مرکز تخصصی آرایش دائم در اصفهان

در اصفهان ، اصفهان

معرفی مرکز تخصصی آرایش دائم در اصفهان

🔴 مریم شیرانی

🔹 مریم شیرانی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ارائه خدمات آرایش دائم در اصفهان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مریم شیرانی :

✅ مرکز تخصصی آرایش دائم در اصفهان با قیمت‌های کاملا منصفانه

✅ با بهترین متریال مصرفی و رنگهای اورجينال گیاهی

✅ ریمو تتوهای قدیمی و بدرنگ با مواد اورجینال

و….

 

🔸 شماره تماس 09137525282

🔸آدرس اصفهان خیابان خادمی کوچه شماره۲۷

آرایش دائمی چیست؟

آرایش دائمی همان تاتو صورت است، منتها با شیوه های نوین و تکنیک های جدید نظیر میکروپیکمنتیشن و میکروبلیدینگ،در قسمت ابرو،چشم و لب رنگ را برای مدتی به زیر پوست تزریق میکند.

اهمیت آرایش دائمی در چیست؟

اهمیت این تکنیک های جدید نسبت به روش های گذشته، تمرکز آنها روی طبیعی جلوه دادن هرچه بیشتر در انتهای کار است، به طوریکه در میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ به دلیل ایجاد خطوط منظم در جهت رویش ابرو، چون رنگ به صورت تار مو به زیر پوست تزریق می شود، تشخیص رنگ و مو را سخت می کند.

تکنیک میکروپیگمنتیشن نه تنها برای هاشور ابرو بلکه برای تاتو خط چشم، بن مژه، سایه چشم، سایه ابرو، خط لب، سایه لب و رژ لب استفاده می شود در حالیکه میکروبلید فقط برای ابرو است.

هر دو تکنیک روش های جدید هاشور ابرو در آرایش دائمی هستند، با این تفاوت که خطوط ایجاد شده در میکروپیگمنتیشن به صورت مساوی و منظم در جهت رویش ابرو ایجاد می شوند و مقداری ضخیم تر هستند.اما در میکروبلید خطوط ایجاد شده به صورت نامساوی با طول های نامنظم در جهت رویش ابرو ایجاد می شود.همین کار باعث می شود خطوط ریزتر مانند ریزه موها یا موهای کوتاه تر ابرو به نظر برسد. البته چون رنگ از طریق تیغ به زیر پوست تزریق می شود ظرافت کار بی نهایت بالاست و بسیار طبیعی دیده می شود.

ماندگاری آرایش دائمی چقدر است؟

علی رغم این واقعیت که چندترسالی است پیگمنتیشن نوین و تاتوی آرایشی در اروپا و آمریکا صورت می گیرد ، اما واقعیت این است که نمی توان زمان مشخصی را جهت از بین رفتن تاتو بیان کرد .ماندگاری تقریبی آرایش دائمی بستگی به هنر پیگمنتر و تکنیک او ،دستگاه پیگمنتیشن ، رنگ و ترکیب آن دارد.علاوه بر این نباید ساختار پوست ، سبک زندگی ، و تقسیم سلولی مشتری فراموش شود.

محو شدن آرایش دائمی همچنین به عمق کاشت بستگی دارد.در بعضی از کشورها ، از جمله آمریکا ، رنگدانه ها در عمق بیشتری نسبت به اتریش کاشته می شود. این امر به ماندگاری بیشتر می انجامد. در ایران نیز برابر دستورالعمل های کمپانی های تولید کننده دستگاه های میکروپیگمنتیشن ، کاشت رنگ در لایه های بالاتر پوست توصیه می شود.

آرایش دائمی روی صورت هر روز در معرض هوا قرار دارد.از صورت مراقبت زیادی می شود و پوست در معرض اشعه ماورا بنفش(UV) قرار دارد. بنابراین ، می توان فرض کرد با استفاده از مواد با کیفیت و تکنیک خوب حدود یک تا پنج سال ماندگاری وجود داشته باشد .به این شرط که برای هر فرد تکنیک و رنگی که با طبیعت پوست او سازگار است انتخاب شود.آرایش دائمی روی صورت به آهستگی اما به صورت پیوسته محو می شود . تجربه نشان داده است که محو شدن آرایش دائمی متضمن تغییرات زیادی است.

همه ما این روزهادر مورد آرایش دائمی زیاد شنیده ایم و دیده ایم.این تکنیک باید بسیار ظریف و با دقت انجام شود تا نتیجه دلخواه و شکل طبیعی داشته باشد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران