خدمات بیمه عمر و تامین آتیه (پاسارگاد) در سراسر کشور

در لرستان ، خرم آباد

معرفی خدمات بیمه عمر و تامین آتیه (پاسارگاد) در سراسر کشور

🔴 امیرحسین باقری

🔹 امیرحسین باقری یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خدمات بیمه عمر و تامین آتیه (پاسارگاد) در سراسر کشور میباشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

🔹 این بیمه به دوصورت هست
۱.سرمایه گزاری به این صورت هست که انه ۱۲۰۰واریزکنین به سبب هرقصد۱۲۰۰تغریبا۶۰میلیون به سرمایه شمااضافه میشه وشمابه این سرمایه تون ۳نوع سوداضافه میشه که عبارتندازتضمینی که سال اول ودوم ۱۶%سوداضافه میشه وسال سوم وچهارم ۱۳%سودتعلق می گیره وازسال پنجم تا آخرقرارداد۱۰%سودتضمینی بهتون تعلق می گیره منظورازسودتضمینی این هست که اگربانک به سپرده شما۵%سودبده شمااینجا۱۰%سوددارین واگر۲۰%به شمابدهشما اینجا۱۰%سودتضمین شده دارین وازاین سپرده می تونین به صورت وام بدون هیچ ضامنی وهیچ سودی یاسفته ایی برای برطرف کردن نیازهای خودومشکلات بزرگ وکوچیک استفاده کنین
۲.پوشش ها:

پوشش هاعبارتندازحوادث؛بیماری های خواص؛بیمه ازکارافتادگی

حوادث:عبارتندازتصادف ؛بستری دربیمارستان ؛آزمایش؛ctاسکن وقیره سقف این پوشش تا۱۰۰میلیون هست

بیماری های خاص:سکته قلبی؛سکته مغزی؛عمل جراحی؛سرطان؛پیوندمغز واستخوان؛پیوندیکی ازاعضای بدن سقف این پوشش تا۷۰میلیون هست

بیمه ازکارافتادگی:عبارت است ازناتوانی کامل ودائمی ازانجام دادن کاری واین بیمه مخصوص شاغلین هست سقف این پوشش تا۷۰۰میلیون هست

به انتخاب خودتون میتونید ماهانه ٢٠٠هزار پرداخت کنید .سه ماهه ٣٠٠ هزار پرداخت کنید یا میتونید شش ماهه ٦٠٠ هزار پرداخت کنید

میتونید سالانه یک ملیون و دویست واریز کنید

انتخاب با شماست

 

🔸 شماره تماس 09165512473

🔸آدرس خرم اباد .چهارراه فرهنگ .پاساژ الماس شهر .طبقه دوم .بیمه پاسارگاد مراجعه به خانم (شاه کرمی)

بیمه چیست ؟

بيمه پيمانی است که بر پايه‌ آن شرکت بيمه (بيمه‌گر) تعهد می‌کند در برابر مقدار پولی که فرد يا شرکت ديگری (بيمه‌گذار) به او پرداخت می‌کند، زيان وارد شده به بيمه‌گذار را در پی رويدادی ناخواسته جبران کند. پولی را که بيمه‌گذار به بيمه‌گر می‌پردازد، حق بيمه و آنچه را که بيمه می‌شود، موضوع بيمه می‌نامند.

ميزان حق بيمه بر پايه‌ حساب احتمالات تعيين می‌شود و موضوع بيمه و شرايط آن نيز در سند نوشتاری به نام بيمه‌نامه می‌آيد. پيشينه‌ بيمه به دوران باستان باز می‌گردد و خاستگاه بيمه‌ بهداشت را بايد در تمدن اسلامی جستجو کرد.

ميزان حق بيمه بر پايه‌ حساب احتمالات تعيين می‌شود. برای نمونه، فرض کنيد صاحبان 100 هزار خانه به يک شرکت بيمه قرار داد بيمه‌ آتش‌سوزی ببندند و از آن خانه‌ها تنها هزار خانه آتش بگيرد و آسيب ببيند. شرکت به ميزان آسيب وارد شده به آن هزار خانه، به صاحبان آن‌ها پول می‌پردازد. اما به صاحبان 99 هزار خانه‌ ديگر که آتش نگرفته‌اند پولی نمی‌دهد. اين پول هم از حق بيمه‌ای به دست می‌آيد که صاحبان خانه‌ها طی سال به آن شرکت پرداخته‌اند و آرامش را به خانه‌ خود آورده‌اند.

شرکت‌های بيمه سرمايه‌ای را که از بيمه‌گذاران دريافت می‌کنند در کارهای بازرگانی و خدماتی وارد می‌کنند تا از پس هزينه‌های ناشی از زيان‌های بزرگ، مانند سقوط هواپيما، غرق شدن کشتی، سيل، زمين‌لرزه و آتش‌سوزی‌های گسترده برآيند. البته، بيش‌تر آن‌ها قراردادهايی را به شرکت‌های بيمه‌ای بزرگتر و گاهی شرکت‌های بين‌المللی می‌بندند و به آنان حق بيمه پرداخت می‌کنند. بنابراين، آن‌ها با بيمه کردن مردم برايشان آرامش می‌آورند و خود با بيمه کردن بخشی از سرمايه‌ خود در شرکت‌های ديگر به آرامش دست می‌يابند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران