املاک حرفه ای الماس گاندی خرید فروش رهن اجاره مشارکت در ساخت منطقه 1 و 2 و 3 تهران بزرگ

در تهران ، تهران

معرفی املاک حرفه ای الماس گاندی خرید فروش رهن اجاره مشارکت در ساخت منطقه 1 و 2 و 3 تهران بزرگ

🔴 املاک حرفه ای الماس گاندی

🔹 املاک حرفه ای الماس گاندی  یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خرید ، فروش ، اجاره و رهن خانه و آپارتمان در گاندی – تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات املاک حرفه ای الماس گاندی  :

✅ خرید ، فروش، رهن، اجاره

✅ مشارکت در ساخت

✅ کلنگی ، مستقلات مسکونی و اداری

✅ وقت شما طلاست

و….

 

🔸 با مدیریت مهندس خوانساری

🔸 شماره تماس 09120474655

🔸 شماره تماس 09124356296

🔸آدرس تهران میدان ونک گاندی جنوبی نبش خیابان بیستم گاندی ساختمان ۱۱۰ گاندی پلاک 134طبقه دوم واحد 17
املاک الماس گاندی

 

اصلی ترین وظایف مشاور املاک خوب چیست؟

املاک و مستغلات یک بخش در حال رشد در یک کشور در حال توسعه محسوب می شود. خریداران املاک از جمله نمایندگان و توسعه دهندگان بزرگ شهری و همچنین مشتریان فردی به مشاوره و پیشنهادات متخصص در مورد محل سرمایه گذاری و نحوه مدیریت مشاغل و دارایی خود نیاز دارند. در اینجا نقش و وظیفه مشاور املاک بسیار مهم می شود.

مشاوران املاک و مستغلات این مزیت را دارند در صنعتی کار می کنند که دستمزد خوبی می دهد و زمینه خوبی برای رشد فراهم می کند. با توجه به اینکه شهر های بیشتری برای توسعه برنامه ریزی شده در ایران به نسبت سایر کشور های توسعه یافته در نظر گرفته شده اند، زمینه خوبی برای مشاوران املاک و مستغلات فراهم شده است تا در ازای خدمات و تخصص خود بازده خوبی کسب کنند. در ادامه وظایف مشاور املاک را بررسی خواهیم نمود.
1. ارتباط مناسب با مشتری و حفظ اخلاقیات کاری

اولین و شاید مهم ترین وظیفه مشاور املاک، رعایت اخلاق کاری و برخورد مناسب با مشتری است. برای حفظ روابط درست و سالم مشاوران املاک با مشتریان، باید به فاکتور های اخلاقی و انسانی از جمله عدالت، صداقت و راستگویی، امانت داری و رازداری بسیار توجه شود تا منافع و احترام هر یک از افراد پایمال نشود.
2. احراز هویت طرفین معامله

یک مشاور املاک کارآزموده وظیفه دارد تا هویت و سمت هر یک از دو طرف معامله را احراز نموده و از درستی اطلاعات اطمینان حاصل نماید تا دچار مشکلاتی از قبیل کلاه برداری و پولشویی نشوند. به طور خلاصه وظیفه مشاور املاک تایید هویت و اطلاعات مشتریان است تا اثبات شود که طرفین معامله از لحاظ قانونی حق اعمال و اجرای معامله را دارند یا نه.

بررسی ملک و بازرسی جزئیات آن مانند سال ساخت، متراژ ساختمان، بررسی سند و موارد دیگر از دیگر وظایف مشاور املاک است که بایستی کنترل شده و این اطلاعات در اختیار خریدار قرار بگیرد. همچنین یک مشاور املاک با تجربه می تواند در زمان قیمت گذاری با فروشنده همکاری نموده تا قیمت نهایی ملک به درستی و بر اساس ارزش واقعی ملک قیمت گذاری شود.
3. ایجاد یک پایگاه داده جامع

این وظیفه مشاور املاک است که یک پایگاه داده مناسب و مرتب فراهم کند تا در هنگام نیاز مشتری، به راحتی به تمامی اطلاعات دسترسی کامل داشته باشد. به تمام مشاوران املاک، چه در سطح مبتدی و چه در سطح پیشرفته، توصیه می شود تا هنگام مشاوره، متناسب با نیاز مشتری، نمونه های گوناگونی در اختیار او قرار داده شود و آنها را بررسی و مقایسه نماید تا فرایند تصمیم گیری را برای مشتری آسان کند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

  •  تهران تهران 

اشتراک گذاری آگهی

poster

مالک آگهی تاریخ عضویت: 25 فروردین 1400

تماس با آگهی دهنده

تماس با آگهی دهنده

اگر از آگهی دهنده سوالی دارید ، از طریق فرم زیر برای او پیام شخصی بفرستید .

تخفیف بگیرید

تخفیف بگیرید

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران