سالن زیبایی گیسو – ارائه خدمات آرایشی و زیبایی در تهران – تهرانپارس

در تهران ، تهران

معرفی سالن زیبایی گیسو – ارائه خدمات آرایشی و زیبایی در تهران – تهرانپارس

🔴 سالن زیبایی گیسو

🔹 سالن زیبایی گیسو یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ارائه خدمات آرایشی و زیبایی و تاتو و پیرسینگ در تهران – تهرانپارس می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات سالن زیبایی گیسو :

✅ تمامی خدمات در لاین های زیر با وقت قبلی

✅ میکاپ ،شینیون ،ناخن،اسپا پا ،مژه ،رنگ و لایت

✅ هرکات ،بافت ،اکستنشن مو ،کراتین و احیا و بوتاکس مو

✅ پاکسازی پوست ،اصلاح و ابرو

✅ تاتو و پرسینگ

و…

 

🔸 با مدیریت منصوره بیگی

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  تهرانپارس خ جشنواره خ زهدی نبش کوچه محمدی پ ۲۶/۲سالن زیبایی گیسو

 

بوتاکس مو چیست و چگونه انجام می شود ؟

بوتاکس برای مو به هیچ عنوان حاوی ماده‌ی سم بوتولینوم، ماده‌ی اصلی بوتاکسی که برای چین و چروک پوست از آن استفاده می‌شود، نیست. در واقع، این روش درمانی و احیا، نامیست که بر اساس نحوه‌ی کار این نوع محصول درمانی برای آن انتخاب شده است. درست مانند بوتاکس که با شل کردن عضلات به صاف شدن پوست کمک می‌کند، بوتاکس مو با پر کردن الیاف مو به پری و صافی آن کمک خواهد کرد.

بوتاکس مو در واقع درمانی است که به صورت عمقی موهای شما را نرم و تقویت می‌کند و طی این فرایند الیاف مو با ماده‌ای مانند کراتین پوشانده می‌شود. در این روش هر تار مو، قسمت شکسته یا نازک آن از مواد پر می‌شود و در نهایت موها براق‌تر و پرتر به نظر می‌رسند.
چه کسانی می توانند از بوتاکس برای موهایش استفاده کنند؟

بوتاکس مو برای افرادی که در دراز مدت با وسایل خشک کننده مو مانند اتو و سشوار زیاد سر و کار دارند، یا خانم‌هایی که در طی سالها بدون وقفه موهایشان را رنگ و دکلره نموده‌اند بسیار توصیه می‌شود. چرا که در اغلب موارد موی این افراد دارای خشکی و بی آبی بیش از حد شده است.

بوتاکس مو برخلاف کراتینه که بیشتر مناسب موهای وز و مجعد است، مناسب انواع مو است و خاصیت درمانی دارد و به بازسازی عمقی مو کمک می‌کند.

در بسیاری مواقع موخوره، خورد شدگی مو و وز غیر قابل کنترل بر روی موهای این افراد وجود دارد که همه آنها با بوتاکس قابل درمان و بهبود هستند.

چه موادی در بوتاکس مو به کار می‌رود؟

مواد تشکیل دهنده‌ای که در این روش استفاده می‌شود بسته به هر محصول و برند متفاوت است. اما به طور کلی این محصولات از ویتامین‌های E، B5 و کمپلکس کلاژن تشکیل می‌شوند. انواع مواد مغذی مانند پروتئین ابریشم و گندم ( که سبب لختی و درخشانی توام موها میشود)، آمینو اسیدهای ضروری برای تغذیه مو، و همچین امگا 3 و 6 جزو موادی هستند که در مواد تشکیل دهنده بوتاکس مو به کار می روند.
بوتاکس مو چطور انجام می شود؟

همانطور که گفته شد در روند درمانی بوتاکس مو تزریقی انجام نمی‌شود و در واقع از ماده‌ای نرم‌ کننده بر روی تارهای موی شما استفاده می‌شود. اولین کاری که در این فرآیند انجام می‌شود استفاده از شامپویی مخصوص برای باز شدن کوکتیکول‌های مو است که آن را برای حالت پذیری آماده می‌کند. سپس مواد بوتاکس مو از ریشه تا نوک تارهای مو بر روی سر ماساژ داده می‌شود. در این روش مواد بین 20 تا 90 دقیقه بر روی موی مرطوب، باقی می‌ماند.

ماندگاری بوتاکس مو چقدر است ؟

ماندگاری بوتاکس مو در بازه زمانی بین 4 الی 6 ماه است. البته لازم است که هر دو الی سه ماه یکبار برای حفظ حالت موها بوتاکس را تکرار کنید.
مزایا و معایب بوتاکس مو

بوتاکس مو به صورت کلی به دلیل آنکه فاقد هرگونه مواد شیمیایی و فرمالدئید است برای مو ضرری ندارد و برعکس به حفظ درخشانی و براق ماندن موها کمک می‌کند؛ خصوصا همانطور که قبلا اشاره کردیم برای موهای آسیب دیده و وز شده از سشوار و رنگ – دکلره راه حل بسیار مناسبی است.این روش درمانی و کمکی برای موها برخلاف انواع صافی و کراتین خطرات و عوارض بسیار کمتری دارد.
در کل بوتاکس مو برای افرادی که می‌خواهند موی صافی داشته باشند یا دارای موهای آسیب دیده، فر، شکننده و مات شده هستند گزینه‌ی مناسبی است . به طور کلی، روش درمانی بوتاکس مو برای هر نوع مویی مناسب و ایمن است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران