برقکاری ساختمان در تهران

در تهران ، تهران

معرفی برقکاری ساختمان در تهران

🔴 خدمات برقکاری ساختمان علیرضا

🔹 خدمات برقکاری ساختمان علیرضا یکی از بنام ترین فعالان در زمینه برقکاری ساختمان در تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات خدمات برقکاری ساختمان علیرضا :

✅ انجام خدمات برقکاری ازصفرتاصد

✅ دوربین ،دزدگیر،آیفون تصویری،وصوتی

✅ بابیش از۱۵سال سابقه کاری

و….

 

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸آدرس پیروزی

برقکاری ساختمان چیست ؟

روشن کردن برق در منزل و محل کار به پروژه برقکاری ساختمان مربوط میشود.همه ی مردم در طول روز با برق در ارتباط میباشند. اهمیت برق کشی به حدی میباشد که چه در پروژه های بزرگ ساختمانی و یا کوچک اهمیت آن کمتر نمیشود بلکه بعد از اتمام کار اگر سیم کشی برق انجام نشده باشد در واقع نمیتوان از آن پروژه استفاده کرد.امروزه هنگام اجرای پروژه های ساختمانی به دلیل اهمیت تاسیسات برق دیوار ها سقف و کف را از نظر لوله کشی در نظر گرفته و اقدامات لازم را انجام میدهند تا در نهایت به راحتی بتوانند بعد از اتمام بقیه کارها به انجام سیم کشی بپردازند. در این صورت میتوانید با خیال راحت در محیط داخلی ساختمان های مسکونی، اداری و یا تجاری حضور داشته باشید و اطمینان داشته باشید که همه ی اموری که با برق ساختمان در ارتباط میباشند به خوبی و با رعایت دقت و ایمنی بالا بوسیله یک برق کار ماهر انجام شده است.

برقکاری ساختمان شامل چه مراحلی میباشد ؟

در واقع یکی از مهم ترین ابعادی که در ساختن ساختمان به آن توجه میشود روش های ایمن ساخت و ساز و تامین امنیت لازم بر اساس استانداردهای موجود میباشد همچنین این اصول را باید به هنگام سیم کشی برق نیز در نظر داشت تا بر اساس اصول رایج انجام شود.به همین دلیل هنگامی که افراد دیگر مشغول انجام عملیات بنایی میباشند باید سیم کشی برق را نیز در نظر گرفته و فضای موردنیاز برای گذاشتن لوله های برق را در شیار دیوار ها، سقف و کف ساختمان در نظر بگیرند و تجهیزاتی که برای سیم کشی برق نیاز است مثل لوله ها، قوطی کلید ها، جعبه تقسیم، پریز را در محل اصلی خود جاسازی کنند‌. سپس بعد از اتمام دیگر کارهای ساختمان نوبت به سیم کشی داخلی است که برقکار باید بوسیله سیم و کابل و ابزارهای موجود کار برق کشی را انجام دهد‌. در مرحله آخر نوبت به وصل کردن کلید پریز ها و جایگذاری تجهیزاتی که به روشنایی مربوط میشود در جای مناسب خود میباشد.

برای اجرای تاسیسات برق ساختمان باید بر اساس نقشه ی تعیین شده عمل کرد

از جمله بهترین کارهایی که برای حفظ امنیت و داشتن دقت برای به انجام رساندن پروژه های مربوط با لوله کشی برق باید انجام داد این است که باید بر اساس نقشه معین شده عمل کرد. در همه ی ساختمان های مختلف نقشه را براساس متراژ مشخص میکنند و توسط این نقشه میتوان محلی که باید لوله های برق قرار گیرند را به شکل دقیقی مشخص کرد. نقشه برق ساختمان میتواند موارد دیگری را نیز دربر بگیرد مثل سیستم روشنایی، صوتی، کلید و پریز برق، سیم کشی تلفن، آنتن، آیفون، سیستم های هوشمند. که در این صورت باید در مرحله بنایی محل مربوط به این اجزا را روی دیوار و کف و سقف شیار زنی کنید.برای شیار زدن در ابتدا باید بوسیله دستگاه مکانیکی، الکتریکی شیار زن یک خط تراز را بر روی سطح شیار زده ایجاد کنید و به این ترتیب میتوان این قسمت ها برای قرار گرفتن لوله برق، قوطی کلید آماده کرد . تجهیزاتی که با لوله کشی برق ساختمان در ارتباط میباشند را میتوان با استفاده از ابزار ها و بست های مخصوص در محل انتخاب شده جایگذاری کرد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران