تدریس و حل مسائل آنلاین ریاضی آمار و فیزیک از ابتدایی تا کارشناسی ارشد در سراسر کشور

در لرستان ، بروجرد

معرفی تدریس و حل مسائل آنلاین ریاضی آمار و فیزیک از ابتدایی تا کارشناسی ارشد در سراسر کشور

🔴 دکتر سعیدی

🔹 دکتر سعیدی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تدریس و حل مسائل آنلاین ریاضی آمار و فیزیک از ابتدایی تا کارشناسی ارشد در سراسر کشور می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات دکتر سعیدی :

تدریس و حل مسایل ریاضی آمار و فیزیک همه رشته ها و مقاطع تحصیلی ابتدایی تا کارشناسی ارشد.

اعم از
مقطع ابتدایی و متوسطه اول:
کلیه مباحث ریاضی و فیزیک تمام پایه ها.

مقطع متوسطه دوم و پیش دانشگاهی:
آمار.ریاضی.حسابان.گسسته.معادلات دیفرانسیل.فیزیک۱.فیزیک۲.فیزیک پیش دانشگاهی کلیه رشته ها.

مقطع دانشگاه:
کلیه رشته هایی که دروس ریاضی.آمار وفیزیک دارند تا مقطع کارشناسی ارشد:
فیزیک(پیش دانشگاهی.عمومی.کاربردی)
آمار(۱ ، ۲، حیاتی.زیستی….)
ریاضی عمومی.
ریاضی کاربردی.
جبرخطی
معادلات دیفرانسیل.
ریاضی مهندسی.
محاسبات عددی(آنالیز عددی)
پژوهش عملیاتی(تحقیق در عملیات).

ارائه تدریس و حل مسائل به صورت مجازی در سراسر کشور امکان پذیر است
لطفا جهت ارتباط با استاد مربوطه
به شماره واتساپ پیام دهید

و…

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  بروجرد

مزیت آموزش خصوصی آنلاین برای دانش آموز و دانشجو چیست ؟

1- تقویت اعتماد به نفس دانش آموز و دانشجو

بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان وقتی در کلاس های مدرسه و دانشگاه نمی توانند به سوالات پاسخ دهند اعتماد به نفس خودشان را از دست می دهند و فکر می کنند که به نسبت بقیه سطح هوشی پایین تری دارند. ممکن است واقعا هم اینطور نباشد و به دلیل آموزش اشتباه چنین حالتی پیش آمده باشد. در کلاس های خصوصی وقتی اشکالات پایه ای برطرف می شود مثلا برای درس ریاضی شاگرد راحت تر در کلاس های اصلی خودش مطالب را متوجه می شود و حتی می تواند به سوالات سخت پاسخ دهد. در نتیجه، اعتماد به نفس شاگرد تقویت شده و با اطمینان بیشتری که ایجاد می شود در درس و تحصیل موفق تر خواهد بود.

2- یادگیری درس در کمترین زمان در کلاس های خصوصی

فرض کنید شما در درس حسابان اشکال دارید و می خواهید این اشکال را با استفاده از کتاب یا فیلم کمک آموزشی برطرف کنید. در این حالت باید فصل مربوطه را پیدا کنید و شاید سوالی که برای شما پیش آمده باشد در آن کتاب یا فیلم اصلا موجود نباشد. یا شاید سوال شما به پایه های قبل برگردد و خودتان هم ندانید باید کدام بحث را مطالعه کنید. یک استاد خوب در کلاس های تدریس خصوصی در کمترین زمان اشکال شما را تشخیص داده و به سوال شما پاسخ می دهد. در این کلاس ها مطالب پایه ای مرتبط با اشکال شما هم درس داده می شود.

3- استفاده مفیدتر از زمان های بین جلسات تدریس خصوصی

در کنار داشتن یک معلم خصوصی خوب و مجرب مزایای زیادی دارد. اساتید برجسته نه تنها در کلاس های خصوصی خودشان مطالب مفیدی را آموزش می دهند بلکه تمریناتی به شاگردهای خودشان می دهند که باعث می شود شاگرد در زمان های بین کلاس های خصوصی هم از زمان خودش بهترین استفاده را داشته باشد. بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان سطح هوش بالایی دارند اما در برنامه ریزی درست و صحیح درس خواندن مشکل دارند. اساتید خوب به شاگردهای خودشان این مهارت ها را هم یاد می دهند و با برنامه ریزی صحیح باعث موفقیت شاگردهای خودشان می شوند.

4- رفع اشکالات و ضعف های پایه ای

برای دروسی مانند ریاضی و فیزیک بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان اشکالات اساسی دارند. به عنوان مثال در درس ریاضی عمومی 1 دانشگاه مبحث انتگرال و مشتق و کاربردهای آن به صورت مفصل آموزش داده خواهد شد. اگر دانشجویی در دوره دبیرستان این مباحث را خوب یاد نگرفته باشد و اشکالات اساسی داشته باشد در دوره دانشجویی هم مشکل خواهد داشت. یک استاد خوب در کلاس های خصوصی اشکالات را برطرف می کند و مباحث پایه ای را آموزش می دهد.

5- یادگیری عمقی تر و مفهومی تر دروس

یکی از مهمترین فواید کلاس های تدریس خصوصی این است که دانش آموز و دانشجو به صورت عمقی تری دروس را یاد می گیرد. به عنوان مثال برای درس فیزیک که باید فرمول ها را به خوبی درک نمود، معلم خصوصی فیزیک با در اختیار داشتن زمان کافی مثال های عملی ارائه نموده و در نتیجه مطالب بسیار بهتر برای شاگرد جا می افتد. تعداد جلسات تدریس خصوصی توسط استاد و شاگرد مشخص می شود و زمان کافی برای یادگیری مفهومی دروس وجود دارد. البته باید کلاس ها را زودتر شروع کرد و به ایام امتحانات موکول ننمود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران