بهترین مرکز فروش و عرضه کننده بهترین و با کیفیت ترین لباس زیر زنانه ترک و ایرانی با قیمت عالی در چالوس

در مازندران ، چالوس

معرفی بهترین مرکز فروش و عرضه کننده بهترین و با کیفیت ترین لباس زیر زنانه ترک و ایرانی با قیمت عالی در چالوس

🔴 فروشگاه نوناNONA

🔹 فروشگاه نوناNONA یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش و عرضه کننده بهترین و با کیفیت ترین لباس زیر زنانه ترک و ایرانی با قیمت عالی در چالوس می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات فروشگاه نوناNONA :

✅ همیشه هدف ما خدمت بهترین ها برای مشتریانمان بوده و رضایت مشتری هدف اول و آخر فروشگاه نونا است.

🌿فروش محصولات با متریال عالی و به روز شامل لباس زیر زنانه ،دخترانه،مردانه

🌿طراحی و دوخت لباس مجلسی دخترانه همیشه جز بهترین عملکردهای ما بوده و هست و البته طراحی و دوخت لباس زنانه ،کت و دامن ،کت و شلوار ،مانتو و… طبق سلیقه مشتری و مشاوره ما انجام می‌شود.

طراحی ما بر اساس متد پر per که ترکیبی از متد های خیاطی بدون پرو هست .

هدف ما جلب رضایت مشتریان عزیز و گرامی هست.

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

 

انواع لباس زیر زنانه چیست؟

لباس زیر زنانه انواع مختلفی دارند از جمله شورت, سوتین,گن, تاپ و … . هر کدام از آن ها در انواع و اقسام با سایز های مختلف تولید میگردند و با توجه به سن خریدار مدل های متفاوتی پیش روی خریدار قرار خواهد گرفت. شورت انواع مختلفی دارد از جمله کلاسیک, پادار, هیپ هاگرز, تانگ, فرانسویی, جی استرینگ, چسبنده, گنی, برزیلی, شورت بدون درز و لامبادا.

هر کدام از این شورت ها برای پوشیدن در زیر یک نوعی از لباس مناسب است. برای مثال شورت پادار برای پوشیدن در زیر دامن و پیراهن کوتاه مناسب است یا شورت گنی برای شلوار هایی با فاق بلند و پیراهن های اندامی مناسب است .گن یک نوع لباس زیر زنانه است که در زیر لباس برای خوش فرم نشان دادن اندام پوشیده می شود. یک سری از افراد تحمل فشاری که گن به بدن وارد می کنند را ندارند پس ما به آن ها شورت گنی را پیشنهاد می کنیم. سوتین نیز دارای مدل های مختلفی است.

از جمله سوتین بدون درز، اسپرت، دکلته و سوتین های تبدیل شونده. سوتین تبدیل شونده به سوتین هایی گفته می شود که که قابل تغییر هستند و به شما این امکان را می دهد که از آن به عنوان سوتین معمولی و هم به عنوان سوتین دکلته استفاده کنید. سوتین ها از نوع متریال به انواع مختلفی تقسیم می شوند.

از جمله سوتین جک دار, اسفنجی فشرده و معمولی که سوتین معمولی از همه ی آن ها بهتر است. تاپ و شورت نوعی لباس راحتی است که پیشنهاد بسیار خوبی برای فصل گرماست که آن را می توان به عنوان لباس زیر زنانه استفاده نمود. در هنکام خرید تاپ و شورت به نخی بودن پارچه ی آن توجه کنید.

همانطور که گفته شد لباس­ های زیر انواع مختلفی دارند، اما اغلب افراد ممکن است با نام و یا کاربرد آن­ها آشنا نباشند.

۱-لباس زیر ورزشی: یکی از مهمترین نکات هنگام ورزش کردن استفاده لباس زیر مناسب است. از این رو باید از لباس­های زیر مناسب برای فعالیت­های ورزشی استفاده کرد. جنس این لباس­ها از نخ بوده و علاوه بر تسهیل انجام حرکات ورزشی، به فرم بخشی در حین ورزش هم کمک می کنند.

۲-لباس زیر کاستوم: شاید شما تا به حال کلمه کاستوم را نشنیده باشید و از خود بپرسید لباس زیر کاستوم چیست؟ در طراحی لباس زیر کاستوم از یک شخصیت کارتونی و یا واقعی و یا حتی یک حرفه وشغل الهام گرفته شده است. این لباس­ها بیشتر جنبه فانتزی دارند و می­توانند یک تجربه متفاوت برای افرادی باشند که به تنوع علاقه دارند.

۳-سوتین: شاید کمتر کسی باشد که با کلمه سوتین آشنا نباشد. اما بیشتر افراد تمام مدل های سوتین را به خوبی نمی­شناسند. برخی از این مدل­ها عبارتند از:

جکدار: سوتین­ های جک دار برای فرم دادن سینه به سمت بالا و کم کردن فاصله دو سینه به کار می­روند.

شیردهی یا پرستاری: این سوتین برای مادرانی که در دوران شیردهی خود قرار دارند بسیار مناسب است. سوتین های شیردهی شامل دکمه هایی هستند که قابل باز کردن هستند. مادران به راحتی می­توانند به نوزادان خود بدون نیاز به درآوردن کامل سوتین شیر بدهند.

پوش آپ: وجود یک شکاف در میان دو گودی کاسه این سوتین را برای استفاده از زیر تیشرت بسیار مناسب کرده است. زیرا سوتین پوش آپ بر روی تیشرت رد نمی­ اندازد.

سوتین کپسول دار: بارزترین ویژگی این سوتین­ها جریان راحت هوا در سطح پستان می­باشد. جریان هوا شما را از بیماری­های پوستی مانند قارچ مصون می­دارد.

امروزه سوتین ها با توجه به کیفیت مواد اولیه به کار رفته در آن­ها در قیمت های مختلفی در بازار موجود هستند. شما می­توانید با مراجعه به فروشگاه­های آنلاین برای خرید اینترنتی سوتین ارزان اقدام کنید.

۴-شورت:اولین لباسی که هر فرد بر تن می­کند شورت است. امروزه شورت نیز مانند سوتین انواع مختلفی دارد. این مدل­ها عبارتند از:

پادار: این شورت­ها در قسمت ران نیز دارای پارچه هستند و بیشتر شبیه شورت­های مردانه هستند.

هیپ هاگرز: در این مدل کش کمر روی باسن قرار می­گیرد و برای استفاده از زیر شلوارهای فاق کوتاه بسیار مناسب هستند.

گنی: مهم­ترین ویژگی این شورت پوشش کامل شکم تا بالای ناف است. شورت­های گنی یکی از مدل های محبوب برای پوشیدن از زیر لباس­های اندامی هستند.

لامبادا: یکی از شیک ترین شورت­های موجود در بازار لامبادا است. این شورت­ ها با توجه به ظرافتی که دارند برای پوشیدن از زیر دامن­ های تنگ بسیار مناسب هستند. این شورت­ها برای تمام سایزها موجود است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران