شرکت تراست کامپیوتر – مرکز تخصصی ارتقاء و تعمیرات انواع لپ تاپ ، کامپیوتر ، آل این وان و مانیتور در تهران

در تهران ، تهران

معرفی شرکت تراست کامپیوتر – مرکز تخصصی ارتقاء و تعمیرات انواع لپ تاپ ، کامپیوتر ، آل این وان و مانیتور در تهران

🔴 شرکت تراست کامپیوتر

🔹 شرکت تراست کامپیوتر در سال ۱۴۰۰ توسط مهندس ناصر خدایوندی تاسیس شد. تراست کامپیوتر با تکیه بر دوازده سال تجربه در زمینه تعمیرات و تجربه کار در بهترین شرکت‌های معتبر گارانتی مانند ایران رهجو (نمایندگی سونی)، زیگورات (نمایندگی دل) و … با هدف بهبود سطح کیفیت خدمات و سرعت در پاسخگویی تاسیس شد.
🔹 در تراست خدمات تعمیرات لپ‌تاپ، آل‌این‌وان، دسکتاپ، مانیتور، مشاوره خرید سیستم و ارتقاء اصولی کامپیوتر و لپ‌تاپ در سریعترین زمان ممکن و با اصول آکادمیک ارائه میگردد.

 

🔴 معرفی اجمالی شرکت تراست کامپیوتر :

🌻با سلام

«تراست به دنبال رضایت حداکثری شماست»

#Asus #Lenovo #acer #Dell #HP #Sony #Fujitsu #Toshiba

🌟تعمیرات تخصصی انواع لپ تاپ؛ آل این وان ؛ کامپیوتر های شخصی و مانیتور

تعمیر انواع ایراد اعم از روشن نشدن؛ تصویر ندادن؛ بلو اسکرین؛ کندی دستگاه؛ آبخوردگی؛ کار نکردن و یا شکستگی درگاه ها مثل پورت یو اس بی؛ شکستگی قاب؛ پرش تصویر و …

🌟فروش و اسمبل کیس های خانگی و گیمینگ با گارانتی اصلی و با مشاوره رایگان با بهترین کیفیت

🌟خرید و فروش انواع سیستم ها و لپ تاپ های استوک و نو

💌آفر های ویژه مانند:

آنتی ویروس رایگان

سرویس های اساسی با تخفیف

نصب ویندوز و نرم افزار رایگان

 

🔸 شماره تماس  02166175540

🔸 شماره تماس  02166175541

🔸 شماره تماس  02166981245

🔸 شماره تماس  مستقیم : 09126837477

🔸 آدرس  چهارراه ولیعصر ، جنب بازار کامپیوتر رضا ، پلاک ۱۴۹۸ ، فروشگاه مانیک ، طبقه دوم

 

کدام قطعات برای ارتقا کامپیوتر در اولویت هستند چیست؟

آیا به دنبال ارتقا کامپیوتر خود هستید؟ برای این کار می‌توانید اقدامات متنوعی را انجام دهید که از افزایش حافظه رم تا نصب سیستم خنک‌کننده مایع را در برمی‌گیرد. اما در نهایت کدام کارها بیشترین اهمیت را دارند؟ پاسخ این سوال تا حد زیادی به نحوه استفاده شما از سیستم برمی‌گردد. در ادامه به ۵ بخش مهم برای ارتقا کامپیوتر می‌پردازیم. عملی کردن این ارتقاها برای بیشتر قطعات به سادگی انجام می‌شود ولی در مورد تعداد اندکی از آن‌ها باید وقت بیشتری صرف کنید.

افزودن حافظه SSD
به‌عنوان اولین گزینه برای ارتقا کامپیوتر بدون هیچ شک و تردیدی باید به بهره‌گیری از حافظه SSD اشاره کنیم. اگر لپ‌تاپ یا سیستم دسکتاپ شما مبتنی بر هارد درایو است، با نصب یک حافظه SSD کوچک می‌توانید تا حد زیادی عملکرد سیستم را متحول کنید. با این کار پاسخ‌دهی سیستم سریع‌تر می‌شود و سرعت بوت هم به طور چشم‌گیری افزایش پیدا می‌کند.

اگر هم سیستم شما مجهز به حافظه SSD مبتنی بر SATA است، گام بعدی می‌تواند ارتقا به حافظه مبتنی بر NVMe M.2 باشد. این ارتقا هم منجر به بهبود عملکرد و کاهش سرعت بوت سیستم می‌شود ولی میزان بهبود آن مطمئنا به اندازه مهاجرت از هارد درایو نیست.

البته حافظه‌های مبتنی بر استاندارد M.2 یک عیبی که دارند این است که سیستم مذکور هم باید مجهز به درگاه موردنظر باشد. بیشتر مادربوردهای جدید از چنین مشخصه‌ای بهره می‌برند ولی در مورد لپ‌تاپ‌ها نمی‌توانیم با قاطعیت زیادی اظهارنظر کنیم. به همین خاطر قبل از خرید، این موضوع را بررسی کنید.

افزایش حافظه رم
تعویض کارت گرافیک
ارتقا پردازنده
سیستم خنک‌کننده آبی

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران