مشاوره و صدور انواع خدمات بیمه ای بیمه ایران در تهران و سراسر کشور

در تهران ، تهران

معرفی مشاوره و صدور انواع خدمات بیمه ای بیمه ایران در تهران و سراسر کشور

🔴 مریم محمدی حقیقی

🔹 مریم محمدی حقیقی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه مشاوره و صدور انواع خدمات بیمه ای بیمه ایران در تهران و سراسر کشور می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مریم محمدی حقیقی :

✅ مشاوره وصدور انواع خدمات بیمه ای شخص ثالث

✅ بدنه آتش سوزی مسئولیت عمر

✅ بیمه تکمیلی گروهی (انفرادی )بیمه ایران و بیمه درمان انفرادی بیمه دی

و…

 

🔸 شماره تماس 09129469214

🔸 آدرس تهران ودرسراسرکشور بصورت غیرحضوری

 

اهمیت بیمه شخص ثالث چیست؟

صاحبان خودرو مجبور هستند که برای تردد حتما وسیله نقلیه خود را بیمه شخص ثالث کنند در غیر این صورت توسط پلیس جریمه می‌شوند. از مزیت‌های داشتن بیمه شخص ثالث این است که راننده‌ای که در تصادف مقصر شناخته می‌شود دیگر نیازی نیست که نگران خسارت‌های مالی و جانی که اتفاق افتاده شود؛ زیرا این بیمه‌نامه از آن حمایت می‌کند و تمامی هزینه‌ها را به فرد یا افراد آسیب‌دیده پرداخت می‌کند؛ اما در صورتی که افراد بیمه‌گذار که دچار خسارت شده‌اند در صورتی که از اعتبار بیمه‌نامه آن‌ها گذشته باشد حتی یک روز اگر شرکت بیمه هیچ مسئولیتی در قبال خسارات تصادف ندارد و شخص مقصر خود باید تمامی هزینه‌ها را پرداخت کند

سقف خسارات چقدر است؟

به طور کلی بیمه شخص ثالث تنها دو نوع پوشش مالی و جانی را تحت پوشش قرار می‌دهد.
پوشش جانی

این نوع پوشش بیمه شخص ثالث که در واقع همان دیه است در هنگام رخ دادن آسیب، نقص عضو، شکستگی و از کارافتادگی یا فوت را شامل می‌شود. نرخ بیمه شخص ثالث طبق دیه‌ای که توسط قوه قضائیه مشخص می‌شود. میزان دیه برای ماده‌های حرام سال با ماه‌های غیر حرام متفاوت است که هر دوی این پوشش‌ها در بیمه‌نامه شخص ثالث فرد ذکر می‌شود.
پوشش مالی بیمه شخص ثالث

بر اساس دیه محاسبه شده از سوی قوه قضائیه بعد از اعلام آن هر سال مبلغی تحت عنوان قیمت ثابت بیمه ثالث اعلام می‌شود و بیمه‌گذاران موظف به پرداخت آن هستند که البته دارندگان بیمه‌نامه می‌توانند به خواست خود پوشش مالی را افزایش دهند.
میزان جریمه دیرکرد بیمه ثالث

مقدار جریمه دیر کرد بیمه ثالث در کلیه شرکت‌های بیمه‌نامه روز شمار است و هر روزی که از تاریخ تمدید گذشته باشد بر مبلغ جریمه اضافه می‌شود. میزان جریمه بر اساس نوع خودرو، تعداد سیلندر و ظرفیت بار اتومبیل و سایر عوامل دیگر محاسبه می‌شود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران