فروش انواع کفش اسپرت ارزان در مشهد

در خراسان رضوی ، مشهد

معرفی فروش انواع کفش اسپرت ارزان در مشهد

🔴 محمد اکابری

🔹 محمد اکابری یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش انواع کفش اسپرت ارزان در مشهد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات محمد اکابری :

✅ فروش انواع کفش اسپورت و با کیفیت

✅ کمترین و منصفانه ترین قیمت

✅ ساعت ۷ شب به بعد در خدمت شما دوستان هستیم

و…

 

🔸 شماره تماس 09105621533

🔸 شماره تماس 09393046554

🔸آدرس مشهدخواجه ربیع بهمن ۲۰

 

انواع کفش اسپرت لژدار زنانه چیست؟

در قسمت قبل گفتیم کفش اسپرت لژدار زنانه داری سه نوع پلتفرم، ساده و گوه ای می باشد. که بنابر علایقتان قادر به انتخاب آن ها خواهید بود.
۱. پلتفرم: بیشتر با نام مبلی شناخته می شود. برای کفش اسپرت لژدار زنانه و انواع صندل های لژدار استفاده می شود. در این نوع از کفش هم پاشنه و هم پنجه در ارتفاع بیشتری از سطح زمین قرار می گیرند و این ارتفاع در پاشنه بیشتر از سایر نقاط پا است.

۲. ساده: بیشتر برای کفش اسپرت لژدار استفاده می شود. در این مدل از پاشنه کفش، تمام قسمت های پا در یک ارتفاع یکسان از سطح زمین قرار می گیرد و جز بهترین کفش های پیاده روی هستند.

۳. گوه ای: این نوع برای انواع صندل لژدار زنانه رایج بوده و کمتر برای کفش لژدار اسپرت به کار برده می شود. در این نوع کفش ارتفاع پنجه نسبت به زمین خیلی کم و حتی غیر قابل چشم پوشی می باشد. پاشنه پا در بیشترین ارتفاع قرار گرفته و انحنای کفش بیشتر از مدل پلتفرم می باشد.

کفش اسپرت لژدار زنانه مناسب برای ورزش

هرجوری هم فکر کنید، بیشتر کفش های ورزشی لژدار هستند، علت این مسئله را نیز با نگاه کردن به کف کفش های ورزشی می توان توجیه کرد. کفش های اسپرت که در آن ها پاشنه کفش از نوع ساده بوده و ارتفاعی بین سه تا پنج سانتی متر دارد، به عنوان کفش ورزشی قابل قبول می باشد. در غیر این صورت کفش جنبه ورزشی ندارد و فقط یک کفش راحت و پاشنه بلند است. البته عنوانی از کفش ها با نام لژ مخفی نیز وجود دارند،که اغلب گوه ای و مبلی می باشند ولی از بیرون مانند لژ ساده یا بدون لژ به نظر می رسند.
تفاوت کفش اسپرت لژدار با صندل اسپرت لژدار

وقتی از کفش اسپرت لژدار زنانه صحبت میشود، منظور کفش های ورزشی یا کفش های مشابه کفش ورزشی می باشد، در حالی که صندل نوعی کفش روباز و متداول در بین آقایان است. صندل اسپرت تنوع بیشتری نسبت به کفش اسپرت لژدار دارد و مدل زنانهاین کفش مجلسی تر نیز هست. صندل ها عموما حمایت کمی از مچ پا دارند و فقط چند بند ظریف آن ها را روی پا نگه می دارد. وقتی کفی صندل ها مانند کفش اسپرت طراحی شود به آن صندل اسپرت می گویند و این دو اصلا یکسان نیستند. در تصویر زیر نیز تصویر یک کفش اسپرت لژدار زنانه و یک صندل اسپرت آورده شده است. به راحتی می توانید تفاوت را مشاهده کنید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران