اسنک 20 – بهترین مرکز فروش انواع اسنک در اصفهان

در اصفهان ، اصفهان

معرفی اسنک 20 – بهترین مرکز فروش انواع اسنک در اصفهان

🔴 مجموعه اسنک 20

🔹 مجموعه اسنک 20 یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش انواع اسنک در اصفهان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه اسنک 20 :

✅ فروش انواع اسنک

✅ استفاده از بهترین مواد غذایی

و…

 

🔸 با مدیریت  علیرضا علی داد

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

 

اسنک چیست؟

در بین غذاهای فست فودی اسنک ها جزو غذاهای محبوب و پرطرفداری هستند که مورد پسند تمامی سنین واقع شده‌اند و چون تنوع زیادی برای تهیه این غذا وجود دارد، تقریباً می‌توان گفت که همه سلیقه و ذائقه ها را پوشش می‌دهد.

شما می‌توانید با روش‌های متفاوتی این غذای خوشمزه را تهیه کنید؛ خصوصاً وقت هایی که زمان کافی برای تهیه غذای مفصل ندارید و حسابی گرسنه هستید، اسنک ها گزینه بسیار خوبی برای شما خواهند بود.

در ادامه شما را با طرز تهیه انواع اسنک ساده و اسپرینگ رول آشنا می کنیم.

همانطور که می دانید می توانید با مرغ، گوشت و مواد پیتزا انواع مختلف اسنک ها را تهیه کنید. این غذای لذیذ و خوشمزه هم به نوعی تداعی کننده طعم پیتزا برای شما است و هم با کمی خلاقیت در ادویه ها و مواد اولیه می توانید طعم جدید و دلخواه و البته منحصر به فردی را تولید کنید.

اسنک ساده
همانطور که اشاره کردیم اسنک ها جزو غذاهای فست فودی هستند و خیلی سریع تهیه می‌شوند که معمولا برای تهیه بیشتر آنها از نان تست استفاده می شود.

فست فود یا غذای آماده چیست؟
فَست فود ( به انگلیسی: Fast food) یا غذای فوری یا زود غذا یا غذای سریع عنوانی است برای غذاهایی که به سرعت طبخ و آماده میشوند. انواع ساندویچ به ویژه همبرگر از فست فودهای رایج هستند. فست فود در مورد غذاهای خانگی به کار نمیرود. بلکه بیش تر اشاره به غذاهایی میکند که در رستورانها تهیه میشوند. مک دونالد و کی اف سی از رستورانهای مشهوری هستند که در سراسر دنیا غذای سریع ارائه میدهند.

انواع غذاهای فوری

همبرگر ، انواع ساندویچ های سوسیس و کالباس، هات داگ، سیب زمینی سرخ کرده، مرغ سوخاری، ناگت مرغ، انواع پیتزا و…

ترکیبات فست فود ها

ترکیبات سوسیس و کالباس که شایعترین نوع غذاهای آماده هستند عبارتند از:

گوشت چرخ کرده(گوشت گاو، گوساله، بره، گوسفند، مرغ و بوقلمون): ۴۰ تا ۹۰ درصد محتویات سوسیس و کالباس را گوشت تشکیل می دهد. در موارد نادر ماهی نیز در تهیه سوسیس مورد استفاده قرار می گیرد.

نمک: نمک به عنوان طعم دهنده، نگهدارنده (به علت خاصیت ضد باکتریایی ) و پیوند دهنده ذرات گوشت عمل می کند. جذب کلسیم و پروتئین در بدن با مصرف زیاد این غذاها به علت نمک بالای آنها کم شده و در نهایت منجر به پوکی استخوان می شود.

ادویه جات: فلفل، دانه خردل، پیاز، سیر، رازیانه و زنجبیل برای ایجاد طعم های مختلف در انواع سوسیس و کالباس مورد استفاده قرار می گیرند.

شیر خشک، آرد، نشاسته، پروتئین سویا، خرده های نان، پودر سیب زمینی و برنج، روغن مایع، آب، شکر (دکستروز) و ویتامین C

جگر و چربی گاو، گوسفند و مرغ.

پسته، قارچ و پنیر (در برخی موارد استفاده می شوند)

نیتریت ها، نیترات ها و فسفات ها: این ترکیبات جهت حفظ رنگ و طعم سوسیس و کالباس مورد استفاده قرار می گیرند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران