مشاوره و کارشناس بیمه عمر و تامین آتیه در تهران – تهران نو

در تهران ، تهران

معرفی مشاوره و کارشناس بیمه عمر و تامین آتیه در تهران – تهران نو

🔴 فاطمه امری

🔹 فاطمه امری یکی از بنام ترین فعالان در زمینه مشاوره و کارشناس بیمه عمر و تامین آتیه در تهران – تهران نو می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات فاطمه امری :

✅ بیمه برتر به تشخیص بیمه مرکزی

✅ برتری از نظر رشد سریع

✅ بالاترین رتبه درسطح رضایتدمشتریان

و…

 

🔸 شماره تماس ۰۹۱۹۷۰۹۹۳۷۶

🔸 شماره تماس ۰۹۳۸۰۳۲۵۸۲۴

🔸 آدرس تهران نو

 

بیمه عمر چیست؟

بیمه عمر قراردادی است که طی آن بیمه‌گر متعهد می‌شود در مقابل دریافت حق‌بیمه در زمانی معین، مبلغی را به عنوان سرمایه و یا مستمری به بیمه‌گزار یا ذینفع تعیین شده از طرف او و یا وارث قانونی وی بپردازد.

بیمه عمر را درواقع یک سرمایه‌گذاری با سود تضمینی است. این بیمه علاوه بر آن که ماهیت سرمایه‌گذاری و پس‌انداز دارد، در مواقعی مانند بروز بیماری‌های خاص، نقص عضو، ازکارافتادگی، بازنشستگی و فوت شخص بیمه‌گزار نیز به کمک وی و یا اشخاص تحت تکفل او آمده و هزینه‌های آن را تحت پوشش قرار می‌دهد.
مهم‌ترین مزایای بیمه عمر و سرمایه‌گذاری

اندوخته بیمه عمر

با پرداخت مبلغ ناچیزی بصورت ماهیانه و یا سالیانه، می‌توانید در بلند مدت و پس از طی شدن زمان مشخصی، سرمایه قابل توجهی را دریافت کنید که نسبت به اشکال دیگر سرمایه‌گذاری، سود بیشتری را نصیب شما خواهد کرد. سرمایه‌گذاری در بیمه عمر، انتخابی مطمئن، بدون ریسک و با سود روزشمار تضمین شده است. این اندوخته بعد از یک سال به صورت یک‌جا ( البته پس از کسر کسورات قانونی) و پس از ده سال به صورت مستمری قابل برداشت است.

مستمری بازنشستگی

اگر زمانی به هر دلیلی، توان یا قصد ادامه کار نداشتید، می‌توانید از مستمری بیمه عمر خود استفاده کنید. بعد از گذشت حداقل ده سال از قرارداد، می‌توانید اندوخته حاصل از پرداخت حق بیمه عمر را به صورت مستمری ماهانه دریافت کنید. این مستمری طبق قرارداد، می‌تواند مادام‌العمر یا در بازه‌های زمانی مشخص پرداخت شود

سرمایه فوت بیمه عمر

در صورت فوت بیمه‌شده، دغدغه مشکلات مالی، به خانواده و بازماندگان وی متحمل نخواهد شد. چرا که در صورت داشتن بیمه عمر، شرکت بیمه و سرمایه فوت را به خانواده متوفی پرداخت می‌کند. مبلغ سرمایه فوت بسته به میزان حق بیمه پرداختی و ضریب تشکیل سرمایه بیمه عمر تعیین می‌شود
انواع بیمه عمر:

بیمه عمر زمانی
بیمه تمام عمر
بیمه تأمین آتیه فرزندان
بیمه عمر مانده بدهکار
بیمه عمر و سرمایه‌گذاری

بیمه عمر ساده زمانی

قرارداد بیمه‌ عمر زمانی، برای مدتی معین (معمولا یک ساله) ارائه می‌شود. سرمایه بیمه در صورت فوت شخص در طول مدت قرارداد، به بازماندگان وی و ذی‌نفعان قابل پرداخت است. این بیمه بصورت انفرادی و گروهی قابل تهیه است. معمولا بیمه گروهی توسط ادارات و برای کارمندان یک سازمان و بصورت سالانه گرفته می‌شود.
بیمه تمام عمر

این بیمه‌نامه مناسب تمام افرادی‌ست که می‌خواهند سرمایه‌ای را برای وراث خود، پس از مرگ ایشان به جا بگذارند. در این نوع بیمه‌نامه بیمه‌گر متعهد می‌شود در صورت فوت بیمه‌شده، سرمایه توافق شده در بیمه‌نامه به علاوه سرمایه‌ای که از طریق مشارکت در منافع حاصل شده را به وراث قانونی وی بپردازد. مدت این قرارداد نامحدود است. این بیمه‌نامه نیز می‌تواند بصورت انفرادی و گروهی تهیه شود.
بیمه عمر مانده بدهکار

در صورتی که فردی از بانک یا موسسه مالی وامی را گرفته و در حین پس دادن آن فوت کند ممکن است خانواده وی توانایی پرداخت اقساط وام را نداشته باشند و بانک‌ها با استفاده از وثیقه ارائه‌شده توسط وام‌گیرنده، خانواده فرد را تحت‌فشار قرار دهند. فرد وام‌گیرنده برای جلوگیری از این اتفاق، می‌تواند با پرداخت حق‌بیمه ناچیزی این نوع بیمه عمر را بخرد که اگر در طول بازپرداخت وام فوت کرد، بیمه‌گر اقساط وام را به بانک پرداخت کند.در این نوع بیمه‌نامه سرمایه بیمه با گذشت زمان کاهش می‌یابد. این نوع بیمه‌نامه در بانک‌ها و مؤسسات اعتباری کاربرد زیادی دارد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران