بلوک سبک مبین – بهترین مرکز تولید و فروش بلوک سبک سیمانی در تبریز

در آذربایجان شرقی ، تبریز

معرفی بلوک سبک مبین – بهترین مرکز تولید و فروش بلوک سبک سیمانی در تبریز

🔴 مجموعه بلوک سبک مبین

🔹 مجموعه بلوک سبک مبین یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید و فروش بلوک سبک سیمانی در تبریز می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه بلوک سبک مبین :

✅ تولید و فروش بلوک سبک سیمانی

✅ درانواع سایزهای مختلف

✅ دیواری و تیغه ای

✅ نقد و اقساط

و…

 

🔸 با مدیریت  زکی

🔸 شماره تماس  09144013412

🔸 شماره تماس  09149076827

🔸 آدرس  تبریز ، سه راهی اهر ، آرپا درسی ، انتهای خیابان امام حسین

 

مزایای استفاده از بلوک سبک سیمانی در ساختمان سازی چیست؟

از کارآمد ترین مصالح مورد استفاده در صنعت ساخت و ساز، بلوک های سبک هستند که به وفور مورد استفاده قرار گرفته می شوند. هنگامی که بلوک های سبک با استفاده از به روز ترین تکنولوژی ها در ساخت و ساز استفاده شدند، تحول بسیار بزرگی در صنعت ساخت و ساز ایجاد شد. مزایای بلوک سبک نسبت به سایر بلوک ها سبب شده که این دسته از بلوک ها به نسبت سایر بلوک ها بیشتر مورد استفاده قرار گرفته شوند.

بلوک سبک چه ویژگی هایی دارد و چه موادی در تولید آن مورد استفاده قرار گرفته می شود؟
بلوک های سبک در دسته ی بلوک سیمانی قرار گرفته می شوند. همانطور که از نام این دسته از بلوک ها مشخص است، وزن آن ها به نسبت سایر بلوک ها پایین تر بوده و این سبب به وجود آمدن مزیت های زیادی شده است. مهم ترین و اساسی ترین مواد مورد استفاده در تولید این نوع بلوک عبارت اند از: سیمان، ماسه و آب. دلیل وزن بسیار پایین این بلوک ها نیز، استفاده از حباب های ریز هوا و تولید بتن متخلخل است.

مزایای بلوک سبک کدام اند؟
– سرعت بالا در ساخت و ساز (سرعت بالا در اجرا)
با توجه به این که بلوک های سبک وزن پایینی دارند، به راحت ترین حالت ممکن و بدون صرف هیچگونه انرژی جا به جا می شوند و این موضوع می تواند سبب افزایش سطح سرعت اجرای کار شود. علاوه بر افزایش سرعت اجرا، حمل و نقل بسیار راحتی دارند و حمل و نقل آن ها از مبدأ که خریداری شده است تا مقصد که مورد استفاده قرار گرفته می شوند، بدون صرف وقت و انرژی بالا قابل انجام است.

– مقاومت بالا در برابر آتش و حرارت آن
از دیگر مزایای بلوک سبک، مقاومت فوق العاده ای است که در برابر آتش دارد. میزان مقاومت سازه در برابر آتش یکی از مهم ترین معیارهایی است که مورد بررسی قرار گرفته می شود. هنگامی که از بلوک های سبک در ساخت یک سازه استفاده شود، مقاومت آن در برابر آتش به شدت افزایش پیدا می کند.

– از بین بردن حشرات و دفع انواع مختلف آن ها
با توجه به این که بتن مورد استفاده در تولید بلوک ها، یک ماده بسیار مقاوم و غیر قابل نفوذ برای حشره های مختلف است، بلوک های تولید شده با استفاده از آن مقاومت فوق العاده ای را در برابر نفوذ حشره های مختلف دارا هستند. در صورت استفاده از بلوک های ساختمانی نوع سبک، می توانید به راحتی از نفوذ حشره های مختلف به داخل ساختمان جلوگیری کنید.

– عایق حرارتی و صوتی بودن بلوک های سبک
یکی دیگر از مزایای بلوک سبک، مقاومت بالایی است که در برابر حرارت و صوت دارند. توجه داشته باشید که امروزه ساختمان ها به صورت عمودی ساخته می شوند. به همین دلیل عایق صوتی بودن دیواره های یک ساختمان از اهمیت بسیاری برخوردار است. افرادی که حساسیت زیای نسبت به سر و صدا دارند، بهتر است از بلوک های سبک در ساخت و ساز ساختمان استفاده کنند و یا ساختمانی را خریداری نمایند که در ساخت دیواره های آن از این دسته بلوک ها استفاده شده باشد.

توجه داشته باشید که بلوک سبک، مقاومت بالایی را در برابر نفوذ هوای سرد و گرم دارد. به عنوان مثال در فصل سرما، هوای سرد بیرون به محیط داخلی نفوذ پیدا نخواهد کرد و در فصل تابستان و هنگام روشن بودن کولر ها، هوای گرم بیرون به محیط داخل نفوذ نکرده و هوا را گرم نمی کند. پس این بلوک ها می توانند در کاهش میزان مصرف انرژی به افراد کمک فراوانی کنند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران