شرکت رهاسنگ ایساتیس – تولید و فروش موزاییک پلیمری در یزد

در یزد ، یزد

معرفی شرکت رهاسنگ ایساتیس – تولید و فروش موزاییک پلیمری در یزد

🔴 شرکت رهاسنگ ایساتیس

🔹 شرکت رهاسنگ ایساتیس یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید و فروش موزاییک پلیمری در یزد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات شرکت رهاسنگ ایساتیس :

✅ تولید کننده موزائیک پلیمری باهر ابعاد وهر رنگ

✅ جدول نرده پله گلدان نیمکت صندلی دوره باغچه نمای بیرون وداخل گل نمای سنگ ساختمان و غیره

و…

 

🔸 با مدیریت  محمد علیمی

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

 

موزاییک پلیمری چیست؟

موزاییک پلیمری گونه ای از سنگ مصنوعی هست که با ترکیب بتن با مواد پلیمری به دست می آ ید و به نوعی زیرمجموعه انواع بتن های خود متراکم است . به دلیل اینکه می خواهیم تفاوت موزائیک پلیمری با کفپوش های بتنی دیگر را متوجه شویم اول باید مواد تشکیل دهنده آن را بدانیم.

بتن از آب، سیمان پرتلند و افزودنی های بتن تشکیل شده است و کفپوش بتنی بدون پلیمر (بتن معمولی) از ترکیب بتن و سنگدانه هایی که در شکل ها و ابعاد مختلف هستند،به وجود آمده است . زمانی که آب و سیمان پرتلند با هم میکس می شوند واکنش شیمیایی می دهند و در مدت این عملکرد شیمیایی سنگدانه ها به هم دیگر می خورند و چسبانده می شوند که نتیجه آن تولید کفپوش بتنی است. اما کفپوش پلیمری (بتن پلیمری) تفاوت بزرگی با کفپوش بتنی بدون پلیمر دارد . در تولید آن در با وجود بتن از مواد پلیمری استفاده شده و این مواد پلیمری در مراحلی عملکردی به نام پلیمریزاسیون با میکس آب و سیمان واکنش نشان داده و باعث می شود تغییراتی در ساختار بتن به وجود آید . با وجود همه شباهت هایی که بین بتن پلیمری با بتن معمولی وجود دارد، زمانی بتن پلیمری تمام مراحل کیورینگ خود را به پایان رسانید می تواند شبکه ای سخت از پلیمر ها را به وجود آورد که این فرآیند به محصول نهایی نسبت به بتن معمولی مزایای مثبت زیادی خواهد داد.

موزاییک پلیمری در نظر اولیه نسبت به دیگر کفپوش های بتنی عمر کمتری خواهد داشت اما با وجود بهره وری از علم ها و تکنولوژی های جدید مهندسی شیمی این مشکل رفع شده و کفپوش بتنی پلیمری به یکی از مورد پسندانه ترین و پرکاربردترین مصالح ساختمانی تبدیل شده است . شاید این طور فکر شود که این ابزارها و مواد هستند که به موزاییک پلیمری کیفیت می دهند اما در اصل این دانش تخصصی یک ناظر تولید است که کیفیت محصول نهایی را مشخص می کند.

موزاییک (موزائیک) چیست؟
موزاییک یک کلمه عمومی و برگرفته از عبارت انگلیسی Mosaic می باشد. در گذشته به قرار گرفتن منظم سنگ های کوچک طبیعی کنار یکدیگر و امروزه به چیدمان و دکوراسیون انواع کفپوش با بن مایه بتن، موزاییک می گویند. موزاییک ها از محصولات پرکاربرد در صنعت قرار می گیرند، در انواع مختلف و به راه های گوناگون نیز تولید می شوند. موزاییک این گونه تعریف می شود، کفپوشی متراکم که با بتن و افزودنی های دیگر بتن شکل می گیرد و به وجود می آید.

موزاییک از ترکیب سیمان، ماسه، پودر سنگ، مواد پلیمری (در موزاییک های پلیمری)، سنگ دانه (در موزاییک حیاطی و واش بتن) و آب به وجود می آید که به روش ویبره ای (لرزشی) و پرسی نیز متراکم و فشرده می شود. موزاییک ها تک لایه و یا دو لایه می باشند، موزاییک های دو لایه از لایه های زیرین (نارین) و لایه ی رویه (رنگ و طرح موزاییک)به وجود می آیند . لایه ی زیرین ضخامت بیشتری دارد که از سیمان، ماسه و آب به دست می آید که این بخش تحمل فشار زیاد را هم دارد. لایه ی رویه بیشتر تزئینی است که طرح، رنگ و نقش موزاییک می باشد.

موزاییک چون تنوع زیادی دارد کاربرد بسیاری دارد از کف حیاط و محوطه ساختمان خصوصی، مفروش کردن پیاده رو در فضاهای عمومی، کف باغ و ویلا تا حتی نمای داخلی و خارجی ساختمان و همچنین پشت بام و روف گاردن از موزاییک استفاده می شود .استفاده از موزاییک در اروپا بویژه در کشورهای آلمان و ایتالیا خیلی رایج و محبوب می باشد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران