فروش مستقیم صفحه کابینت از گرگان و حومه

در گلستان ، گرگان

معرفی مرکز فروش مستقیم صفحه کابینت از گرگان و حومه

🔴 بهمن ایری

🔹 بهمن ایری یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش مستقیم صفحه کابینت از گرگان و حومه می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات بهمن ایری :

✅ فروش صفحه کابینت مستقیم ازکارخانه

✅ فروش ام دي اف به صورت پالت

✅ ساخت كابينت واجرا نصب

✅ با۱۵سال سابقه کار

و…

 

🔸 شماره تماس  ٠٩١١٢٧٧١٦١٨

🔸 شماره تماس  ٠٩٣٧٢٧٧١٦١٨

🔸 آدرس  گرگان – ميدان مازندران ميركريم٣

 

صفحه کابینت چیست؟

صفحه کابینت بخشی از کابینت می باشد که بعد از ساخت یونیت کابینت، روی یونیت زمینی قرار می‌گیرد. این صفحات انواع متفاوتی دارند که به عنوان صفحه یا میز کار در کابینت آشپزخانه استفاده می شوند. صفحات کابینت می توانند به صورت یک لب و یا دو لب باشند. صفحات یک لب صفحاتی هستند که فقط یک طرف آنها قوس داده می شوند. این صفحات برای کابینت‌های زمینی در حالت عادی استفاده می شود. صفحات دولب صفحاتی می باشند که دو طرف اون‌ها قوس داده می شود. صفحات دو لب برای جاهایی که از دو طرف دید دارند استفاده می شود، مانند اپن و … .

نکات قابل توجه در هنگام انتخاب صفحه کابینت

در حین انتخاب صفحه کابینت، علاوه بر توجه به ظاهر، طرح و رنگ‌بندی صفحه کابینت (ام دی اف)، باید به موارد زیر هم توجه نمود تا انتخاب مناسبتری را انجام داد.

1. مقاومت در برابر خش شدن: به عنوان مثال صفحه کابینت کورین در برابر خش شدن مقاومت کمی دارد، در حالیکه صفحه کوارتز خش پذیر نمی باشد.

2.مقاوم در برابر لکه: اکثر صفحات کابینتی که کیفیت خوبی دارند، در برابر لکه مقاوم می باشند. اما توصیه می شود اگر می خواهید از صفحه کابینت سنگ طبیعی استفاده نمایید، سراغ سنگ های پایه آهکی نروید. زیرا این نوع سنگ‌ها به مرور زمان دچار خوردگی شده و به شدت لکه پذیر می باشد.

3. مقاومت در برابر ضربه: به عنوان مثال صفحه کابینت سنگ مصنوعی طرح کوارتز در برابر ضربه از مقاومت خوبی برخوردار است.

4. مقاوم در برابر حرارت: صفحات کابینت شرکتی با رویه ملامینه، سنگ طبیعی و مصنوعی در برابر حرارت مقاوم می باشند، اما صفحه کابینت پی وی سی مقاومت کمتری در برابر حرارت دارد.

5. مقاوم در برابر رطوبت: صفحات کابینت با مغذی ام دی اف ( مخصوصاً دست‌سازها) در برابر رطوبت حساس هستند. برای این نوع صفحات کابینت باید روکش با ضخامت مناسبی (ملامینه) استفاده شود و روکش تا زیر صفحه نیز کشیده شود. از طرفی، صفحات PVC در برابر رطوبت کاملاً مقاوم می باشند.

6. قابلیت ابزار خوری: معمولاً سنگ طبیعی و طرح کوارتزِ سنگ مصنوعی به دلیل مقاومت بالا و بافت سفتی که دارند قابلیت ابزار خوری کمتری دارند.

7. قابلیت یکدست شدن محل درز: در سنگ مصنوعی کورین به دلیل شکل پذیری بالایی که دارد، دو قطعه را به نحوی می توان بهم متصل کرد که درز آنها محو شود. اما در سنگ‌ های طبیعی و یا طرح کوارتز این درز مشخص می باشد.

8. آنتی باکتریال بودن: به عنوان مثال سنگ کورین آنتی باکتریال می باشد.

9. نصب آسان: معمولاً صفحات کابینت ام دی اف که شرکتی یا دست‌ساز می باشند، با سهولت بیشتری نسبت به سنگ‌های طبیعی و مصنوعی نصب می شوند و نیاز به نصاب جداگانه ندارند.

10. نداشتن لبه‌های تیز: صفحات کابینت دست‌ساز معمولاً مشکل تیز بودن لبه‌ها و پریدن لبه را دارند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران