح دار به صورتی خلاقانه اجرا می شود. مزیت این روش امکان انتخاب رنگ و ترکیب طرح ها و رنگهای مختلف برای خلق یک ایده خاص است. در ضمن در نقاشی ساختمان با طرح کاغذ دیواری می توانید چند رنگ مختلف را ترکیب کنید تا نهایتا رنگ دلخواهتان پدیدار شود. البته این کار به دلیل ظرافت زیاد نیاز به کمی مهارت کار با غلتک دارد تا نقش و نگارهای نهایی تمیز و یکدست و بدون انحراف باشد.

شیوه کار در رنگ آمیزی با طرح کاغذ دیواری
شاید وقتی اسم رنگ آمیزی با طرح کاغذ دیواری را می شنوید به نظرتان کار سخت و پیچیده ای بیاید! اما این ایده ساده تر از آن است که فکرش را می کنید. برای شروع کار باید با یک رنگ پایه از جنس رنگ پلاستیک یا رنگ روغن یا هر رنگی که می پسندید دیوار را روکش کنید. سپس با استفاده از غلتک طرح دار و آغشتن آن به رنگ مورد علاقه تک یا ترکیبی ایده مورد نظرتان را روی رنگ پایه اجرا کنید.

تنوع طرح و مدل این گونه غلتکها خیلی زیاد است. بنابراین هیچ جای نگرانی از بابت اجرای انواع ایده های ذهنی وجود ندارد. بزرگترین مزیت کاربرد غلتکهای طرح دار این است که هیچ رنگ پسماند و لکه ای از خود به جا نمی گذارد. به عبارتی می توانید طرح ایده آل خود را در کوتاهترین زمان و با ظرافت کامل روی دیوار پیاده کنید.

در طی مراحل نقاشی ساختمان طرح کاغذ دیواری اگر لازم است برای هر بخش از طرحتان از رنگ خاصی استفاده کنید. بعد از اینکه یک رنگ را اجرا کردید، غلتک را کاملا تمیز کرده و به رنگ بعدی آغشته کنید و غلتک را با خط های کاملا صاف روی دیوار بکشید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران