تولید و فروش مبلمان به صورت اقساطی در تهران

در تهران ، تهران

معرفی تولید و فروش مبلمان به صورت اقساطی در تهران

🔴 مجموعه مبلمان نیایش

🔹 مجموعه مبلمان نیایش یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید و فروش مبلمان به صورت اقساطی در تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه مبلمان نیایش :

✅ تولیدکننده مبلمان راحتی وطراح دکوراسیون داخلی

✅ دررنگها و طرحای مختلف

✅ فروش به صورت اقساط۳ماهه بادسته چک معتبر

و….

 

🔸 شماره تماس 09128587936

🔸 شماره تماس 09394705517

🔸آدرس تهران – شهرک ولیعصر،بازارمبل شهرک ولیعصر خیابان وحدت پلاک۸۴مبلمان نیایش

معرفی برخی از مدل های مبلمان

مبل چند بخشی (Sectional Sofa)

مبل چند بخشی، بخش بندی شده یا همان مبل سکشنال (sectional) که از چند قسمت تشکیل می‌شوند، معمولاً دارای سه الی پنج قسمت هستند که بنا به مدلشان متفاوت هستند. این نوع مبل‌ها به حالت‌های مختلفی کنار یکدیگر قرار می‌گیرند. هر چه تعداد این اجزا بیشتر باشد حالت‌های قرارگیری مبل نیز بیشتر و متنوع‌تر خواهد بود. در هنگام خرید دقت کنید بنا به نیاز و اندازه محیط خانه مبل‌های چند بخشی را انتخاب کنید. اگر فضا کوچک باشد و تعداد قطعات حداکثری باشد خانه تنگ و کوچک به نظر خواهد رسید. و در نقطه مقابل نیز اگر فضا بزرگ باشد و اجرا مبل کم باشد احساس لخت و خالی بودن فضا را فرا می‌گیرد. با رشد روز افزون صنعت دکوراسیون و علاقه مردم به تغییرات مبلمان خود، سبک‌ها و رنگ‌های این نوع مبل نیز به سرعت در حال تغییر هستند. در بخش انواع مبل، مبل چند بخشی با نام‌های ال و یو شکل بیشترین مشتریان و علاقه مندان را دارا هستند. مبل‌های چند بخشی از سال ۱۹۵۰ وارد چرخه انواع مبل و صنعت دکوراسیون شدند و خود انواع مختلفی نظیر ال شکل و یو شکل دارند.

مبل چسترفیلد (Chesterfield)

مبل چسترفیلد ر که نگاه می‌کنید اولین چیزی که به ذهنتان می‌رسد لحاف هوایی است که به دست مادر بزرگ در خانه دوخته می‌شد و همیشه دوست داشتیم آن‌ها را با خود به اتاق برده و حتی در روشنایی روز خودمان را به خواب بزنیم. حالت لحاف دوز شده و طره دار شده این مبل حس جالبی را در انسان بیدار می‌کند. گویی خال خالی‌های فرو رفته‌ای سراسر مبل را پوشانده است. برخی از انواع مبل چستر فیلد که در بین مردم این مبل را با نام مبل چستر می‌شناسند، از پارچه و بعضی دیگر از چرم ساخته می‌شوند (چستر پارچه ای و چستر چرمی). در برخی از مدل‌ها تمام سطح داخلی و بیرونی لمسه کاری شده و جلوه زیبایی به مبل‌ها می‌بخشد. در بعضی دیگر فقط قسمت داخلی و دسته‌ها رویه کوبی می‌شود. تاریخچه این مبل به قرن هجدهم میلادی و به زمان ارل چسترفیلد چهارم باز می‌گردد. ارل نجیب زاده‌ای بوده است که راحت بودن محل نشستن را در باید با حداکثر توان به دست می‌آورد. او مبل‌ها را بدون چین و چروک می‌خواسته است.

مبلی به سبک لاوسن (Lawson-style Sofa)

این نوع مبل عنصری به نام راحتی را در خود جای داده است. پشت و نشیمن هر مبلی امضا آن مبل و طراح آن به حساب می‌آید. دلیل این که این مبل را هر چه بیشتر نگاه می‌کنید بیشتر به راحتی آن پی می‌برید ساختار بالشت‌های قسمت نشیمن آن و پشتی آن است. کوسن‌های بزرگ آن به درستی و با ارتفاع مناسب در جای خود قرار گرفته‌اند. طرح‌های امروزی که توسط رایانه‌ها پیش طراحی شده و بعد وارد مرحله تولید می‌شوند، به شما اعلام می‌کنند که شما قادر هستید میلی به سبک لاوسن را در انواع و اقسام رنگ، متریال و اندازه خریداری کرده و به خانه خود ببرید. راحتی نهایی این مبل را با کوسن‌های بیشتر می‌توانید تجربه کنید. تاریخچه این مبل به اوایل قرن بیستم میلادی باز می‌گردد. جایی که توماس لاوسن در آنجا زندگی می‌کرده است.

مبل مدرن قرن بیست و یکم (Mid-century Modern)

از سال ۱۹۴۰ تا ۱۹۷۰ مبلمان قرن بیست و یک شروع به دیده شدن کرد. با اینکه فاصله‌ای که بین آن زمان تا عصر حاضر وجود داشته و انواع مبل و اقسام طرح‌ها تولید و عرضه شده است اما همچنان بازخوردها در مورد این مبل بسیار شگفت انگیز است. این مبل با سبک خطوط ساده و طراحی مینیمالیستی که دارد خطوطی تمیز و صاف را به نمایش در می‌آورد. تنوع سبکی در این مدل از انواع مبل بسیار بی نظیر است. طراحی ساده و زیبای این سبک که حس راحتی را به شما القا می‌کند، هرچند زیاد هم راحت نیست. در میان مبل‌ها یک گزینه عالی برای هر خانه‌ای به شمار می‌رود. شگفت انگیزی که زبان برای تعریف از خود ندارد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران