بهترین مرکز فروش و اجرای چوب های ضد آب ترمووود‌ در تهران

در تهران ، تهران

معرفی بهترین مرکز فروش و اجرای چوب های ضد آب ترمووود‌ در تهران

🔴 بابک جمعه زاده

🔹 بابک جمعه زاده یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش و اجرای چوب های ضد آب ترمووود‌ در تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات بابک جمعه زاده :

✅ فروش و اجرای چوبهای ضد اب ترمووود‌

✅ ساخت خانه های چوبی، الاچیق،سونا،کلبه،کف،نما،تراورس چوبی،پرگولا و تمامیه کارهای آ دور ساختمان مانند روف گاردن و فلاورباکس

و…

 

🔸 شماره تماس  09120218675

 

ترمووود‌ چیست ؟

چوب یکی از ابزارهایی است که انسانها از روز پا گذاشتن به جهان هستی از آن برای کاربردهای مختلف مثل گرم کردن ، ساختن آشیانه ، ساخت قایق ، ساخت کشتی ، ساخت قلاب ماهیگیری ، ساخت تیر و کمان ، ساخت ابزارهای تزئینی و امروزه ساخت مبل ، کمد ، بوفه ، میز ، صندلی و هر چیز دیگری که بشود با چوب ساخت ، مورد استفاده قرار گرفته و می گیرد . چوبی که برای ساخت اشیاء مورد استفاده قرار می گیرد ، حاصل برش درختان متعدد جنگلی است . چوب ترموود با برش چوب های مختلف و سپس حرارت دادن چوبها و گذر از یک سری فرآیندها حاصل می شود و از آن برای کاربردهای متعدد استفاده می شود .

 

ترمووود‌ :

ترمووود‌ نوعی چوب از درختان متعدد است که طی یک سری فرآیند حرارت دهی و تیمار در مقابل اشعه آفتاب ، شرایط جوی ، باران های اسیدی ، رطوبت و فرسایش و همچنین جذب حشرات موزی ، مقاوم می شود . به دلیل مقاومت بالایی که دارد ، از چوب ترموود در نمای خارجی ساختمان ها و همچنین دکوراسیون داخلی استفاده می شود . خواص ذاتی چوب فروپاشی و ناپایدار بودن آن است . برای همین هم دچار پوسیدگی می شود . برای برطرف نمودن این مساله از پروسه ای بنام حرارت کمک گرفته می شود . زمانی که چوب حرارت داده می شود ، اصطلاحی همچون ترمووود شکل می گیرد .

 

ترمووود‌ چیست ؟

ترمووود‌ چوبی است از درختان متعدد که در طرح های مختلف تولید می شود . قابل رنگ آمیزی است و رنگ قهوه ای و طلایی بیشترین طرفدار را دارد . ترموود برای مصارفی مثل ساخت زیرساز تابلوهای تبلیغاتی ، ساخت نما و سونا بیشترین کاربرد را دارد .

تاریخچه ترمووود‌ :

تاریخچه سوزاندن چوب و حرارت دادن برای بالا بردن مقاومت چوب و استفاده در سازه های بیرونی ، برای اولین بار در دهه 1930 به طور علمی مورد مطالعه قرار گرفت . کشور فنلاند از پیشتازان صنعت ترموود می باشد . این کشور برای اولین بار خط تولید این چوب را راه اندازی و اقدام به تولید آن نمود . علاوه بر آن ، این کشور یک مرکز و انجمن تحقیقات فنی ترموود با نام VTT راه اندازی کرد . سپس به صورت جامع در این زمینه تحقیقات به دست آورد و در نهایت فرآیند تیمار حرارتی ترمو چوب یا ترموود ، توسط انجمن ترموود فنلاند و با همکاری صنایع محصولات چوبی ، وارد عرصه بازار شد . طوری که امروزه ترموود مطابق تحقیقات به عمل آمده توسط این انجمن تولید و عرضه می شود .

در راستای تحقیقاتی که مرکز VTT در زمینه اجزاء تشکیل دهنده چوب و واکنش آنها نسبت به تیمار حرارتی طی سالهای 1998 تا 2001 انجام داد ، مقالات زیادی با نام مکانیسم واکنش چوب اصلاح شده یا ترموود در زمینه تغییرات شیمیایی چوب در اثر تیمار حرارتی یا ترمووود به چاپ رساند .

طبق این تحقیقات برای اینکه بتوانیم دگوگونی های فیزیکی و شیمیایی حاصل از افزایش دما را بر روی چوب به خوبی درک کنیم ، نیاز داریم که ساختارها ، ویژگی ها و ترکیبات اصلی چوب که شامل سلولز ، همی سلولزها و لیگنین ها هستند را به خوبی بشناسیم . زیرا این عناصر تحت فشار حرارت کاهش می یابند و در اثر گرما تبخیر می شوند .

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران